خرید کشمش آفتابی طبیعی بدون هسته

خرید کشمش آفتابی بدون هسته و هسته دار که به صورت طبیعی انگور آن خشک می شود و تبدیل به کشمش می گردد در این سایت امکان پذیر بوده و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند بدون واسطه نیاز خود را تامین نمایند.

 

پهن کردن انگور در مقابل آفتاب ⇓

خرید کشمش آفتابی

تولید کشمش طبیعی در کشورمان

وقتی که باغدار در شهریور ماه که ممکن است یا اوایل آن باشد یا اواسط و یا حتی در اواخر این ماه از تابستان اقدام به چیدن انگور می کند تصمیم می گیرد که آن را به چه صورتی خشک کرده و تبدیل به کشمش کند که حالات متفاوتی وجود دارد و می توان به قرار دادن محصول در آفتاب، در سایه، آغشته شدن به مایع تیزاب و در انتها مکانیزه اشاره نمود.

 

به محصولی کشمش طبیعی گفته می‌شود که یا در آفتاب و یا در سایه تولید گردد یعنی بدون دخالت انسان و یا دستگاه و از آن جایی که ارزش خوراکی این نوع محصول بالا است لذا مشتریان خاص و منحصربه فردی نیز برای خود دارد که عموما این محصولات هم به صورت فرآوری نشده در کارخانه یا بهتر بگوییم فرآوری شده توسط دست انسان و سنتی در معرض فروش قرار می‌گیرد.

 

کشمش آفتابی و کشمش سایه خشک ممکن است هم بدون هسته باشد و هم هسته دار و از تولید کنندگان اصلی این دو محصول می توان به منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بوانات استان فارس اشاره نمود.

 

این مجموعه یعنی مرکز تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان واقع است و کشمش طبیعی را که عرضه می کنند مربوط به همین منطقه بوده و همانطور که در بالا عنوان شد آن را به صورت سنتی و با دست کارگر تمیز کرده و در قالب بسته بندی کیسه و گونی به فروش می رساند، که اگر مشتری مایل باشد می توان آنها را در کارتون هم بسته بندی نمود.

محصول آفتابی فرآوری شده توسط دست کارگر ⇓

کشمش آفتابی طبیعی

خرید درب کارخانه کشمش آفتابی

در حال حاضر یعنی اواخر آبان ۱۴۰۰ قیمت انواع کشمش طی دو ماهی که از شروع فصل می گذرد افزایش قابل توجهی داشته و با گفتن قیمت های جدید به مشتری، گاهی اوقات پیش می آید که تعجب می‌ کنند و می‌گویند الان که شروع فصل هست پس چرا انقدر قیمت این محصولات بالا رفته.

 

ابتدا این مورد را بدانید که تمامی کارخانه های کشمش در ایران ماده اولیه خود یعنی کشمش فله را از باغدار و کشاورز تهیه می‌کنند یعنی اگر این ماده اولیه گران شد خروجی محصولات در کارخانه که فرآوری شده هستند هم گران خواهد شد.

 

از طرفی باید به این عزیزان حق بدهید که قیمت محصولات خود را گران کنند چون هر چیزی را که روی آن دست بگذارید از سال پیش تا به اکنون بیش از دو برابر رشد قیمت داشته و قطعاً انگور و کشمش نیز از این قاعده مستثنا نیست. شما دو حالت پیش رو دارید یا این محصول را از سبد غذایی خود حذف می کنید و یا آن را با قیمت‌های جدید خریداری خواهید کرد.

 

اما اگر کشمش آفتابی و سایه خشک طبیعی را با قیمت حال حاضر آن هم به صورت تمیز شده سنتی و با دست کارگر بخواهید باید ذکر کرد که محصول آفتابی با شرایط ذکر شده الان کیلویی ۲۵ هزار تومان به فروش می رسد و محصول سایه خشک هم کیلویی ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما