خرید کشمش پلویی خوش رنگ

خرید کشمش پلویی خوش رنگ که به انواع رنگ دار کشمش پلویی اطلاق می گردد در این مرکز که خود تولید کننده انواع کشمش در تاکستان، ملایر و ملکان می باشد امکان پذیر بوده و شما می توانید خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه داشته باشید.

خرید کشمش رنگ دار

کشمش های پلویی رنگ دار

به صورت کلی کشمش پلویی را به انواع کشمش هایی می گویند که بتوان این محصول مکمل را در آشپزی و یا طبخ در کنار برنج و شیرینی و مابقی این موارد استفاده نمود که این محصول را در بازار کشورمان بسیار خرید و فروش می‌ شود.

 

به صورت کلی در ایران ۴ نوع کشمش پلویی داریم که ۲ تا را به کشمش تیزابی با گوگرد و بدون گوگرد اطلاق می کنند محصول دیگر همان کشمش انگوری طلایی است و مورد آخر نیز کشمش آفتابی پلویی که تمام این محصولات را نیز مجموعه تولیدی کشمش آراد تولید می کند.

 

اما وقتی که میگوییم کشمش پلویی رنگ دار فقط به دو محصول اشاره می کنیم: کشمش تیزابی گوگردی و کشمش انگوری طلایی می‌باشد که محصول انگوری را برای بازار داخل عرضه نخواهیم کرد اما هر دو محصول اشاره شده برای صادرات بسیار محصول مناسبی می باشند.

 

اما منظور از رنگ این محصول میزان گوگرد زدن آن می باشد که برای صادرات هر چقدر رنگ آن روشن تر باشد مشتری پسند تر خواهد بود.

خرید کشمش پلویی

خرید کشمش پلویی رنگ دار

اگر قرار باشد مشتریان کشمش پلویی را به سه دسته تقسیم میکنیم به این صورت است که مناطق شمالی ایران بیشتر از نوع کشمش پلویی آفتابی که قرمز رنگ است خرید می‌کنند، مناطق جنوبی کشورمان بیشتر محصول پلویی رنگ دار را می خرند و بازاری بزرگ مانند بازار تهران نیز از هر دو محصول خرید می کند.

 

کشمش تیزابی کهربایی رنگ است و کشمش طلایی کاملا زرد و طلایی رنگ است که آن هم به علت دو بار گوگرد زدن می باشد. هر دو محصول بسیار برای صادرات مناسب هستند و این مرکز آنها را با بهترین گرید ممکن در کارتون 10 کیلویی خالص و شیرینک شده تحویل مشتری می دهد.

 

همانطور که در بالا اشاره شد محصول طلایی را اصلاً در بازار داخلی عرضه نمی کنیم اما تیزابی را در حجم بالایی به فروش می رسانیم آن هم در کارتون 9 کیلویی که 8.5 کیلو کشمش است و نیم کیلو وزن کارتون.

 

علاوه بر این که امکان خرید حضوری برای مشتریان حجم بالا وجود دارد برای مشتریانی که فاصله مکانی با ما دارند این امکان وجود دارد که شما با پرداخت اندکی به عنوان بیعانه سفارش خود را ثبت کنید و بار از طریق نیسان یا کامیونت به سمتتان ارسال می گردد که شما قبل از تخلیه تسویه خواهد کرد و بار را در انبارتان تحویل می گیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما