شرکت پخش کشمش تیزابی به صورت عمده

در این شرکت علاوه بر تولید انواع کشمش، امکان پخش مستقیم این محصولات از جمله کشمش تیزابی به صورت عمده وجود داشته و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات به صورت از تولید به مصرف هستند امکان خوبی برایشان مهیا شده است.

کشمش تیزابی گوگردی

پخش کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی اعلا

کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی محصولی استراتژیک برای خشکبار ایران محسوب می شود و چون حجم صادرات بسیار بالایی دارد، تقریباً اکثر کارخانه‌ های کشمش اقدام به تولید و فرآوری آن را در دستور کار دارند تا علاوه بر فروش در بازار داخلی بتوانند سهمی در بازار صادراتی داشته باشند.

 

اما متاسفانه به خاطر تصمیم گیری های غلط از مسئولینی ناکاربلد باعث شده فروش این محصولات برای بحث صادرات به مشکل بخورد و به خاطر عدم سنخیت قیمت الان کشمش با نرخ ارز باعث شده برای مشتری خارجی خرید آن به صرفه نباشد به همین جهت کشورهای همسایه ما به خوبی توانستند بازار فروش را به دست بگیرند.

 

کشمش تیزابی که آن طرف مرزها با نام تامسون بی دانه هم شناخته می‌شود در اواسط شهریور ماه از انگور بی دانه به دست می آید و برای تولید آن از مایع تیزاب استفاده می کنند تا بتوان مدت زمان بالایی آن را نگهداری کرد.

 

وقتی که این محصول آماده شد دو حالت پیش می آید یا به آن گوگرد می زنند و یا به آن گوگرد نمی زنند که در حالت اول همان محصولی می‌شود که در بالا به آن پرداخته شد، اما در حالت دوم تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد که هر کدام از محصولات اشاره شده مشتریان خاص خود را چه برای بازار داخل و چه امر صادرات دارد.

کشمش تیزابی بدون گوگرد (کشمش خرمایی)

کشمش تیزابی عمده

پخش مستقیم کشمش تیزابی عمده

این مجموعه هم در تاکستان قزوین شرکت فرآوری انواع کشمش را در اختیار دارد و محصولات خود را به صورت مستقیم در سراسر ایران و یا امر صادرات پخش می کند، به همین جهت شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفتید می‌توانید خرید درب کارخانه با قیمتی رقابتی و البته کیفیتی تازه داشته باشید.

 

هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد در بازار داخلی در کارتون های ۸.۵ کیلو خالص و برای بازار صادراتی در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و به فروش می رسد.

 

لازم به ذکر است تولیدات این مجموعه چون از کشمش های تاکستان می باشد و این منطقه بالاترین کیفیت کشمش تیزابی را در ایران به خود اختصاص می دهد اگر بازار کشور مقصدی که قصد صادرات آن را دارید و یا حتی فروش در بازار داخلی که قصد انجام آن را دارید محصولی متوسط با قیمتی ارزان می خواهد این مرکز نمی تواند کمکی به شما بکند، اما اگر لوکس ترین حالت بار را در نظر دارید محصولات این مرکز و شهر تاکستان می‌تواند تامین شما را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما