خرید کشمش ارگانیک کارتنی 10 کیلویی

خرید مویز و کشمش ارگانیک در قالب بسته بندی کیسه ای و کارتنی 10 کیلویی در این مرکز امکان پذیر بوده و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با واحد فروش این سایت ارتباط بگیرند.

کشمش ارگانیک کارتنی

مویز و کشمش ارگانیک

در کشورمان بیشتر مصرف کنندگان و مشتریان انواع کشمش، مویز و کشمش را به محصولی می‌گویند که در آفتاب و یا سایه خشک شده باشد و اصطلاحاً مواد شیمیایی نظیر تیزاب، گوگرد و یا روغن پارافین خوراکی به آن آغشته نشده باشد.

 

اما در حالت کلی به محصولی که در آن از کود و سم تحت هیچ عنوانی استفاده نشود و یا حتی اگر استفاده هم دارد از نوع مجاز آن باشد آن هم به میزان مشخص شده، به این محصولات مویز و کشمش ارگانیک می گویند.

 

در این مرکز هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد موجود است و امکان فروش آن در قالب بسته بندی کیسه ای که ممکن است بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو باشد و یا کارتنی که عموما ۹ و 10 کیلویی است، وجود دارد.

 

کشمش ارگانیک با مشخصات کود و سم مجاز و آفتاب خشک در کیسه و گونی از تولیدات اختصاصی تاکستان قزوین و مویز ارگانیک از تولیدات استان فارس کاملا تمیز شده سنتی و بدون دخالت دستگاه، در کارتن های 10 کیلویی امکان فروش و عرضه آن وجود دارد.

کشمش ارگانیک 10 کیلویی

خرید انواع کشمش با نرخ مناسب

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین، کارخانه کشمش دارد و به صورت تخصصی بر روی صادرات و یا فروش در بازار داخلی این محصولات به صورت ارگانیک و چه به صورت غیر ارگانیک فعالیت می کند.

 

احداث سایت های مختلف که وابسته به این شرکت هستند به این جهت است که بازاریابی های سنتی حذف شده و مشتریان نه تنها در ایران بلکه از سراسر دنیا می توانند به صورت مستقیم با کارخانه و مجموعه تولیدی ارتباط بگیرند و قیمت درب کارخانه را استعلام کنند.

 

از جمله محصولاتی که در این مرکز عرضه می گردد می توان به کشمش تیزابی، کشمش طلایی، کشمش پلویی، انواع کشمش فله که به صورت فرآوری نشده می‌باشد و مویزهای وارداتی نظیر ازبک و افغان اشاره نمود.

 

خرید شمای مشتری می‌تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه باشد و هم به صورت غیر حضوری در هر جای ایران که هستید. به این صورت که مبلغی از شما به عنوان بیعانه دریافت می‌گردد سفارشتان آماده و تحویل باربری می‌شود و وقتی که رسید باربری برایتان ارسال و شما رویت فرمودید اقدام به تسویه خواهید نمود. اگر حجم کار بالا باشد بار با وانت و کامیون به سمتتان ارسال می گردد در این صورت وقتی که ماشین درب انبارتان رسید تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما