فروش کشمش ارگانیک بدون واسطه

فروش مویز و کشمش طبیعی و ارگانیک بدون واسطه و از تولید به مصرف در این مرکز که خود تولیدکننده این محصولات است انجام می گیرد و خریدارانی که قصد تهیه این نوع محصولات طبیعی را دارند می توانند نیاز خود را هم به صورت بسته بندی شده کارتونی و هم فله ای و در کیسه تامین نمایند.

فروش بدون واسطه کشمش

کشمش ارگانیک و طبیعی

در زمانی که در آن قرار داریم مصرف محصولات ارگانیک بسیار مرسوم شده است و فقط به کشور ما محدود نمی شود. مصرف آن به گونه ای است که در دهه ای که در آن قرار داریم مجوز ارگانیک برای مواد غذایی صادر می گردد چون همه به خوبی می دانیم که تولید درصد زیادی از محصولات کشاورزی به صورت ناسالم است و فقط در ایران ما شاهد این مورد نیستیم.

 

به همین جهت ناچاریم در کنار محصولات عمده ای که در بازار کشورمان به صورت پیش فرض خرید و فروش می‌شود محصول ارگانیک که در اینجا همان کشمش ارگانیک است به سبد کالایی خود اضافه کنیم. مشتریان در کشورمان گاهی اوقات تماس می‌گیرند و می‌گویند ما محصول طبیعی می خواهیم اگر آن را در سبد خود دارید معرفی کنید.

 

اما به واقع ارگانیک به چه معناست:

  1. استفاده نکردن از کود و سم غیر مجاز
  2. استفاده نکردن از آب ناسالم
  3. استفاده نکردن از مواد شیمیایی گوگرد و تیزاب

 

محصولی که تمام مشخصات بالا را داشته باشد به صورت بسته بندی کارتون 10 کیلویی و کیسه ای و فله در این مرکز موجود بوده و مشتریان می توانند خرید آن را به صورت بدون واسطه انجام دهند. نام این محصول کشمش مویز هسته دار از تولیدات استان فارس بوده که باغداری در منطقه دشمن زیاری آن را برای مجموعه کشمش آراد بوجاری و بسته بندی می کند.

فروش کشمش ارگانیک

فروش کشمش و مویز در سراسر ایران

در کنار محصولی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش ارگانیک نیز موجود است که در واقع همان محصول آفتاب خشک و سایه خشک که به صورت فرآوری نشده و در گونی و کیسه عرضه می گردد خواهد بود. این محصول از کشمش‌های تاکستان قزوین است و محصولات این منطقه به دارا بودن قند بالا در کشورمان مشهور هستند.

 

به صورت کلی محصول ارگانیک باید به صورت طبیعی خشک شود که در آفتاب و یا در زیر سایه این اتفاق خواهد افتاد و اگر شما چنین محصولی بخواهید وقتی که قصد ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه را دارید باید این موضوع را عنوان کنید.

 

با وجود اینکه این مرکز در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و کارخانه کشمش این مجموعه در این شهر واقع شده اما برای فروش یک سری از محصولات و برای پایین آوردن قیمت نیاز است که از مبداء تولید آن یا مکانی که وارد می شوند بارگیری و ارسال گردد. به عنوان مثال می‌توان به مویز ازبک و افغان و نیز مویز بش اشاره نمود که اولی از کرمانشاه و دیگری از شهر دشمن زیاری به سمت مشتریان به صورت بدون واسطه فرستاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما