تولید کننده برتر کشمش پلویی در ایران

شما در این مرکز یا بهتر بگوییم مجموعه کشمش آراد با تولید کننده برتر انواع کشمش پلویی در ایران آشنا خواهید شد و این امکان را دارید که بهترین کیفیت این محصولات را با قیمت مناسب و رقابتی در بازار کشورمان تهیه نمایید.

تولید کننده کشمش پلویی

تولید بهترین کشمش های پلویی در ایران

کشمش پلویی نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا اصطلاحی است که بسیار در این خشکبار پرطرفدار استفاده می شود به محصولات گرد کوچکی می گویند که بی هسته هستند و برای آشپزی، در صنعت کیک و کلوچه و شیرینی پزی، پخت نان، سالاد و غیره استفاده می گردد.

 

کشور ایران در زمینه تولید این محصول در دنیا منحصر به فرد است از این جهت که تمام رنگ های مربوط به این محصول را تولید و عرضه می کند که کشمش پلویی زرد همان انگوری طلایی، کشمش پلویی قهوه ای همان تیزابی و کشمش پلویی قرمز همان آفتابی و کشمش خرمایی را که تیزابی بدون گوگرد است را در مقیاس بسیار بالایی تولید می کند.

 

حال این مرکز یعنی مجموعه کشمش آراد که خود کارخانه دار و بسته بندی کننده کشمش در تاکستان می باشد به جهت تامین نیاز مشتریان داخل و خارج تمام رنگ های مربوط به کشمش پلویی را تولید کرده و به حدی به کیفیت محصولات خروجی خود اطمینان دارد که مشتری خود این اجازه را می‌دهد که در حین فرایند تولید می تواند در خط تولید حضور مستمر داشته باشد امکانی که خیلی از کارخانه های کشمش در ایران برای مشتریان خود فراهم نمی کنند چون به کیفیت محصول خروجی خود اطمینان ندارند.

کشمش پلویی ایران

خرید انواع کشمش صادراتی درب کارخانه

شما در این مرکز مستقیماً با کارخانه کار خواهد کرد و خرید انواع کشمش صادراتی و یا داخلی را درب کارخانه انجام می دهید خرید حضوری را به این جهت برای مشتریان حجم بالا قرار داده ایم که اطمینان کسب کند که با یک واسطه یا بنکدار وارد معامله نخواهد شد و این برای هر عرضه کننده ای برگ برنده خواهد بود.

 

همانطور که در بالا اشاره شد انواع کشمش پلویی را این مجموعه تولید و بسته بندی می کند و این محصولات تقریباً ۸۰ درصد کل صادرات کشمش ایران را شامل می گردد (مابقی به کشمش سبز و زرد کاشمری که قلمی هستند و درصد کمی هم به انواع مویز اختصاص می یابد.) پس اگر به دنبال صادرات انواع کشمش هستید این مرکز در تامین اکثر آنها می تواند به شما یاری رساند.

 

محصولات صادراتی در کارتون پنج لایه ۱۰ کیلویی بسته بندی می گردد که مناسب برای صادرات به اکثر کشورهاست و مواردی پیش می آید که مشتری درخواست بسته بندی در کارتون ۵ کیلویی نیز دارد که این کار نیز امکان پذیر است و در حال حاضر یعنی در دی ماه ۱۳۹۹ اگر کشمش را در این بسته بندی بخواهید کیلویی ۵۰۰ تومان به نرخ کشمش مورد نظرتان اضافه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما