کشمش تیزابی سبز + خرید مستقیم از کارخانه

یکی از محصولاتی که در بازار ایران و هم امر صادرات تولید شده و به فروش می رسد کشمش تیزابی سبز نام دارد که امکان خرید مستقیم از کارخانه از طریق همین سایت برای مشتریان وجود خواهد داشت.

کشمش تیزابی سبز

کشمش تیزابی از آن دست محصولاتی به شمار می‌رود که تقریباً در تمامی مناطق تولیدکننده انگور در حجم وسیع تولید می شود و هم می توان آن را برای صادرات استفاده کرد و هم جهت فروش در بازار داخل.

به علت استفاده از مایع تیزاب، این کشمش را می‌توان حتی تا دو سال هم نگهداری کرد و لازم به ذکر است گاهی به اشتباه به آن تیزابی سبز می گویند در صورتی که به این صورت نیست و رنگ محصول قهوه ای می باشد.

تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی سبز

مشخصات کشمش تیزابی

کشمش تیزابی به دو دسته تقسیم می شود:

  1. یک حالت زمانی است که وقتی باغدار و کشاورز آن انگور را که به مایع تیزاب آغشته کرده و پس از پنج روز تبدیل به کشمش می شود به آن گوگرد بزند که در این صورت رنگ محصول قهوه ای روشن می شود.
  2. حالت دوم زمانی است که در ادامه تولید کشمش به آن گوگرد نزند در این صورت محصولی تولید می شود که به آن کشمش خرمایی می گویند و رنگ آن قهوه ای تیره است.

هر کدام از محصولات فوق بازار هدف مخصوص به خود را دارند ولی به صورت کلی فروش محصول قهوه ای روشن بیشتر از نمونه قهوه ای تیره است و همیشه نرخ محصول روشن تر چند درصدی گران تر از نمونه تیره تر خواهد بود.

مشخصات کشمش تیزابی

قیمت کشمش تیزابی در زمستان  ۱۴۰۱

در حال حاضر که در زمستان ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش تیزابی گوگردی در کارتون های هشت و نیم کیلو خالص که برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد در بالاترین کیفیت ممکن ۵۵۵ هزار تومان فاکتور می‌شود و جنس درجه یک آن ۵۳۰ هزار تومان.

همین محصول را اگر برای صادرات بخواهید کیلویی ۶۴۰۰۰ تومان در بالاترین کیفیت و ۶۱,۰۰۰ تومان با کیفیت درجه یک برای مشتریان در کارتون های ۱۰ کیلو خالص درب کارخانه قیمت خواهد خورد.

تیزابی بدون گوگرد ⇓

قیمت کشمش تیزابی در زمستان  ۱۴۰۱

خرید مستقیم کشمش از کارخانه

در این مجموعه این امکان برای شمای مشتری فراهم شده است که بتوانید به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنید. تقریباً تمامی سایت های که در فضای مجازی در حال کار کردن هستند همگی واسطه و دلالند ولی مجموعه تولیدی کشمش آراد به جای استخدام بازاریاب حضوری اقدام به تاسیس سایت های مختلف زده تا به این صورت بتواند فروش خود را در سراسر ایران انجام دهد که همین اتفاق هم در حال افتادن می باشد.

حتی از شمای مشتری می خواهیم به صورت حضوری به کارخانه بیایید، نمونه جنس دریافت کنید و به کارخانه های دیگر تاکستان هم بروید متوجه خواهید شد که نرخی که در این مجموعه به مشتری داده می‌شود بسیار رقابتی خواهد بود آن هم با دادن کیفیتی درخور.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما