صادرات کشمش طلایی سوپر اعلا

در این مرکز می توانید با خرید کشمش طلایی سوپر و اعلا اقدام به صادرات این محصول برای کشورهای سخت گیری که بار لوکس می خواهند داشته باشین و با ارتباط گرفتن با جناب آقای عینی می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر مشاوره دریافت نمایید.

کشمش طلایی اعلا

کشمش طلایی با کیفیت سوپر

مرکز تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و از آنجایی که این منطقه به تازگی مانند ملکان و بناب اقدام به تولید کشمش طلایی از طریق آویزان کردن از بارگاه می کنند اما همچنان محصول ملکان و بناب در بهترین کیفیت ممکن خود قرار دارد و به همین جهت ما برای مشتریان خود از دو منطقه اشاره شده بار را به صورت فله و با دم و شسته نشده خریداری می‌کنیم.

 

با وجود اینکه اگر از خود تاکستان کشمش خریداری کنیم کیلویی ۴۰۰ تومان برایمان به صرفه خواهد بود اما برای رفاه حال مشتری که بهترین کیفیت ممکن را که اصطلاحاً سوپر و اعلا می گویند می خواهد این کار را انجام می دهیم و این اطمینان را داریم که اگر بار خوب به مشتری بدهیم باز هم به سمت ما خواهد آمد.

 

کشمش طلایی که به آن کشمش انگوری یا کالیفرنی نیز گفته می‌شود به صورت بی هسته بوده و هر چقدر مجموعه بار، زردتر باشد طبیعتاً لوکس تر محسوب شده و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود و تقریباً تمام کشورهای دنیا به غیر از عراق، سوریه، بلاروس و اوکراین به دنبال خرید این کشمش مرغوب هستند.

کشمش طلایی سوپر

صادرات بهترین کشمش طلایی

اگر به دنبال صادرات کشمش هستید حالا هر نوع کشمشی در درجه اول نیاز به یک کارخانه و یا مرکز تولیدی دارید که بار مرغوب و تازه تولید کند و  هم اینکه تمام اطلاعات مورد نیازی که شما به آن احتیاج دارید تا بتوانید با مشتری خود صحبت کنید و او را مجاب به خرید کنید به شما دهد.

 

خیلی از کارخانه های کشمش در ایران مورد اول را به خوبی انجام می‌دهند اما در انجام مورد دوم کوتاهی می‌کنند و دیدگاهشان این است که اطلاعات زیادی به خریدار خود چه در ایران و چه در خارج از کشور ندهند غافل از اینکه اگر شما مشتری خود را از اطلاعات سیراب کنید اسیر شما خواهد شد و چاره‌ای جز این ندارد که از شما خرید کند.

 

علاوه بر کشمش زرد طلایی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش تیزابی نیز می‌توان تقدیمتان کنیم آن هم با بهترین کیفیت ممکن در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص که تمام پارامترهای مورد نیاز برای صادرات بر روی کارتون آن درج گردیده و علاوه بر آن می‌توانیم مجوز بهداشت و استاندارد آن را نیز انجام دهیم و بار را از مبدا پلمپ شده به مقصد ارسال نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما