مرکز توزیع مویز سیاه بی دانه

مرکز تولید و توزیع مویز سیاه و قرمز بی دانه یا بی هسته در این سایت واقع شده و مشتریان از سراسر ایران جهت فروش در بازار داخلی و یا امر صادرات می توانند با واحد فروش کارخانه کشمش آراد ارتباط بگیرند.

توزیع مویز بی دانه

مویز سیاه بی دانه در ایران

یکی از محصولاتی که در بازار ایران مشتریان فراوانی دارد مویز سیاه بی دانه و بی هسته می باشد که متاسفانه میزان تولید این محصول در کشورمان بسیار پایین است و به همین جهت اقدام به واردات آن از کشورهای ازبکستان و افغانستان که ما آنها را در بازار ایران با نام مویز ازبک و مویز افغان می‌شناسیم می کنند.

 

هر چند در سال ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ و شروع فصل این نوع خشکبار که اواسط مهرماه می باشد و از آنجایی که قیمت هر کیلو انگور شانی یا شاهانی به کیلویی ۲۰ هزار تومان رسیده بود لذا کشاورز و باغدار به این نتیجه رسید که اگر این محصول را به همان صورت به فروش برساند خیلی سود بیشتری می برد تا اینکه تبدیل به مویز کند به همین جهت میزان موجودی مویز سیاه در کشورمان و تولید داخل بسیار کم بود.

 

مردم ایران بیشتر دوست دارند مویزی مصرف کنند که سیاه رنگ باشد، در ضمن بی هسته و بیدانه باشد و از طرفی هر چقدر سایز آن بزرگتر باشد بیشتر مشتری دارد که همه اینها باعث می‌شود نرخ این محصول مطلوب بالا باشد تا جایی که در حال حاضر و در بهترین کیفیت ممکن به کیلویی ۱۱۵۰۰۰ تومان می رسد.

مویز سیاه بی دانه

خرید انواع مویز در مجموعه کشمش آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد به صورت تخصصی بر روی انواع کشمش و فروش در بازار داخل و صادرات آن فعالیت دارد اما چون مشتریان این مرکز به دنبال خرید مویز هم هستند لذا برای تامین نیاز آنها، انواع مویز نیز در سبد کالایی این مجموعه قرار دارد.

 

مویز قرمز نظیر فخری، بش و رطبی و نیز مویز سیاه در انواع ازبک، افغان، سمرقندی و نیز شانی در این مرکز موجود است و مشتری امکان اینکه آنها را به صورت فرآوری نشده و در کیسه و نیز فرآوری شده کارتونی خریداری کند می باشد، در هر حجمی که مورد نیاز باشد.

 

اگر مشتری این محصولات را در کیسه بخواهد به صورت کلی بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو بسته بندی آن انجام می گیرد اما اگر به صورت کارتونی قصد خرید آن را داشته باشد بسته بندی آن ۱۰ کیلویی خواهد بود.

 

موجودی این مرکز عموما از منطقه تاکستان است اما از استان فارس و در مناطقی نظیر دشمن زیاری و داراب هم، این محصولات تامین می گردد که علاوه بر اینکه این مجموعه در زمینه فروش در بازار داخلی انواع مویز فعالیت دارد بلکه به چند کشوری نظیر عمان و انگلیس هم صادرات آن را انجام داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما