پخش کشمش پلویی قرمز

کشمش پلویی آفتابی قرمز یا سیاه رنگ که در بازار کشورمان بسیار پرفروش است در این مرکز که خود تولید و بسته بندی کننده این محصولات در تاکستان قزوین می باشد پخش و عرضه می شود و مشتریان می توانید مستقیما از کارخانه خرید داشته باشند.

پخش کشمش قرمز

انواع کشمش پلویی در ایران

اصطلاح پلویی را در مورد کشمش ‌بسیار شنیده اید، بخصوص در بازار ایران که از آن برای مصارف در کنار برنج و در پختن کیک و کلوچه و شیرینی کاربرد بسیاری دارد. کشورهای عربی نیز بسیار از آن برای بحث پخت برنج استفاده می‌کنند اما رنگ مورد استفاده آنها با رنگی که کشورمان استفاده می‌کند متفاوت است.

 

کشمش پلویی به 3 دسته سیاه (قرمز)، زرد و قهوه‌ای روشن تقسیم می‌شود که در پایین نام اصلی و تجاری آنها را خواهیم آورد:

  • رنگ سیاه یا قرمز همان کشمش آفتابی
  • رنگ قهوه ای روشن همان کشمش تیزابی یا سلطانی
  • و رنگ زرد همان کشمش طلایی کالیفرنی یا انگوری

 

رنگ زرد فقط برای صادرات استفاده می شود و همان طور که در بالا به آن اشاره شد در کشورهای عربی برای پختن در کنار برنج یا همان پلو مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ قهوه ای و سیاه یا قرمز در بازار کشورمان که بسیار پرفروش است برای بازار داخلی پرفروش بوده که از این دو محصول محصول قهوه ای یا همان تیزابی برای صادرات نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش کشمش پلویی

پخش کشمش در ایران مستقیم از کارخانه

مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین شرکت و کارخانه بسته بندی کشمش را در اختیار دارد و محصولات خود را به صورت مستقیم به دست مشتری می رساند. بیشترین میزان صادرات و فروش در بازار داخلی ایران نیز از مناطق تاکستان و ملایر بوده و هر دوی آنها نیز هم در بازار بین‌المللی فعالیت دارد و هم در فروش داخلی.

 

مشتری در این مرکز خرید مستقیم از کارخانه خواهد داشت یعنی به صورت مستقیم بار از کارخانه به دست خریدار می رسد. حالا ممکن است ک خریدتان به صورت حضوری در این مرکز باشد و یا به صورت غیر حضوری که با سفارش اینترنتی و ارسال بار از طریق باربری خواهد بود.

 

کیفیت بار هم همیشه به صورت سوپر خواهد بود مگر با نظر مشتری که در کیفیت دست برده خواهد شد برای پایین آوردن نرخ نهایی. به عنوان مثال مشتری که به تازگی با ما از ارمنستان ارتباط گرفته بود درخواست بار کمی ضعیف تر را داشت و می‌گفت برای من قیمت ملاک است و از طرفی دیگر از اسپانیا تماس گرفته بودن و قصد خرید با کیفیت ترین کشمش موجود را داشتن که البته با قیمت نیز هم خوانی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما