اگر به دنبال استعلام شماره تماس کارخانه کشمش ملایر هستید جناب آقای مصطفی عینی پاسخگوی نیاز مشتریان چه در داخل خاک ایران و چه مشتریانی است که در خارج از مرزهای کشورمان در حال فعالیت هستند و می‌ توانید از ایشان هرگونه سوال و مشاوره‌ ای که در مورد انواع کشمش داشته باشید را بپرسید.

کشمش ملایر

یکی از مناطقی که در کشورمان در حجم بسیار زیادی انگور و کشمش تولید می‌ کند ملایر استان همدان است که این منطقه از ایران در کنار تاکستان استان قزوین حدود نیمی از کشمش ایران را در اختیار دارند و چه مشتری بار را برای صادرات در نظر داشته باشد چه فروش در بازار داخل یکی از انتخاب‌ های اصلی ایشان باید خرید از دو منطقه اشاره شده باشد چون به همان صورت که حدود نیمی از کشمش ایران را در اختیار دارند بیش از نیمی از کارخانه‌ های کشمش کشور ما نیز در همین دو شهر واقع شده اند.

کشمش ملایر از نظر کیفی در رتبه پایین‌ تری نسبت به تاکستان استان قزوین قرار می‌ گیرد در واقع ترکیب تولیدات ملایر و تاکستان می‌ تواند تا حد زیادی نیاز اکثر خریداران کشمش را که به کیفیت‌ های مختلفی از این محصولات را نیاز داشته باشند تامین کند. به عنوان مثال اگر جنس درجه بالا و سوپر می‌ خواهد تاکستان می‌ تواند انتخاب خوبی باشد و اگر جنس ارزان قیمت که طبیعتاً کیفیتی پایین‌ تر هم دارد بخواهد تولیدات ملایر بسیار به کارش خواهد آمد.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه ۳ با ما تماس بگیرید.

بیش از ۶۰ کارخانه در این شهر واقع شده اند که کار بوجاری و فرآوری انواع کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری را انجام می‌ دهند محصولاتی که در قالب کارتون در بازار داخل و صادراتی عرضه می‌ گردند هرچند کشمش‌ های کیسه‌ ای یا فله‌ ای نیز برای مصارف آبگیری نظیر الکل یا سرکه نیز در این منطقه تولید می‌ شود محصولاتی نظیر کشمش عسکری، کشمش فخری و مویز شانی که برای موارد تازه‌ خوری از آن بهره‌ مند می‌ گردد. موضوع جالب در مورد منطقه ملایر این است که برخی از مشتریان وقتی که با این مجموعه ارتباط می‌ گیرند به حدی این منطقه در دنیا و خریداران کشمش در آن طرف مرز معروف است که می‌ گویند ما کشمش ملایری می‌ خواهیم در صورتی که ملایری، نام کشمش نیست.

جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش و عضو هیئت مدیره کارخانه کشمش آراد ⇓

تولید کشمش ملایر

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید در شهر تاکستان استان قزوین یا بهتر است بگوییم شهرک صنعتی خرمدشت این شهر واقع شده است اما برای تامین آن دسته از مشتریانی که به دنبال خرید کشمشی با قیمتی رقابتی که طبیعتاً باید کیفیتی پایین‌ تر هم داشته باشد می‌ گردند از باغداران و کشاورزان ملایری کشمش فله‌ ای را خریداری کرده و در کارخانه خود، کارهای بوجاری و بسته‌ بندی را روی آن انجام می‌ دهد به همان صورت که کشمش تاکستان را بسته‌ بندی کرده و به دست مشتریانی که جنس درجه یک و اعلا می‌ خواهند می‌ رساند.

قسمت جالب کار اینجاست که دقیقاً همان کشمش‌ هایی که در تاکستان تولید می‌ شود در ملایر هم تولید می‌ شود به همین جهت مشکلی در خط تولید به وجود نخواهد آمد فقط یک سری فرمول‌ هایی باید روی خط اعمال کرد تا مطابق با آن چیزی که در نظر داریم را از واحد سورتینگ عبور دهد به عنوان مثال روی کشمش تاکستان افت حدوداً ۲۳ درصد لحاظ می‌ شود که البته برخی اوقات ممکن است تا ۲۶ درصد هم رود آن هم برای محصولی مانند انگوری طلایی ولی روی کشمش ملایر نهایت افتی که بر روی خط تولید اعمال می‌ شود ۱۸ درصد است.

اما در مورد بسته‌ بندی این محصولات باید گفت از آنجایی که این مجموعه ۴ برند با ۴ بسته‌ بندی مختلف در اختیار دارد نگرانی از این بابت ندارد که تداخلی در این مورد پیش بیاید چه بار در داخل خاک ایران باشد و چه صادرات. برخی اوقات شده است که بنکدار یا مرکز پخش با ما تماس می‌ گیرد و می‌ گوید من همجنس درجه یک و اعلا می‌ خواهم و هم جنس درجه پایین‌ تر و تولید ملایر که در این هنگام با دو بسته‌ بندی مختلف این کار را برایش انجام داده‌ ایم تا خللی در فروشش پیش نیاید.

پلویی آفتابی ⇓

شماره تماس کارخانه کشمش ملایر

با توضیحاتی که در بالا داده شد متوجه شدید که این مجموعه علاوه بر اینکه کشمش تاکستان تولید می‌ کند کشمش ملایر هم در اختیار دارد چه بار را برای بازار داخل بخواهید و چه امر صادرات و کافیست با شماره تماس مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید یا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی یا تلفنی و یا حتی حضوری در کارخانه که اگر این اتفاق بیفتد خیلی بهتر است چون مطمئن می‌ شوید که با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شوید نه یک واسطه یا دلال.

شما با شماره تماس‌ های ۱۰۶۲ ۹۷۱ ۰۹۱۰ می‌ توانید به صورت تلفنی یا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی نظیر تلگرام، واتساپ یا روبیکا با شخص مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید و علاوه بر اینکه استعلام قیمت روز را دریافت نمایید بلکه می‌ توانید فیلم یا عکس و هرگونه دیتای دیگری که مربوط به کشمش مورد نظر است را از ایشان دریافت کنید. توجه داشته باشید اصرار ایشان حداقل برای بار اول آن هم برای مشتریان حجم بالا جهت خرید حضوری دقیقاً به همین جهت است که مطمئن شوید دارید از کدام مرکز یا مجموعه خرید می‌ کنید.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

در ضمن وقتی که حضوری به کارخانه می‌ آیید این امکان را نیز داریم البته باز هم می‌ گوییم برای مشتریان حجم بالا در کیفیت مورد نظر دستکاری صورت دهیم که مطابق با نظر خریدار باشد. یعنی به عنوان مثال بارها تجربه کرده‌ ایم که خریدار حتی از آن طرف مرز حضوری به کارخانه آمده  بار ملایر و بار تاکستان را نشانش داده‌ ایم ولی در ادامه گفته من کیفیتی می‌ خواهم که بین این دو باشد وقتی که شما با یک کارخانه وارد معامله می‌ شوید این امکان نیز برای شما مهیاست نه معامله با واسطه یا دلال و حتی شرکت‌ های بازرگانی که تحت هیچ عنوانی در تولید محصول مورد نیاز شما دخالتی ندارند.

تیزابی طلایی یا گوگردی ⇓

پیمایش به بالا