کشمش صداقت | کشمش آفتابی و طلایی

کشمش صداقت یکی از برندهای موجود در بازار کشمش ایران می‌ باشد که در زمینه تولید کشمش آفتابی و کشمش طلایی فعالیت داشته و در شهر تاکستان استان قزوین به تولید محصولات اشاره شده مبادرت می‌ ورزد و محصولات خود را در بازار داخل و به ندرت در بازار صادراتی عرضه می‌ کند.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

کشمش صداقت

یکی از برندهای موجود در بازار کشمش ایران کشمش صداقت نامیده می‌ شود که توسط آقای علم بیگی در شهر تاکستان استان قزوین اقدام به تولید کشمش آفتابی و کشمش طلایی می‌ کند و محصولات خود را در قالب بسته‌ بندی ۹ کیلویی در بازار داخل و ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات مورد بهره‌ برداری قرار می‌ دهد هرچند در زمینه صادرات موفق عمل نکرده و بیشتر در بازار داخلی فعالیت دارد چون توان رقابت را با کارخانه‌ هایی که در زمینه فروش در بازار بین‌ المللی فعالیت می‌ کنند را ندارد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کیفیت تولیدات این کشمش نمی‌ توانیم بگوییم عالی است اما خوب تلقی می‌ گردد و مشتریان مخصوص به خود را دارد که در بازار تهران، کرج و استان‌ های شمالی کشورمان این محصول خوش فروش است و یکی از برندهای مطرح بازار علی الخصوص برای بازار کشمش پلویی می‌ باشد محصولاتی که از بوجاری کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری در کارخانه به وجود می‌ آیند و در قالب بسته‌ بندی کارتونی در بازار کشورمان عرضه می‌ گردند.

در واقع منظور از کشمش آفتابی و طلایی که در بالا گفته شد همان پلویی آفتابی و تیزابی می‌ باشد که در بازار ایران فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص می‌ دهند، محصولات بدون هسته‌ ای که بهترین تولیدکنندگان این کشمش در کشورمان همین منطقه تاکستان است منطقه‌ ای که از نظر کیفیت کشمش پلویی در ایران رتبه اول را به خود اختصاص می‌ دهد و در رتبه‌ های بعدی می‌ توان به ملایر استان همدان، قوچان استان خراسان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی اشاره کرد.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که کشمش پلویی آفتابی بیشتر مربوط به نیمه مرکزی تا شمال کشورمان است و کشمش تیزابی طلایی بیشتر مربوط به مرکز و جنوب کشور خرید و فروش آن انجام می‌ گیرد و کسی که در زمینه این کشمش ها کار کرده باشد باید به خوبی به این موضوع واقف باشد البته نه اینکه نمونه پلویی آفتابی در جنوب کشور فروش نرود یا بالعکس اما به صورت کلی قاعده همان است که گفته شد.

کشمش آفتابی و کشمش طلایی

همانطور که در بالا گفته شد منظور از کشمش آفتابی همان پلویی کارتونی می‌ باشد که رنگ آن سرخ و سیاه بوده و کشمش طلایی همان تیزابی است که رنگ آن قهوه‌ ای روشن است و هر دو محصول دقیقاً یک نوع انگور هستند اما شیوه‌ های فرآوری و تولید آن باعث گردیده که دو رنگ متفاوت از هم باشند که طبیعتاً بازارهای هدف جداگانه و مجزایی، از هم دارند.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

در واقع اگر کشمش آفتابی و کشمش تیزابی فله‌ ای را که باغدار آن را تولید کرده و دارای دم، شاخه، ضایعات و سنگریزه است را به کارخانه بیاورند و این مراکز تولیدی کارهای بوجاری و فرآوری و شستشو و سورتینگ را روی آن انجام دهند خروجی کار تبدیل به پلویی و طلایی می‌ شود محصولاتی که جهت طبخ در کنار برنج، تولید کیک و کلوچه و شیرینی و استفاده در سالاد بسیار مورد استفاده ایرانیان قرار می‌ گیرد. جالب آنکه یک کشمش دیگری هم داریم که به نام کشمش طلایی یا انگوری است و آن هم دقیقاً همین نوع انگور می‌ باشد یعنی انگور بی دانه را خشک کرده ولی به جای آنکه در نمونه تیزاب یک مرتبه گوگرد بزنند چندین مرتبه به آن گوگرد می‌ زنند تا رنگ محصول زرد و طلایی شود و محصول اشاره شده فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و تحت هیچ عنوانی برای فروش در بازار داخل از آن استفاده نمی‌ کنند.

علاوه بر تاکستان استان قزوین که بالاترین کیفیت کشمش‌ های اشاره شده را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد منطقه ملایر استان همدان، قوچان استان خراسان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، اراک و خنداب استان مرکزی و زنجان و ابهر استان زنجان هم در زمینه تولیدات کشمش‌ های اشاره شده فعالیت دارند اما کیفیت کشمش‌ های آنها از شهر تاکستان یک سر و گردن پایین‌ تر است و قیمت ارزان‌ تر آنها نیز دقیقاً به همین جهت است.

کیفیت بی نظیر پلویی آفتابی مجموعه تولیدی آراد در دو سایز مختلف ⇓

کشمش آفتابی و کشمش طلایی

خرید مستقیم از کارخانه کشمش آراد

مجموعه‌ ای که شما در حال حاضر در یکی از سایت‌ های آن قرار دارید و مطالب مربوط به انواع کشمش را می‌ خوانید مربوط به کارخانه کشمش آراد واقع در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین است که علاوه بر محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد در زمینه صادرات سایر کشمش‌ ها هم فعالیت چشمگیری دارد و تاکنون به بیش از ۱۰ کشور تاکنون سابقه صادرات داشته است و چون شماره تماس مدیر فروش کارخانه خود را در صفحات این سایت قرار داده شما می‌ توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با ایشان ارتباط بگیرید و استعلام قیمت نمایید و در صورت رضایت از تمامی مراحل انجام کار، ثبت سفارش کنید.

ویژگی منحصر به فرد این مجموعه در دو موضوع زیر خلاصه می‌ شود:

  1. اول اینکه شما به صورت مستقیم و بدون واسطه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شوید و اصرار جناب آقای عینی برای خرید حضوری حداقل در بار اول نیز به همین جهت است تا اطمینان کامل از این موضوع به دست آورید.
  2. اما موضوع دوم این است که به راحتی می‌ توانید ایشان را پیدا کنید برعکس خیلی از سایت‌ هایی که در اینترنت وجود دارند و یا دلال و واسطه هستند و یا اینکه حتی اگر کارخانه‌ دار باشند پاسخگوی مشتریان نیستند و به سختی می‌ توان با ایشان ارتباط گرفت حتی خود ما چند باری پیش آمده که خواستیم با کارخانه داران سطح کشورمان ارتباط بگیریم اما وقتی که با آن شماره تماس می‌ گرفتیم هیچکس پاسخگو نبود.

جهت استعلام قیمت و روش خرید مویز اصل با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

آنقدری به مجموعه و تولیدات خودمان اطمینان داریم که به مشتری اجازه را می‌ دهیم که در خط تولید حضور داشته باشد این اتفاق بیشتر برای صادرات می‌ افتد چون حجم تولید بالاست و ممکن است چند روزی طول بکشد و اطمینان کسب کند که بارش به چه صورت و چگونه در حال آماده شدن است شاید باورتان نشود خیلی از کارخانه داران کشمش در ایران در طی فرایند تولید بار خریدار، اجازه بازدید از کارخانه را به مشتری نمی‌ دهند و می‌ گویند به عنوان مثال هفته بعد بیا و بارت را تحویل بگیر.

محصول تیزابی طلایی تولید مجموعه کشمش آراد ⇓

خرید مستقیم از کارخانه کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما