کارخانه تولید کشمش پلویی بی دانه

تولید کشمش پلویی بی دانه که از بهترین کشمش های تاکستان می باشد در کارخانه در قالب کشمش درجه یک، درجه دو و درجه سه جدا می شود و در بازار با قیمت مناسب و از تولید به مصرف عرضه می گردد.

کارخانه کشمش پلویی

کارخانه تولید انواع کشمش در تاکستان

تاکستان به همراه شال، نرجه و اسفرورین از بهترین تولید کننده های انواع کشمش از جمله محصول پلویی و تیزابی در ایران می باشد.
این محصولات به صورت بی دانه و بی هسته فرآوری و در بازار کشورمان به صورت کارتونی عرضه می گردند.

وجود حدود 20 کارخانه در این شهر اقدام به بسته بندی این محصولات را انجام می دهند و اگر قرار به مقایسه بین کیفیت کشمش ملایر با تاکستان باشد قطعا تاکستان رتبه اول را خواهد داشت.

محصول پلویی از کشمش آفتابی یا آفتاب خشک در کارخانه بدست می آید به این صورت که این محصول را بر روی خط تولید می ریزند و پس از عملیات فرآوری بر روی آن تبدیل به محصول پلویی خواهد شد که هم روغن خورده است و هم بی دم و کاملا تمیز.

این محصول بیشتر از آنکه جهت صادرات مورد استفاده قرار گیرد جهت عرضه در بازار داخلی است و در سراسر کشورمان و بازار آنان خرید و فروش می شود.

تولید کشمش بی دانه

قیمت تولید کشمش کارتونی و کیسه ای در 99/4/5

مجموعه تولیدی این مرکز در تاکستان استان قزوین واقع شده است و این امکان برای تمام مشتریان محفوظ است که بخواهند به صورت حضوری نیز خرید خود را انجام دهند.
در کشورمان کارخانه کشمش صفر تا صد تولید این محصول را به عهده ندارد بلکه باغدار و کشاورز است که این محصول را ابتدا از انگور بدست می آورد و سپس برای بسته بندی به کارخانه می آورند.

  1. کشمش پلویی آفتابی      هر کارتون 180000 تومان
  2. کشمش تیزابی     هر کارتون 180000 تومان
  3. کشمش خرمایی (همان تیزابی بدون گوگرد)     هر کارتون 175000 تومان
  4. کشمش پشت لیزری    هر کارتون 125000 تومان
  5. کشمش آفتابی بی دانه کیسه ای    کیلویی 18000 تومان
  6. کشمش عسگری آفتابی هسته دار کیسه ای    کیلویی 16000 تومان
  7. کشمش فخری آفتابی هسته دار کیسه ای     کیلویی 16000 تومان

پس از فرآوری انواع کشمش زمانی که نوبت بسته بندی این محصولات می رسد آنها را در کارتونی که در داخل آن نایلون ضخیم خواهد بود می ریزند. قرار گرفتن نایلون برای رطوبت نگرفتن بار است.

شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در پایین قرار داده ایم تا شما بتوانید مستقیما با ایشان وارد مذاکره و صحبت شوید و استعلام به روز قیمت کشمش و نیز مشاوره در مورد ارسال و نیز نوع بسته بندی را از ایشان جویا گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما