صادرات مستقیم کشمش طلایی به کویت

صادرات مستقیم کشمش طلایی کالیفرنی به کویت در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را به صورت از تولید به مصرف دارند می توانند با واحد فروش این مجموعه تولیدی ارتباط بگیرند.

 

محصول طلایی قلمی استان خراسان ⇓

صادرات کشمش به کویت

تولید بالاترین کیفیت کشمش طلایی

کشمش طلایی از آن دست محصولاتی است که برای صادرات بسیار مناسب بوده و به دو شکل در ایران تولید می‌ شود که یکی قلمی و کشیده است که مربوط به تولیدات استان خراسان در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل‌ آباد می باشد و دیگری گرد و بیضی شکل که در تاکستان قزوین، ملایر همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی در مقیاس بالایی تولید می گردد.

 

صحبت اینجا در مورد محصولی است که بیضی شکل بوده و به آن پلویی می گویند و در این مجموعه که در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی محصولات را در اختیار دارد با کیفیت بالا توسط دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می گردد.

 

لازم به ذکر است اگر به دنبال خرید کشمش طلایی با کیفیت بالاترین در ایران هستید باید از محصولاتی خریداری کنید که آن را از طریق بارگاه تولید کرده باشند نه اینکه مانند ملایر همدان محصول را پس از آغشته کردن به مایع تیزآب داغ و قرار دادن در آفتاب که عملاً کشمش تولید شد، آن را در درون سبد ریخته و سپس به اطراف آن گوگرد می زنند که در این صورت محصولی باکیفیت تولید نخواهد شد.

تفاوت محصول سوپر (راست) و درجه یک (چپ) طلایی ⇓

صادرات کشمش طلایی

صادرات مستقیم کشمش

اگر شما تاجر یا شرکت بازرگانی باشید طبیعتاً در زمینه چند و چندین محصول فعالیت دارید و شاید نرسید که صادرات یک نوع محصول را خودتان انجام دهید که در این موقع این مرکز به شما در انجام این کار کمک خواهد کرد اما چگونه؟

 

شما علاوه بر اینکه در این مجموعه به صورت از تولید به مصرف و درب کارخانه، کشمش را خریداری می کنید بلکه می توانید تمام پروسه‌ های صادرات نظیر بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت محموله را به عهده ایشان بگذارید تا زمانی که بار را مستقیم به درب انبار خریدارتان برساند.

 

کشمش طلایی هم که در این مجموعه تولید می‌شود به صورت بارگاهی است و با کیفیت اعلا و با قیمتی مناسب به مشتری تقدیم می گردد که در حال حاضر یعنی اوایل بهمن ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو از محصول با کیفیت آن در کارتون ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۷۳ هزار تومان فاکتور می شود.

 

لازم به ذکر است کشور کویت هم به مانند سایر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی شمال آفریقا از مشتریان اصلی کشمش طلایی هستند و تاجران بسیاری از این کشور در کشورمان رفت و آمد می کنند و برای خرید محصول اشاره شده تقلا می کنند. شما اگر با مدیر فروش این مجموعه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید علاوه بر اینکه استعلام قیمت به روز آن را دریافت می کنید بلکه می توانید مشاوره های لازم در مورد شیوه ارسال، روند تولید و نوع بسته بندی از ایشان دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما