کارخانه کشمش درجه یک در ملایر

اگر به دنبال کارخانه کشمش درجه یک در ملایر استان همدان هستید می توانید با خواندن این مقاله نیازتان را به بهترین شکل ممکن تامین کنید. لازم به ذکر است که بدانید منطقه تاکستان استان قزوین نیز یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش برای صادرات و یا فروش در بازار داخل محسوب می‌ گردد.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

کشمش ملایر

یکی از مناطقی در ایران که کار تولید کشمش را در حجم وسیعی انجام داده و محصولات خود را هم جهت فروش در بازار داخل استفاده می‌ کند و هم صادرات منطقه ملایر استان همدان است که وجود کارخانه‌ های بسیاری در این شهر و نواحی اطراف آن کار بوجاری و بسته‌ بندی این نوع کشمش‌ ها را انجام می‌ دهند، نمی‌ توان آمار دقیقی از تعداد این کارخانه‌ ها گفت اما حدوداً ۵۰ عدد خواهند بود که مشخص نیست کدام یک از آنها در حال حاضر فعالیت دارد و کدام یک از آنها تعطیل یا نیمه تعطیل می‌ باشد.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

به صورت کلی محصولات ملایر باید یا کشمش آفتابی باشد یا کشمش تیزابی و یا کشمش انگوری که در ادامه و در میزان کمتر کشمش عسکری و مویز فخری و شانی هم تولید می‌ گردد. سه محصول اول محصولاتی هستند که برای بوجاری به کارخانه‌ ها آورده می‌ شوند تا کارهای تمیزشدن روی آنها انجام گیرد و در قالب بسته‌ بندی کارتونی این محصولات فروش آنها صورت گیرد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اما یکی از نکات بسیار مهم در مورد محصولات این منطقه این است که اگر قرار باشد مقایسه‌ ای با محصولات تاکستان که دقیقاً یک نوع کشمش و یک نوع انگور در اختیار دارند بکنیم چون سرما زودتر وارد این منطقه یعنی ملایر می‌ شود انگور هم زودتر چیده می شود و آنطور که باید و شاید انگور رسیده را نمی‌ چینند و گاهی اوقات حتی این اتفاق در اوایل شهریورماه می‌ افتد، زمانی که انگور کال و به نوعی غوره است و همین موضوع در کیفیت کار خروجی تاثیر مستقیم خواهد داشت چرا که طعم دلنشین کشمش تاکستان را نخواهد داشت از طرفی کارخانه‌ های این شهر آنچنان که باید و شاید روی محصولات خود و برند خود حساسیت ندارند که باعث می‌ گردد به هر ترتیب و به هر نحوی که شده محصول خود را فقط به فروش برسانند حال ممکن است کیفیت خروجی پایین یا خیلی پایین باشد البته نه اینکه فقط جنس بی‌ کیفیت تولید می‌ کنند خیر اما برای جذب مشتری این کار را بارها و بارها انجام می‌ دهند.

محصول تیزابی که از کشمش تیزاب خورده در کارخانه بدست می آید. ⇓

کشمش ملایر

کشمش تاکستان قزوین

اما منطقه‌ ای دیگر تولیدکننده انگور و کشمش در ایران تاکستان استان قزوین است که جالب آنکه دقیقاً همان تولیدات ملایر را دارد اما با کیفیتی بالاتر و چون در ادامه کارخانه‌ های این شهر حساسیت بیشتری نسبت به ملایر روی برند خود و تولیدات خود دارند کیفیت خروجی آنها نیز بالاتر است بارها پیش آمده حتی در آن طرف مرزها مشتری وقتی که با این مجموعه تماس می‌ گیرد می‌ گوید من جنس تاکستان می‌ خواهم نه ملایر، البته برای کشمش طلایی یا همان انگوری فله‌ ای که باغدار یا بارگاه‌ دار تولید می‌ کند ذکر نام بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی را نیز می‌ آورد چون دو منطقه اشاره شده در زمینه این کشمش یکی از بهترین‌ ها در دنیا شناخته می‌ شوند.

اما مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است شما برای مقایسه بین کیفیت ملایر و تاکستان کافی است یک بار به این کارخانه بیایید خودتان متوجه می‌ شوید که عیار بار کدام منطقه بیشتر است و جالب آنکه قیمت نهایتاً ۱۰ درصد تولیدات تاکستان گرانتر باشد اما در بحث کیفیت تفاوت کیفیت کشمش تاکستان با ملایر بیش از ۲۰ درصد خواهد بود و اینجاست که مشتری تصمیم می‌ گیرد خرید از کدام منطقه برایش می‌ تواند به صرفه باشد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

اما این مجموعه و مدیر فروش آن جناب آقای مصطفی عینی پاسخگوی مشتریان نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز می‌ باشد و برعکس خیلی از پیج‌ های اینستاگرامی یا سایت‌ های که در اینترنت آنها را خواهید یافت که دلال و واسطه هستند، این مجموعه خود تولیدکننده و کارخانه‌ دار است و ویژگی منحصر به فرد این مجموعه نیز همین می‌ باشد که شخصی که پاسخگوی تلفن شماست شخصی است که حرف اول و آخر را در زمینه فروش و قیمت گذاری می‌ زند مگر در مواردی خاص که نیاز به جلسه هیئت مدیره می‌ باشد.

کشمش پلویی که از محصول آفتابی در کارخانه بدست می آید. ⇓

کشمش تاکستان قزوین

تولید کشمش در کارخانه چگونه انجام می شود؟

موضوعی را که می‌ خواهیم در اینجا مطرح کنیم این است که هنوز خیلی‌ ها نمی‌ دانند که کار کارخانه کشمش دقیقاً چیست که ما در اینجا کامل به شما توضیح خواهیم داد که یک مرکز تولید کشمش در کشورمان فرقی ندارد در ملایر باشد یا در تاکستان به چه گونه‌ ای عمل می‌ کند تا آن باری را که به دست شما می‌ رساند تمیز و مرتب کرده و در قالب بسته‌ بندی‌های متفاوت به فروش برساند.

ابتدا باید بدانید باغدار و کشاورز است که انگور را تبدیل به کشمش می‌ کند که ممکن است این خشک شدن یا در آفتاب صورت گیرد یا در سایه و یا اینکه ابتدا به مایع تیزاب، انگور را آغشته کرده و سپس در مقابل آفتاب قرار دهد به هر حال محصولات متفاوتی ممکن است در طی این عملیات به وجود بیاید که تاثیر جنس هسته‌ دار یا بدون هسته، پیکامی یا گرد و بیضی شکل را نیز در نظر بگیرید که در خروجی کار تاثیر مستقیم خواهد داشت. حال محصولی به وجود می‌ آید که دارای دم، شاخه، ضایعات، سنگریزه و یا هر ناخالصی دیگری است که این محصولات در قالب بسته‌ بندی گونی یا کیسه‌ ای در انبار کشاورز ذخیره می‌ گردد.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی ملایر با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

در ادامه یا باغدار و کشاورز خود اقدام به فروش محصول خود می‌ کند و یا اینکه به دلال آن را فروخته دلالی که در جیبش پول دارد و بار را نگه داشته و هر زمان که دلش بخواهد آن را به کارخانه‌ ها می‌ فروشد که متاسفانه یکی از علل افزایش قیمت انواع کشمش در کشورمان همین دلال‌ ها می‌ باشند که کار را برای هم خریداران و هم کارخانه‌ ها سخت کرده اند. به هر حال در ادامه، کارخانه کشمش باری را که از دلال خریداری کرده و یا حتی از باغدار بر روی خط تولید ریخته و کارهای دم کنی، شستشو، جدا کردن شاخه از کشمش، روغن زنی، سورت کردن و در انتها بسته‌ بندی را روی آن انجام می‌ دهند که این بسته‌ بندی به صورت کارتونی است و به ندرت در سلفون بسته‌ بندی آنها انجام می‌ شود و سپس می‌ شود همان کشمشی که به دست شما رسیده و کاملاً تمیزشده است.

پس باید بدانید ماده اولیه یک کارخانه کشمش در ایران همان محصول فله‌ ای یا کیسه‌ ای می‌ باشد که از باغدار یا دلال تامین می‌ شود و هر چقدر قیمت ماده اولیه گران شود خروجی کار هم گران خواهد شد.

کشمش طلایی که از محصول انگوری در کارخانه بدست می آید. ⇓

تولید کشمش در کارخانه چگونه انجام می شود؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما