خرید کشمش ارگانیک با قیمت فوق العاده

خرید مویز امروز و طبیعی آفتاب خشک و سایه خشک در این مرکز با قیمت فوق العاده عرضه می شود و اشخاصی که به دنبال تهیه این محصولات با قیمت فوق العاده هستند می توانند با واحد فروش این کارخانه برای تامین محصول مورد نیاز خود ارتباط بگیرند.

خرید کشمش ارگانیک

مویز و کشمش ارگانیک

در شرایطی که در آن قرار داریم استفاده از محصولات ارگانیک نه تنها در کشورمان بلکه در کل دنیا به امری عادی تبدیل شده است و مردم بیشتر مایلند محصولات طبیعی را مصرف کنند تا فرآوری شده. کشمش و مویز سیاه بدون هسته نیز یکی از همین موارد بوده که تماس‌ها یی که ما از مشتریان دریافت می کنیم درصد قابل توجهی دوست دارند این محصولات را خریداری کنند.

 

اگر بخواهیم خیلی ریز شویم به مویز و کشمشی ارگانیک گفته می شود که علاوه بر اینکه برای خشک شدن انگور آن از هیچ مایع شیمیایی استفاده نگردد و یا در کارخانه انواع روغن ها به آن زده نشود بلکه علاوه بر این آب پاک و تمیز برای تولید انگور استفاده می‌شود نه پساب از طرفی کود و سم نیز به آن نخورد البته منظور، سمی که طبیعی نباشد.

 

اگر بخواهیم خیلی راحت صحبت کنیم چنین محصولی را در ایران به سختی پیدا خواهید کرد این مورد به این علت است که دولت هیچ‌گونه حمایتی در تولید مویز و کشمش ارگانیک از باغداران می کند به همین جهت برای تامین هزینه ها مجبورند گاهی از فرآورده های غیر طبیعی استفاده کنند.

قیمت کشمش ارگانیک

خرید مویز و کشمش ارگانیک با قیمت فوق العاده

تمام مواردی که در بالا گفته شد را شاید خیلی از عرضه کنندگان و کارخانه داران نگویند ولی ما به واقع خود را موظف می دانیم که حقایق را به مشتری بگوییم اما می‌توانیم محصولاتی که نزدیک به ارگانیک یا طبیعی هستند را به شما معرفی کنیم.

 

به عنوان مثال اشاره داریم به مویز قرمز بش استان فارس که در آن از هیچ کود و سمی استفاده نمی‌شود و حتی آب نیز به آن نمی دهند بلکه دیمی انگور آن تولید می گردد و به همان صورت حتی مراحل فرآوری آن کاملاً سنتی و بوجاری شده توسط دست کارگر است و به عنوان مثال برای یک تن بار که کاملا تمیز شود و بدون دم و شاخه و در کارتون باشد با ۵ کارگر سه روز طول میکشد تا این بار آماده گردد.

 

اما می توانیم به کشمش آفتابی فرآوری نشده تاکستان که از تولید خودمان است هم اشاره کنیم. باغدارانی که از کود و سم مجاز برای تولید محصول خود استفاده می کنند و به انگور خود حتی قرص هم نمی دهند تا دانه انگور درشت تر شود جهت آبرسانی نیز از آب مناسب و سالم استفاده می‌کنند اگر این‌بار را فرآوری نکنیم و به آن روغن نزنیم و به صورت خشکباری به شما به فروش برسانیم می‌توان از آن به عنوان یک کشمش ارگانیک نام برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما