کشمش سیاه بدون هسته با ارزان ترین قیمت

کشمش سیاه مویز و پلویی بدون هسته با بهترین کیفیت در این مرکز عرضه می شود و مشتریانی که به دنبال ارزان ترین قیمت این محصولات به صورت فله ای و بسته بندی شده هستند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

قیمت کشمش سیاه

به کدام محصول کشمش سیاه گفته می شود؟

یکی از اسامی که در بین انواع کشمش می‌شنویم کشمش سیاه می باشد. اما گاهی خود مشتری نمی داند منظور از کشمش سیاهی که می‌گوید چیست و به کدام محصول اشاره دارد که در اینجا توضیح می دهیم ممکن است کدام یک از حالات زیر پیش بیاید.

 

به صورت کلی به مویز، کشمش سیاه نیز گفته می شود که این محصول از انگور شانی یا شاهانی تهیه شده و به صورت هسته دار و بی هسته در بازار ایران موجود است، البته نوع وارداتی آن نیز موجود بوده که با نام مویز ازبک و مویز افغان می‌شناسیم.

 

اما  گاهی به کشمش پلویی که در کارخانه پس از فرآوری بر روی محصول آفتابی که دم و شاخه و خاک و گل را از آن جدا و در انتها عملیات سورت کردن را روی آن انجام می دهند نیز می گویند. یکی از مراحلی که بر روی کشمش پلویی انجام ‌می شود مرحله روغن زنی است آن هم روغن پارافین خوراکی که وقتی از آن عکس تهیه می شود بازخورد نور فلش گوشی باعث میشود که محصول مشکی رنگ به نظر برسد در صورتی که اینگونه نیست و قرمز سوخته یا سرخ است.

 

پس وقتی که با واحد فروش هر کارخانه مرکز تولیدی تماس گرفتید و نیازمند به کشمش سیاه داشتید باید مشخص کنید که کدام یک از موارد بالا را در نظر دارید تا بتوانید قیمت مناسب آن محصول را استعلام کرده باشید.

قیمت کشمش بدون هسته

خرید انواع کشمش سیاه با ارزان ترین قیمت

در اینجا ابتدا این مورد را بیان کنیم که منظور از ارزانترین به معنای قیمت کف می باشد یعنی همان کیفیتی که دریافت میکنید در ازای آن قیمت کف آن را نیز پرداخت خواهید نمود نه صرفاً ارزان ترین قیمت در ایران، اگر این را شنیده اید بدانید که در کیفیت بار دستکاری خواهد شد بدون آنکه شما متوجه شوید.

 

هر دو محصول سیاه رنگی که در بالا به آن اشاره شد این مرکز، امکان عرضه آن را دارد و محصولات را به صورت فله ای و در کیسه و نیز بسته بندی شده کارتونی به فروش می رساند.

 

نوع خرید شما نیز می تواند هم حضوری در کارخانه واقع در تاکستان قزوین باشد و هم اینکه سفارش بار را در هر نقطه ای از ایران که هستید در ازای پرداخت میزانی بیعانه انجام دهید. طبیعتاً بار یا از طریق باربری کامیونی و اتوبوسی به دستتان خواهد رسید و یا از طریق وانت و کامیون که کل بار شما را در شهرتان به شما تحویل خواهد داد و پس از تحویل بار می توانید اقدام به تسویه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما