مرکز توزیع مویز باکیفیت در بازار

توزیع کشمش مویز باکیفیت و سوپر در بازار ایران از طریق همین مرکز صورت می پذیرد و عرضه کنندگانی که قصد دارند این محصولات را بدون واسطه خرید کنند تامین آنها در این سایت با قیمت رقابتی و مناسب انجام می گیرد.

توزیع مویز باکیفیت

انواع کشمش مویز قابل عرضه

مویز که از انواع کشمش محسوب می‌شود نیز در بازار کشورمان بسیار پرفروش است و خرید و فروش بالایی را تجربه می‌کند. علاوه بر تولیدات داخلی که تقریباً در تمام

مناطق تولید کننده انگور این محصول نیز فرآوری و عرضه می شود اقدام به وارد کردن و توزیع حجم زیادی از این محصولات هم می‌کنند.

 

از مویز های شاخص عرضه شده در بازار کشورمان که بیشترین میزان حجم تولید را نیز به خود اختصاص می‌دهند باید به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مویز ریش بابا
  2. مویز دشمن زیاری
  3. مویز فخری
  4. و مویز بش

به صورت کلی رنگ این محصولات قرمز مایل به سیاه بوده که همه آنها نیز هسته دار هستند.

 

درصد زیادی از انواع مویز در ایران به صورت دانه دار می باشند و در مواردی بیدانه نیز موجود است که می توان به محصولات سردشت و کردستان اشاره نمود که از قضا طعم بسیار دلنشینی نیز دارد.

 

همانطور که در بالا اشاره شد برخی از این محصولات وارد نیز می شود از مناطقی مانند ازبکستان و افغانستان. محصولات فوق الذکر را با نام مویز ازبک و مویز افغان می شناسند که سیاه رنگ بوده و بی هسته که هر چقدر محصول درشت تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

 

تمام محصولاتی که در بالا اشاره شد قابلیت تامین و عرضه آن وجود دارد که جنس با کیفیت آن را می توانید در همین مرکز از واحد فروش درخواست نمایید.

توزیع مویز در بازار

قیمت انواع مویز در شهریور 99

شرایطی که در آن قرار داریم به علت نوسان قیمت هر چیزی در ایران برای تجارت به واقع مناسب نیست اما چاره ای نیست جز کار کردن بر روی هر محصول طبیعتا مشتریان نیز فروشنده اند و محکوم به کار کردن، لذا حتی اگر قیمت هر محصول چندین برابر شود باز آن را می خرند و قطعاً باید گران تر بفروشند.

 

وضعیت مویز و کشمش نیز از این قاعده مستثنا نیست در حال حاضر مویز ازبک درجه یک و درشت کیلویی 65000 تومان و مویز افغان درجه یک و درشت کیلویی 63000 تومان می باشد که در نمونه سایز ریز نرخ هر دو محصول به 49000 تومان می رسد.

 

برای مشتریانی که مایل به خرید محصول ارگانیک و کاملاً طبیعی و باکیفیت هستند نیز مویز بش توصیه می شود. این محصول که کود و سم نیز به آن نمی زنند و دیمی تولید می گردد در کارتون و کاملاً تمیز شده و بدون دم و شاخه کیلویی 27000 تومان به فروش می‌رسد.

 

خریداران انواع این محصولات در نظر داشته باشند که میتوانند محصول خود را هم در گونی خریداری نمایند و هم در کارتون که این دیگر بستگی به نیاز مشتری دارد و نکته آخر اینکه تمامی نرخ فقط 24 ساعت اعتبار دارد پس برای ثبت سفارش حتماً قبل از آن استعلام به روز قیمت را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما