خرید کشمش آفتابی باغدار و کشاورز

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد کار بوجاری و فرآوری انواع کشمش را در تاکستان استان قزوین انجام می دهد بلکه یکی از محصولات آن کشمش آفتابی باغدار و کشاورز می باشد که مشتری می تواند مستقیما در این مجموعه خرید کند.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک

همانگونه که از نامش پیداست محصولی است که در مقابل آفتاب بدست می آید، یعنی انگور پس از چیده شدن در مقابل آفتاب و نور خورشید پهن شده تا شدت نور آن طی نهایتاً دو هفته محصولی تولید کند که به آن کشمش آفتابی یا آفتاب خشک می گویند که اگر انگور بدون هسته باشد طبیعتاً کشمش بدون هسته خواهد بود و اگر هسته دار باشد، کشمش هم هسته دار خواهد شد.

محصول اشاره شده تقریباً در تمامی مناطقی که انگور و کشمش در اختیار دارند هم تولید می شود آن هم به علت بدون هزینه بودن روال تولید. در حقیقت قرن‌ها است که این محصول تولید می‌شود اما در حال حاضر و در کشورهای پیشرفته دیگر انگور را به این صورت بر روی زمین پهن نمی‌ کنند چون همین پهن کردن و بلند کردن و جمع کردن کشمش یا انگور باعث تولید ضایعات و یا اضافه شدن فضولات حیوانات، خاک، سنگریزه و یا هر چیز دیگری ممکن است با آن مخلوط شود.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اما امروزه دستگاه های پیشرفته مانند مایکروفر وجود دارد که انگور را درون آن برده و خیلی سریع کشمش از آن خارج می شود و با اشعه این کار صورت می گیرد، طبیعتاً تولید کشمش به این صورت باعث می گردد علاوه بر صرفه جویی در زمان، ضایعات محصول بسیار کمتر گردد.

اما به صورت کلی در نظر داشته باشید محصول اشاره شده بیشتر برای بازار داخل هر کشوری که آن را تولید می کند مورد استفاده قرار می گیرد و به ندرت برای صادرات از آن بهره می گیرند چون از مایع نگهدارنده یا گوگرد استفاده نمی شود در مناطق سردسیر نهایتاً شش و مناطق گرمسیر و با شدت دمای بالا نهایتا سه ماه می توان آن را نگهداری کرد به همین جهت روی محصولات دیگری که از مایعی نگهدارنده نظیر تیزاب استفاده می گردد برای صادرات و فروش در بازارهای جهانی استفاده می گردد.

پاک کردن محصول آفتابی توسط باغدار ⇓

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک

کشمش آفتابی باغدار یعنی چه؟

وقتی که کشاورز محصول را تولید کرد ممکن است دو اتفاق برای آن پیش بیاید، در واقع منظور اینجا همان تولید کشمش آفتابی یا آفتاب خشک است که در پایین به آن می پردازیم:

  • یا خودش اقدام به تمیز و بوجاری کردن محصول اشاره شده می کند، آن هم به صورت سنتی و دستی که دست چین بوده و محصول اشاره شده شسته شده است و ارزش خوراکی بالایی دارد. چون عملاً هیچ ماده اضافی به آن برخورد نکرده و مشتریان این محصول در کشورمان بسیارند و عموما آن را برای آبگیری می خواهند چون معتقدند محصول حاصل دارای پکتین بوده و مخمر طبیعی تولید می کند.
  • اما حالت دیگری هم داریم که وقتی باغدار کشمش حاصل را که دارای دم و شاخه بوده درون کیسه و گونی ریخته و برای فروش به کارخانه می‌آورد آن هم در طول سال یعنی یک سال کشمشی ممکن است این اتفاق بیفتد یا همان ابتدایی سال یا انتهای سال، کارخانه ها کارهای فرآوری و بوجاری را روی آن انجام داده و جنس درجه یک، درجه دو و درجه سه از آن تولید می کند و به صورت کارتونی در بازار عرضه می کند. البته به خروجی این محصول در خط تولید کارخانه کشمش پلویی گفته می شود که رنگ آن سیاه و قرمز بوده و در نیمه شمالی کشور بسیار پر فروش است.

اگر قرار باشد بهترین کشمش آفتابی باغداری را در ایران نام ببریم باید به منطقه تاکستان استان قزوین اشاره کنیم جایی که محصولات آن دارای بیشترین میزان درصد قند در کشورمان بوده و برای مصارفی که در بالا به آن پرداخته شد می‌تواند عالی باشد. تقریباً تمامی مشتریان آبگیری در کشورمان به دنبال خرید این نوع کشمش هستند هر چند مناطق دیگری نظیر ملایر، کاشمر، ابهر، بوانات هم این محصول را تولید می‌ کنند اما در رتبه‌های بعدی خرید نسبت به تولیدات تاکستان قرار می گیرد.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

محصول پلویی، بوجاری شده آفتابی در کارخانه ⇓

کشمش آفتابی باغدار یعنی چه؟

خرید مستقیم کشمش آفتابی باغدار

این مجموعه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر تولید، بوجاری و فرآوری انواع کشمش علی الخصوص آفتابی، تیزابی و طلایی فروش مستقیم آنها را نیز انجام می دهد یعنی شمای خریدار می توانید بدون واسطه از کارخانه خرید کنید برعکس تمامی سایت های اینترنتی که در ایران فعالیت می‌ کنند و خود یک واسطه محسوب می شوند.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

طبیعتاً کارخانه ها به دو صورت می توانند محصولات خود را عرضه کنند البته در زمینه کشمش آفتابی این صحبت را می کنیم:

  1. یا به صورت بوجاری نشده که همان کشمش آفتابی باغدار است، چون به صورت کلی باغدار و کشاورز محصولات خود را مستقیماً نمی فروشند چون ایشان به صورت کلی در حجم بالا این محصولات را در اختیار دارند و به یکباره باید آنها را عرضه کنند و فروش جزئی صرفه ای برای این قشر ندارد به همین جهت آن را برای فروش به کارخانه می آورد و پول خود را کامل و یکجا دریافت می کند. محصولات اشاره شده در قالب بسته بندی کیسه ای و گونی عرضه شده و از ۱۰۰ کیلو به بالا می‌توانید سفارش آن را داشته باشید که طبیعت تمیزشده است و پکتین دار.
  2. اما نمونه بوجاری آن که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه وجود داشته و در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتن است عرضه می گردد. شما به صورت حضوری می توانید به کارخانه بیایید و پس از مشاهده بار اقدام به خرید کنید به این صورت دیگر نیاز نیست از سری های بعدی هر بار حضوری به کارخانه بیایید و تنها با یک تماس با مدیر فروش این مجموعه سفارشتان را ثبت تا بار از طریق باربری برایتان ارسال گردد.

در حال حاضر که در تابستان ۱۴۰۲ هستیم به علت کم بودن موجودی و پیش‌ بینی کاهش تولید برای سال آینده یعنی شروع مهرماه ۱۴۰۲، فعلاً قیمت ها روی نرخ ثابت ایستاده است و مشخص نیست این نرخ ها ثابت بماند یا اینکه افزایش داشته باشد اگر هم کاهشی در کار باشد قطعاً برای شروع فصل هست و این اتفاق تقریباً هر ساله شاهدش هستیم.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

قیمت آفتابی باغدار به صورت تمیز شده در بالاترین کیفیت ممکن بدون غوره در حال حاضر کیلویی ۷۲ هزار تومان است که اگر نمونه پشت لیزری آفتابی آنهم بدون غوره است را بخواهید کیلویی ۶۲ هزار تومان فاکتور می شود. کشمش پلویی آفتابی هم که در کارتون ۹ کیلویی بسته بندی می شود در قالب ۳ کیفیت ارائه شده به ترتیب ۸۰۰، ۷۶۰ و ۷۲۰ هزار تومان تقدیم مشتری می گردد.

خرید مستقیم کشمش آفتابی باغدار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما