خرید شیره انگور اصل

خرید شیره انگور و کشمش اصل و شیرین با کیفیت مرغوب و کاملا خانگی در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه انواع شیره را دارند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

خرید شیره انگور

شیره انگور تاکستان و شیراز

این مرکز علاوه بر این که در زمینه تولید و کشمش فعالیت دارد محصولات دیگری نیز مانند شیره انگور و شیره کشمش هم عرضه می کند. سعی شده بهترین کیفیت این محصولات را تولید و عرضه کنیم چون نمونه‌های تقلبی انواع شیره در بازار بسیار زیاد است و مشتری دوست دارد که محصول ارگانیک و کاملاً طبیعی را خریداری کند وگرنه همان نمونه های داخل بازار که موجود بود.

 

این مرکز شیره های انگور دو منطقه از ایران را در اختیار داشته و به فروش می‌رساند یکی شیره تاکستان که انگور های این منطقه به قند بسیار بالا شهرت دارند و دیگری شیره شیراز، که محصول شیراز از نظر کیفی پایین تر بوده و به همین جهت قیمت آن نیز پایین تر می باشد.

 

بسته‌بندی این محصولات نیز با دبه و بطری می باشد که زمانی که قصد خرید داشتید و وقتی که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط گرفتید اوزان مختلف آن را به شما خواهند گفت تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

خرید شیره اصل

روال خرید انواع شیره در مجموعه کشمش آراد

روال خرید کاملاً ساده است و به این جهت که شماره تماس مدیر فروش را در تمامی صفحات قرار داده ایم شما با ارتباط گرفتن با ایشان به راحتی می توانید راهنمایی برای خرید انواع محصولات داشته باشید.

 

به صورت کلی شما به دو صورت می توانید خرید کنید یا حضوری درب کارخانه و یا اینترنتی و سفارش غیر حضوری در هر شهری از ایران که باشید. حضوری که کاملاً مشخص است شما درب کارخانه می‌آیید و پس از بازدید جنس، خرید خود را انجام می دهید و در همان مکان نیز کارت می‌کشید اما اگر خریدتان غیرحضوری است به چه صورت می توانید این کار را انجام دهید:

هر محصولی را که قصد سفارش آن را دارید پس از برآورد مالی میزانی از شما بابت بیعانه دریافت می گردد و مابقی زمانی که رسید باربری برایتان ارسال شد تسویه می کنید و اگر حجم بار بالا باشد زمانی که وانت و کامیونت درب انبار به شما تحویل داده شد قبل از تخلیه بار تسویه خواهید نمود.

 

بسته بندی هم به این صورت است که اگر کشمش می خواهید در کارتون و یا کیسه ای انجام می‌شود و اگر شیره بخواهید با دبه و بطری. مبدا اکثر بارها از کارخانه خواهد بود مگر در مواردی مانند مویز هسته دار ارگانیک که از استان فارس ارسال می گردد و موردی که در بالا به آن اشاره شد یعنی شیره انگور شیراز.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما