معرفی انواع کشمش آفتابی + قیمت خرید

کشمش آفتابی یکی از بیشترین میزان تولید انواع کشمش ها را در کشورمان به خود اختصاص می دهد که اگر با مدیر بازرگانی مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط بگیرید امکان استعلام قیمت خرید آن به صورت عمده و جزئی وجود دارد.

کشمش آفتابی به چه محصولی می گویند؟

اگر انگور چیده شده را فقط به همان صورت بر روی زمین پهن کنند تا نور آفتاب طی حدودا ۱۵ روز انگور را تبدیل به کشمش کند به محصول حاصل کشمش آفتابی می گویند.

محصول اشاره شده برعکس مابقی کشمش ها و حتی مویزها خیلی به ندرت برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر جهت عرضه در بازار داخلی کاربرد دارد.

کشمش آفتابی به چه محصولی می گویند؟

انواع کشمش آفتابی

حالتهای مختلفی می‌ توان برای این محصول به آن اشاره کرد که به عنوان مثال می‌توان به ظاهر آن که می تواند قلمی یا گرد باشد اشاره نمود یا اینکه به هسته دار یا بدون هسته دار بودن آن را ذکر کرد که همگی به یک شیوه تولید می شوند و بازار هدف مخصوص به خود را دارند اما اگر قرار باشد به دو نمونه کلی اشاره کنیم ذکر مورد های زیر الزامی است:

  1. کشمش آفتابی به صورت فرآوری نشده که همان انگور خشک شده باغدار و کشاورز است و در کیسه و گونی عرضه می گردد، به این محصول فله ای می گویند.
  2. اگر مورد اول را بر روی خط تولید کارخانه ریخته تا کارهای شستشو، سورت و بسته بندی روی آنها انجام گیرد محصولی که از دل آن بیرون می آید به آن کشمش پلویی می گویند همانی که در آشپزی و طبخ در کنار برنج و تولید کیک و کلوچه و شیرینی بسیار کاربرد دارد.

انواع کشمش آفتابی

مشخصه کشمش آفتابی چیست؟

به علت اینکه نور آفتاب به انگور بی دانه یا دانه دار برخورد می کند باعث تیره شدن رنگ آن می شود به همین جهت تمامی کشمش های آفتابی رنگی سرخ یا قرمز پر رنگ دارند.

از طرفی همانطور که از نام این محصول پیداست برای تولید آن از هیچ گونه افزودنی دیگری استفاده نمی کنند فقط اگر قرار به تولید محصول پلویی در کارخانه باشد روغن پارافین خوراکی به آن می زنند که چرب بودن کشمش هم به همان جهت است.

مشخصه کشمش آفتابی چیست؟

قیمت روز کشمش آفتابی

شماره تماس مدیر فروش و بازرگانی کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد را در صفحات این سایت قرار داده ایم تا شما بتوانید به روز با ایشان ارتباط بگیرید، استعلام قیمت و یا ثبت سفارش کنید.

اما چون وارد این صفحه شده و به دنبال پاسخ جواب خود هستید و قصد استعلام قیمت انواع کشمش آفتابی را دارید در پایین به آنها اشاره خواهیم کرد البته با توجه به اینکه در حال حاضر در آذر ۱۴۰۱ قرار هستیم:

  • قیمت کشمش آفتابی فله ای که در کیسه و گونی بسته بندی می شود در حال حاضر کیلویی ۴۲ هزار تومان و اگر تمیز شده آن را که به صورت سنتی این کار انجام می‌گیرد بخواهیم کیلویی ۴۵ هزار تومان فاکتور می شود.
  • اما اگر نمونه پلویی محصول اشاره شده را در کارتون های ۹ کیلویی و جنس اعلای تاکستان بخواهید هر کارتون ۵۴۰,۰۰۰ تومان فاکتور می گردد.

قیمت روز کشمش آفتابی

خرید کشمش آفتابی درب کارخانه

این امکان به مشتری در این مجموعه داده می شود که بتواند به صورت مستقیم از کارخانه خرید خود را انجام دهد، مشتریان همیشه دوست دارند به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را انجام دهند که این امکان برای ایشان در این مجموعه فراهم است.

مجموعه تولیدی کشمش اراد در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان واقع شده و شما هر دو کشمش آفتابی که در بالا به آن پرداخته شد می توانید هم به صورت عمده که از یک تن به بالا محسوب می گردد و هم به صورت جزئی که از ۱۰۰ کیلو شروع می شود خرید خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما