آیا خرید کشمش از ملایر توصیه می شود؟

یکی از تولیدکنندگان انگور و کشمش در ایران منطقه ملایر استان همدان می‌ باشد که از نظر حجم تولید در کنار تاکستان قزوین قرار می‌گیرد و با هم حدود نیمی از کشمش ایران را در اختیار دارند اما آیا خرید کشمش از این شهر توصیه می‌شود یا خیر که در پایین به آن می‌پردازیم.

در ویدئوی زیر به بررسی کشمش تیزابی این مجموعه با یکی از برندهای ملایری می شود که با توضیحات داخل فیلم، دیگر نیازی به توضیحات بیشتر نیست. لازم به ذکر است که قیمت های اشاره شده در این ویدئو مربوط به اوایل آذر ۱۴۰۱ می باشد.

کشمش ملایر استان همدان

شهر ملایر از توابع استان همدان از تولیدکنندگان اصلی انگور در ایران شناخته شده و بیشتر شهرت این شهر به خاطر انگورهای آن است تا کشمش ولی همیشه یکی از مقاصد خرید تاجران و شرکت‌های بازرگانی انواع خشکبار برای خرید کشمش می‌ باشد.

برای استعلام قیمت کشمش محلی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

بیشترین میزان صادرات انگور در ایران مربوط به این منطقه بوده و شهرت جهانی دارد اما به علت زود چیده شدن انگور که عموماً در نیمه اول شهریور ماه این کار صورت می‌گیرد باعث می‌گردد انگور بیشتر برای فروش تازه خوری مناسب باشد تا تهیه کشمش، به همین جهت محصول کشمشی این شهر از مرغوبیت بالایی برخوردار نیست و همه کسانی که در زمینه این نوع خشکبار فعالیت می‌کنند به خوبی این موضوع را می‌ دانند.

تخصص و تبحر این شهر از استان همدان انگور بی دانه می‌باشد نه اینکه نوع دانه‌ دار تولید نگردد اما بیشترین میزان تولید انگور آن نمونه همان بدون هسته بوده و کشمش‌ هایی که هم از آن تولید می‌گردد بدون دانه می‌ باشد. همین محصولات وقتی که خشک می‌ شوند و وارد کارخانه می‌گردند تبدیل به کشمش پلویی خواهند شد محصولات بدون هسته‌ای که خط تولید و خط سورتینگ آن زیر ۱۰ میل آنها را سورت می‌کند و درون کارتون بسته‌ بندی آنها صورت می‌گیرد.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

کشمش‌های پلویی که در چهار رنگ زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود بوده و از آنها هم می‌ توان برای بازار داخلی بهره‌ برداری کرد و هم بازار صادراتی که روال بسته‌ بندی آنها تعرفه مشخصی ندارد (این موضوع برای بازار داخلی صدق می کند) یعنی در بازار داخلی، کشمش با وزن کارتون به فروش می‌رسد یعنی در تاکستان استان قزوین که کارتون‌ها ۹ کیلویی می‌باشند دقیقاً نیم کیلو وزن کارتون است و هشت و نیم کیلو کشمش اما کارخانه‌های شهر ملایر با وجود ۹ کیلو بودن کارتون کشمش گاهی اوقات ۸۰۰ گرم و گاهی اوقات یک کیلو وزن کارتون را لحاظ می‌کنند.

نمونه ای از تیزابی کم کیفیت ملایر ⇓

کشمش ملایر استان همدان

خرید کشمش از ملایر

کارخانه‌های بسیاری در این شهر وجود دارند که حدود ۵۰ عدد برآورد می‌ گردد که همگی هم در بازار داخلی فعالیت دارند و هم در بازار صادراتی اما موضوع مهم این است که درصد قابل توجهی از آنها خیلی به برند خود اهمیت نمی‌دهند به گونه‌ای که بارها دیده شده است در میان کارتون کشمش حتی غوره هم قاطی شده تا قیمت نهایی بار پایین بیاید و این قطعا به برند مورد نظر لطمه خواهد زد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

همیشه گفته‌ایم خرید کشمش از ملایر بستگی به نوع سفارش مشتری یا خریدار دارد اگر به دنبال خرید جنس ارزان که طبیعتاً کیفیت پایینی هم دارد هستید تولیدات این شهر بسیار مناسب شما خواهد بود ولی اگر به دنبال جنس باکیفیت و مرغوب می‌گردید که طبیعتاً قیمت بالاتری هم دارد تولیدات تاکستان قزوین و ملکان استان آذربایجان مناسب شما خواهد بود.

توجه داشته باشید مناطقی که به آن اشاره شد همگی در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارند و به عنوان مثال کشمش قلمی اگر بخواهید بهترین آن را در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می‌ یابید پس در شهرهای اشاره شده دنبال این نوع محصول نگردید هرچند زمانی که بازار داغ بود خیلی از کارخانه داران این شهرها حتی تولیدات سبز و زرد قلمی هم در اختیار داشتند و در درون کارتون خود بسته‌بندی و به فروش می‌رساندند.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

همیشه توجه داشته باشید اگر خریدتان جدیست و مداوم می باشد شما باید به کارخانه‌های مختلف از شهرهای مختلف سر بزنید و علاوه بر دیدن جنس و کیفیت محصول و نوع بسته‌ بندی به بررسی رفتار کارخانه‌ دار هم بپردازید. بسیار مهم است که یک مجموعه تولیدی خط فکری آن موازی با شما باشد در غیر این صورت به مشکل خواهید خورد تجربه‌های بسیار زیادی که در این مجموعه دیده‌ایم و البته انتقال داده‌ایم که این موضوع را اثبات می‌ کند که مهم‌تر از دادن جنس و کشمش مورد نظر، رفتار حرفه‌ای در تجارت است.

نمونه ای از طلایی کم کیفیت ملایر ⇓

خرید کشمش از ملایر

از ملایر خرید بکنیم یا خیر؟

خرید از ملایر یا هر شهر دیگری کاملاً به خریدار بستگی دارد در واقع نسخه کامل نمی‌توان نوشت مبنی بر اینکه از فلان شهر خرید بکنید یا خرید نکنید اما واقعیت‌ های آن را می‌توان بیان کرد که به این صورت تصمیم گیری این موضوع را به عهده خریدار گذاشته اید که آیا خرید از منطقه مورد نظر می‌تواند نیازهایش را برطرف کند یا خیر.

طبیعتاً ملایر هم به عنوان یکی از تولیدکنندگان کشمش و اینکه کارخانه‌های بسیاری در این شهر وجود دارد می‌ تواند نیاز شما را تامین کند اما باز هم تاکید می‌ کنیم شما باید حضوری کارخانه را ببینید، از نزدیک با رئیس مجموعه صحبت کنید ببینید آیا می‌توانید به توافق برسید یا خیر و قبل از ثبت سفارش حتماً یک کارتون نمونه همراهتان باید باشد تا بتوانید با بار نهایی تطبیق دهید چون بارها پیش آمده که بار ارسالی با نمونه ابتدایی بسیار متفاوت است و همین موضوع هم باعث گردیده بارها و بارها برگشت بار را شاهد باشیم و این موضوع فقط به ملایر برنمی‌گردد بلکه حتی در تاکستان استان قزوین هم این موضوع به کرات پیش آمده است.

برای استعلام قیمت کشمش قهوه ای با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

مثالی در این مورد می‌ زنیم تا باعث گردد مشتری بیشتر با این قضیه آشنا شود که تولیدات این شهر می‌ تواند به چه صورتی به کمکش بیاید. در حال حاضر که در تابستان ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش انگوری طلایی یا همان پلویی زرد با کیفیت بناب و ملکان که بارگاهی است و جنس سوپر محسوب می‌ شود ۱۲۰ هزار تومان قیمت می‌خورد در صورتی که اگر همین جنس را از شهر ملایر استعلام بگیرید به شما ۹۵ هزار تومان قیمت می‌دهند در واقع چرا این اتفاق پیش می‌آید؟

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

اما یکی از علت‌هایی که باعث گردیده مجموعه تولیدی کشمش آراد در زمینه صادرات و یا فروش در بازار داخلی موفق عمل کند این است که علاوه بر تولیدات خود یعنی تولیدات این شهر که از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند تولیدات ملایری هم در سبد عرضه خود در اختیار داشته تا جلوی مشتری قرار دهد تا ایشان باشد که انتخاب کنند کدام یک از این کیفیت‌ ها به کارش خواهد آمد به صورت کلی در این مجموعه از هر محصولی سه کیفیت تولید می‌گردد و قطعاً اگر خریدار قصدش جدی باشد یکی از آنها را انتخاب خواهد کرد.

نمونه ای از طلایی بارگاهی باکیفیت که در تاکستان قزوین تولید می شود. ⇓

از ملایر خرید بکنیم یا خیر؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما