تولید کنندگان کشمش ارگانیک ایرانی

همشتری در این مرکز می تواند به صورت مستقیم از یکی از تولید کنندگان مویز و کشمش ارگانیک ایرانی خرید این محصول را انجام داده و به صورت حضوری و یا غیر حضوری سفارش خود را درب کارخانه تحویل بگیرد.

 

نمونه ای از کشمش ارگانیک بی هسته ⇓

تولید کنندگان کشمش ارگانیک

مویز و کشمش ارگانیک ایرانی

به صورت کلی به محصولاتی ارگانیک می گویند که برای تولید و رشد آن از هیچ گونه ماده شیمیایی و یا غیر مجاز خوراکی استفاده نگردد، اما در مویز و کشمش این مورد ممکن است کمی بیشتر بسط داده شود و اصطلاحاً علاوه بر دارا بودن موردی که در بالا عنوان شد می توان گفت که کشمش از طریق طبیعی به دست آید یعنی آفتاب خشک و یا سایه خشک.

 

تشخیص ارگانیک بودن محصول بر عهده آزمایشگاه می باشد که اگر برای صادرات هم بخواهید آن را خریداری کنید برگه آزمایشگاه ممهور شده نیاز است تا خریدار از ارگانیک بودن آن اطمینان کامل حاصل نماید که یکی از آن پارامترها آلفاتوکسین می باشد.

 

اما در ایران مشتریان زیادی هستند که قصد خرید مویز و کشمش ارگانیک را دارد بیشتر منظور آنها این است که محصول در آفتاب و یا سایه خشک شده باشد و به آن تیزاب یا گوگرد و نیز روغن پارافین خوراکی نزنند.

 

تقریباً در هر شهری می توان مویز و یا کشمش ارگانیک را پیدا کرد اما چون یک روال و یک دستورالعمل مشخص برای باغدار و کشاورز وجود ندارد تا محصول خود را طبق آن تولید کند ممکن است به این موضوع برخورد کنید که در یک منطقه باغداری بار را تولید کرده که نمی تواند پارامترهای آزمایشگاه را طی کند و دقیقاً در همسایگی آن، باری که تولید می شوند شرایط ارگانیک و طبیعی بودن را می تواند به خود اختصاص دهد و این به علت عدم نظارت مسئولین امر برای تولید یک محصول باکیفیت است.

نمونه ای از مویز قرمز ارگانیک هسته دار ⇓

تولید کشمش ارگانیک

خرید محصول ارگانیک در مجموعه آراد

در این مجموعه یک نمونه مویز قرمز ارگانیک و یک نمونه مویز سیاه ارگانیک وجود دارد که در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی شده و از تولیدات استان فارس و شهر شیراز بوده که امکان سفارش آن به هر میزانی که نیاز مشتری باشد وجود دارد و از طریق باربری اتوبوس به دست مشتری خواهد رسید.

 

اما در زمینه کشمش ارگانیک اگر منظور شما خرید محصول باشد که به آن تیزاب و گوگرد و روغن نزده باشند و آفتاب خشک یا سایه خشک باشد آن هم امکان تامین وجود دارد و از تولیدات ممتاز تاکستان قزوین بوده و از درب کارخانه برای مشتری به صورت بسته بندی کیسه ای ارسال خواهد شد.

 

از آنجایی که قیمت انواع مویز و کشمش در شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ رشد خیره کننده ای داشته و بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد به برخی از محصولات افزایش خورده لذا امکان درج قیمت وجود ندارد چون متاسفانه به لحظه نرخ ها تغییر می کند.

 

به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات مختلف سایت قرار داده شده تا بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید، استعلام به روز قیمت نمایید و یا ثبت سفارش کنید. از طرفی فیلم واقعی بار موجود است و برای هر مشتری ارسال خواهد شد و طبق همان به خریدار بار تحویل داده می شود که البته برای مشتریان حجم بالا امکان خرید حضوری هم در کارخانه وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما