بازار فروش کشمش تیزابی صادراتی در هند

فروش کشمش تیزابی و طلایی به هند با کیفیت صادراتی با قیمت مناسب تر از بازار تولیدکننده و سایر کارخانه ها در این سایت انجام می گیرد و اگر به دنبال خرید انواع کشمش به صورت بسته بندی شده کارتونی مناسب برای صادرات هستید می توانید بهترین کیفیت موجود را در این مرکز تامین نمایید.

فروش کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی و طلایی مرغوب

سایتی که در آن قرار دارید متعلق به مجموعه کشمش آراد بوده که در تاکستان قزوین، کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش مناسب برای صادرات را در اختیار دارد و این محصولات را در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی پنج لایه به کشورهای مختلفی نظیر روسیه، اوکراین، گرجستان، ارمنستان، عراق، ترکیه و هند صادر می کند.

 

از مهمترین کشمش هایی که برای صادرات بسیار مناسب هستند می توان به کشمش تیزابی یا سلطانی و کشمش گلدن طلایی که به آن کشمش کالیفرنی یا انگوری نیز گفته می شود اشاره نمود که از بهترین تولید کنندگان محصول تیزابی منطقه تاکستان قزوین بوده و بهترین تولید کننده محصول طلایی نیز منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی.

 

از ۸۰ درصد صادرات کشمش در ایران مربوط به همین دو محصولی می‌شود که در بالا به آن اشاره شد و اهمیت این موضوع را می‌رساند که باید بار با کیفیت و مرغوب تولید کرد به همین جهت مرکز تولید را در تاکستان احداث نموده ایم که از تیزابی های این منطقه و نیز طلایی های ملکان و بناب جهت فرآوری استفاده کنیم و به این صورت مرغوب ترین نوع بار را تحویل مشتریان درب کارخانه دهیم.

بازار کشمش صادراتی

فروش کشمش صادراتی به هند

یکی از بازارهای بزرگی که کمتر به آن پرداخته شده کشور هندوستان می باشد. به چند علت می‌توان اشاره نمود که این کشور بازار هدف بسیار مناسبی است:

  1. در همسایگی ایران واقع شده است.
  2. حدود یک ششم جمعیت جهان در این کشور قرار دارد.
  3. از تحریم هایی که در آن واقع شده ایم، کشور هند به نوعی می توان مستثنا به حساب آورد و می توان با آن داد و ستد تجاری نمود.

 

همین سه عامل بزرگ این امکان را فراهم کرده است که در این کشور بتوان سرمایه گذاری کرد، و برای این کار شما به یک مرکز تولیدی که کشمش مرغوب تولید می‌کند نیاز خواهید داشت تا بتوانید همیشه طبق توافق ابتدایی بار را به شما تحویل دهد نه اینکه نگران این باشید که هر پارت ممکن است کیفیت محصول، دستخوش تغییر شود.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه را به این جهت در این صفحه قرار داده ایم تا شما با ارتباط گرفتن با ایشان بتوانید به روز استعلام ‌قیمت گرفته و انواع اطلاعات تکمیلی نظیر نوع بسته بندی اطلاعات مربوط به آن، چگونگی تحویل بار، هماهنگی بابت خرید و سفارش و ممکن است حتی بخواهید در کیفیت بار دستکاری شود تا قیمت نهایی کشمش کمی پایین بیاید که این کار نیز امکان پذیر بوده و نیاز است که صحبت های بسیاری در این مورد انجام گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما