کشمش طلایی ملایر | فروش درب کارخانه

یکی از محصولات پرتیراژ و البته پرفروش در بازار داخلی که البته برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد کشمش طلایی ملایر نام دارد که فروش درب کارخانه آن در این مجموعه انجام می گیرد و مشتریان می‌ توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش این مرکز تولیدی پس از استعلام قیمت روز، ثبت سفارش نمایند.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش طلایی

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می‌ شود و از آن فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد کشمش طلایی نام دارد محصولی که نام‌ های دیگری نظیر کشمش انگوری، کشمش زرد و کشمش کالیفرنی هم به آن گفته می‌ شود و به علت استفاده کردن از دود گوگرد به میزان زیاد رنگ محصول اشاره شده زرد و طلایی است و مناسب برای صادرات به کشورهای عربی می‌ باشد چرا که مردمان این خطه به شدت علاقه به رنگ زرد دارند.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

در کشورمان دو نوع کشمش طلایی داریم یکی گرد و بیضی شکل است و به صورت بدون دانه بوده و سایز آن از ۸ میل شروع می‌ شود و تا ۱۱ میل هم ممکن است ادامه پیدا کند اما نوع دیگری هم از این کشمش تولید می‌ گردد و آن کشمش طلایی قلمی یا پیکامی است که مربوط به تولیدات انحصاری کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می‌ باشد و محصول اشاره شده هم علاوه بر بازار داخل، جهت صادرات هم بسیار از آن استفاده می‌ گردد.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اما موضوع صحبت این مقاله در مورد همان نمونه پلویی یا گرد و بیضی شکل است که در شهرهایی نظیر تاکستان استان قزوین، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان در حجم بالایی تولید می‌ گردد اما کیفیت تولیدی در ملایر متوسط ارزیابی می‌ شود و به مانند تولیدات بناب و ملکان و تاکستان استان قزوین که به صورت بارگاهی انگور را آویزان می‌ کنند و سپس به آن گوگرد می‌ زنند نیست. پس مشتری باید بداند اگر جنس باکیفیت و مرغوب و سطح بالا می‌ خواهد باید از تولیدات بارگاهی خرید خود را انجام دهد در غیر این صورت اگر قصد صادرات به کشورهای ضعیفی مانند عراق یا سوریه را داشته باشد کشمش طلایی ملایر بسیار مناسبش خواهد بود.

محصول طلایی قلمی یا کشیده ⇓

کشمش طلایی

مجموعه تولیدی کشمش آراد

یکی از کارخانه‌ هایی در ایران که کار بوجاری و شستشو و بسته‌ بندی انواع کشمش طلایی را در تاکستان استان قزوین جایی که این کارخانه واقع شده است انجام می‌ دهد مجموعه تولیدی کشمش آراد است این مجموعه علاوه بر محصولاتی که برای بازار داخل عرضه می‌ کند از کشمش طلایی هم فقط برای صادرات بهره می‌ برد و تاکنون به کشورهای شمال آفریقا، کشورهای شمالی ایران و چند عدد از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس سابقه صادرات این محصول را داشته است.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

اما از شروع سال ۱۴۰۲ به بعد بود که به علت نوسان بالای قیمت‌ ها علی‌الخصوص برای کشمش طلایی تصمیم بر این شد که چند کیفیت مختلف و متفاوت از هر نوع کشمش جلوی مشتری قرار داده شود تا ایشان باشد که تصمیم بگیرد کدام یک از این محصولات را بخواهد خریداری کند. همانطور که در بالا هم عنوان شد بهترین نوع کشمش طلایی همانی است که به صورت بارگاهی آماده می‌ شود و چون در تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان محصول اشاره شده به صورت فله‌ ای و به صورت بارگاهی است بار از بارگاه داران این منطقه خریداری و در کارخانه کشمش آراد کارهای بوجاری آن انجام می‌ گیرد آن هم با بالاترین کیفیت ممکن، کیفیتی که مناسب برای کشورهای سخت‌ گیری نظیر کویت، قطر و عربستان است اما برای مشتریانی که جنس طلایی ملایر بخواهند باید چه کرد؟

به راحتی قابل انجام است بار به صورت فله از باغداران ملایری خریداری می‌ شود و به جای آنکه در کارخانه‌ های ملایر بوجاری آن انجام گیرد در همین کارخانه کارهای شستشو و سورت بندی آنها انجام می‌ شود و چون عیار کشمش اشاره شده بالا نیست به عنوان کیفیت درجه پایین جلوی مشتری قرار داده می‌ شود تا ایشان باشد که بخواهد تصمیم بگیرد آیا این نوع بار به کارش خواهد آمد یا نه، البته همیشه یک حد وسط کیفی بین دو بار اشاره شده هم تولید می‌ گردد تا به مشتری سه حق انتخاب داده شود. این را بی تعارف بگوییم اگر شخصی که به عنوان خریدار یا تاجر به کارخانه می‌ آید، واقعاً خریدار باشد باید یکی از آنها را انتخاب کند.

مجموعه تولیدی کشمش آراد

فروش درب کارخانه کشمش طلایی

ویژگی منحصر به فردی که در این سایت و سایت‌ های مشابه مجموعه تولیدی کشمش آراد برای مشتریان محفوظ است این است که به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش کارخانه ارتباط می‌ گیرد، استعلام به روز قیمت می‌ گیرد و در صورت رضایت ثبت سفارش می‌ کند. این مجموعه به مانند تمامی سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی که واسطه و دلال هستند نیست و کارخانه کشمش در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین دارد به همین جهت هم هر تماسی که با این مجموعه برای خرید هر نوع کشمشی از جمله کشمش طلایی می‌ شود تاکید می‌ گردد که مشتری حضوری برای بار اول به کارخانه بیاید در این صورت کاملاً مطمئن خواهد شد که با یک مجموعه تولیدی وارد معامله می‌ شود نه یک واسطه و دلال.

به منظور مطلع شدن از قیمت مویز افغان درجه یک با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

شما اگر برای بار اول با هر مجموعه‌ ای که قصد دارید تماس بگیرید این جمله را به او بگویید که من می‌ خواهم حضوری به کارخانه بیایم اگر مقاومت کرد بدانید که دلال است ولی اگر با آغوش باز پذیرفت که شما به کارخانه حضوراً تشریف فرما شوید بدانید که عضوی از عوامل اجرایی آن مجموعه تولیدی خواهد بود فرقی ندارد این مجموعه باشد یا هر مجموعه دیگر.

برای خرید کشمش طلایی هم چه از تولیدات ملایر باشد که کیفیت متوسطی دارد و چه تاکستان یا بناب و ملکان که کیفیت آنها بارگاهی و درجه یک محسوب می‌ شود در حال حاضر که در اواخر شهریور ۱۴۰۲ هستیم بدانید که فصل اصلی و موقع اصلی خرید حدود دو هفته دیگر شروع می‌ شود اما قیمت کشمش طلایی بارگاهی را بوجاری شده درب کارخانه به حدود قیمت ۱۰۵ هزار تومان پیش بینی می‌ کنیم و جنس ملایری هم حدوداً ۹۰ هزار تومان که البته به شدت امیدواریم که این نرخ‌ها پایین بیاید چون امکان فروش محصولات اشاره شده با قیمتی که گفته شد در بازار صادراتی سخت خواهد بود.

محصول طلایی گرد باکیفیت که در تاکستان قزوین تولید می شود. ⇓

فروش درب کارخانه کشمش طلایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما