فروش کشمش آبگیری شیرین و گوشتی

فروش کشمش آبگیری شیرین و گوشتی که آفتاب خشک و سایه خشک می باشد در این مرکز به صورت بسته بندی کارتونی و یا کیسه ای در قالب فروش حضوری درب کارخانه و یا ارسال از طریق باربری انجام می گیرد.

فروش کشمش شیرین

کشمش آبگیری در بازار

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران خرید و فروش می شود کشمش آبگیری نام دارد که عموماً برای تولید سرکه، الکل صنعتی و شیره کشمش مورد استفاده قرار می گیرد و تقریباً هر منطقه ای از ایران که انواع کشمش در اختیار دارد این محصول را نیز تولید می کند.

 

به صورت کلی مشتریانی که به دنبال خرید کشمش آبگیری هستند به دنبال ویژگی هایی در این محصول می باشند که در صورت دارا بودن، خرید آن را انجام دهند که می توان به شیرین بودن محصول، گوشتی بودن آن، اینکه از تیزاب و گوگرد استفاده نشده باشد و مورد آخر اینکه در میان بار ناخالصی که به عنوان مثال می‌توان غوره را نام برد وجود نداشته باشد.

 

کشمش آبگیری در ایران علاوه بر این که به صورت بسته بندی شده کارتونی عرضه می گردد، بلکه به صورت کیسه ای هم موجود بوده و در بازار به فروش می‌رسد.

 

از آن جایی که منطقه تاکستان استان قزوین شیرین‌ ترین انواع کشمش ایران را در اختیار دارد قطعاً محصول آبگیری هم از بهترین تولیدات همین منطقه در ایران است چرا که درصد قندی که محصولات این منطقه دارد در هیچ جایی از ایران نمونه اش را پیدا نخواهیم کرد.

فروش کشمش گوشتی

فروش کشمش آبگیری در ایران

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و طبیعتا محصولات همین منطقه را جهت فروش در بازار داخلی و یا امر صادرات آماده می‌کند که یکی از آنها کشمش آبگیری خواهد بود.

 

کشمش آبگیری ممکن است هم به‌ صورت هسته‌ دار باشد و هم به صورت بدون هسته، هم به صورت تمیز نشده باشد و هم تمیز شده که بهترین حالت این محصول زمانی است که بی دانه و بی هسته باشد و تمیز شده آن هم به صورت دستی، چرا که مشتری دوست دارد این محصول به صورت سنتی و غیر مکانیزه تمیز گردد، به صورتی که حتی آب هم به آن نمی زنند و برای مشتریانی که به دنبال پکتین این نوع کشمش هستند می تواند بسیار عالی باشد.

 

خرید شما در این مرکز علاوه بر اینکه می‌تواند به صورت حضوری درب کارخانه باشد بلکه در هر جایی از ایران که هستید می توانید سفارش خود را از طریق واریز بیعانه ثبت کنید و باری را که قبل از ثبت سفارش صحبت آن را با مدیر فروش کرده‌اید و فیلم آن را در یکی از شبکه‌ های اجتماعی دریافت کردید در هر جایی از ایران که هستید دریافت خواهید نمود و اگر بار فرستاده شده با فیلم مورد نظر مطابقت نداشت این مجموعه موظف است بار را مرجوع کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما