مرکز معتبر صادرات کشمش با قیمت استثنایی

مرکز معتبر صادرات کشمش با قیمت استثنایی و رقابتی در این سایت حضور داشته و مشتریان می توانند خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه داشته باشند. این مرکز در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد.

قیمت کشمش صادرات

تولید انواع کشمش صادراتی

ایران در زمینه تولید انواع کشمش در دنیا جز ۵ کشور اول است و طبیعتاً درصد زیادی از این محصولات در کشورمان به نقاط مختلفی صادر می گردد حدود یک پنجم مناطق کشورمان در زمینه تولید انگور و کشمش فعالیت می کنند اما همه آنها کشمش صادراتی را تولید نمی کنند.

 

از مهم‌ترین مناطق تولید کننده کشمش صادراتی در کشورمان می‌توان به بناب و ملکان استان آذربایجان، تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و کاشمر استان خراسان اشاره نمود که در زمینه تولید کشمش آفتابی و کشمش تیزابی و کشمش سبز قلمی فعالیت دارند.

 

مجموعه کشمش آراد نیز در تاکستان استان قزوین واقع شده است و کشمش را که برای فروش در بازار داخلی و چه در امر صادرات فرآوری و بسته‌بندی کرده تقریباً اکثر تولیدات کشورمان را در این مرکز عرضه می کند که می توان به کشمش طلایی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی، کشمش پلویی، کشمش مویز و انواع کشمش فله ‌ای و در کیسه آفتاب خشک می باشد. در ضمن برای مشتریان این مرکز که به دنبال خرید کشمش سبز نیز هستند چون همکاری بسیار نزدیکی با یکی از کارخانه های کاشمر داریم امکان تحویل این محصول پر طرفدار در بازار داخلی و صادراتی با قیمت درب کارخانه کاشمر در کارخانه تاکستان برای مشتریان فراهم می باشد.

قیمت استثنایی کشمش

قیمت استثنایی کشمش صادرات

از این منظر گفته می‌شود قیمت استثنایی، چون با بهترین کیفیت ممکن قیمتی درخور به مشتری داده میشود یک مثال ساده برای شما می زنیم تا متوجه این موضوع شوید:

کشمش تیزابی که این مرکز تولید می کند بهترین رنگ ممکن را به علت دو بار سورت کردن دارد این محصول در اواخر آذر ۱۳۹۹ قیمتی معادل ۲۷ هزار تومان برای صادرات را دارا می باشد که همین بار با همین کیفیت در بسته بندی مشابه در کارخانه‌ای که در یک کیلومتری این مرکز واقع شده با قیمت ۲۷,۵۰۰ تومان عرضه می گردد کسانی که در بحث صادرات کار می کنند به خوبی می دانند کیلویی ۵۰۰ تومان هم نرخ بالایی است.

 

امکان خرید حضوری را برای مشتریان حجم بالا برای بازار داخل که حداقل یک وانت بار باشد و نیز برای تمام مشتریان صادراتی مهیا می باشد تا به خریدار این اطمینان داده شود تا که از یک مرکز معتبر خرید کشمش انجام میدهند. حتی می توانند در حین فراوری بار در خط تولید حضور داشته و به خوبی فرآیند تولید را بازدید نمایند این امکان را اکثر کارخانه‌ها برای مشتریان مهیا نخواهند ساخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما