عرضه کننده کشمش طلایی صادراتی

شما در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه با عرضه کننده انواع کشمش صادراتی علی الخصوص کشمش طلایی وارد معامله خواهید شد و این فرصتی عالی برای مشتریانی محسوب می شود که دوست دارند از تولید به مصرف خرید این محصولات را انجام دهند.

کشمش طلایی صادراتی

تولید کشمش طلایی با کیفیت صادراتی

مجموعه تولیدی کشمش آراد در زمینه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش چه برای صادرات و چه در زمینه فروش در بازار داخلی در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و شما این محصولات را می توانید با بهترین کیفیت و گرید ممکن درب کارخانه، تحویل مرز و یا حتی در کشور خودتان بار را به صورت پلمپ شده دریافت کنید.

 

از جمله این محصولات (که در این مرکز ادعا می‌شود بهترین کیفیت ممکن در ایران را به خود اختصاص می دهد) کشمش طلایی که به آن کشمش انگوری، کشمش کالیفرنی و کشمش پلویی زرد هم گفته می‌شود است که این محصولات در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و به فروش می رسند.

 

لازم به ذکر است منطقه تاکستان قزوین تولید کننده این محصول نیست به همین جهت این مرکز برای تامین مشتریان خود، نیاز است که با هزینه شخصی بار را از ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی که بهترین تولید کننده این محصول در کشورمان محسوب می‌شود خریداری کرده (آن هم به صورت با دم، شاخه و تمیز نشده) و در کارخانه خود، کارهای فرآوری و شستشو را روی آن انجام می دهند.

 

نکته جالب این است که:

کیفیتی که این مرکز تولید می کند کارخانه های بناب و ملکان هر کیلویی ۵۰۰ تومان گرانتر به مشتری خود قیمت می دهند و شما خیلی راحت می توانید این موضوع را اثبات کنید. میزانی نمونه از این مرکز و میزانی هم از کارخانه های اشاره شده خریداری در کنار هم بگذارید حال قیمت آن دو را استعلام و با هم مقایسه کنید، به خوبی متوجه تفاوت نرخ با توجه به کیفیت محصولات خواهید شد.

عرضه کشمش طلایی

عرضه مستقیم کشمش طلایی

اگر به دنبال خرید کشمش طلایی هستید طبیعتا سوالات بسیاری در مورد نوع ارسال، مدت زمان آماده سازی بار، هزینه ترانزیت، نوع بسته بندی، پروسه صادرات اعم از بهداشت و استاندارد را خواهید داشت و به همین جهت شماره تماس مدیر فروش را در صفحات این سایت قرار دادیم تا شما بتوانید مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید.

 

چند عدد از مشتریان این مرکز حتی خارج از کشور هستند و حتی یک بار هم کارخانه و پرسنل را از نزدیک ندیده اند اما با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه از طریق صرافی ها سفارش را ثبت کرده و بارشان آماده می‌شود و این مرکز علاوه بر تولید محصولات، پروسه صادرات و اصطلاحاً کاغذ بازی‌ های آن را هم انجام می‌دهد و بارها به صورت پلمپ شده به سمت مقصد ارسال خواهد شد.

 

به صورت کلی این محصولات بی‌ دانه یا بی هسته خواهند بود و هر چقدر رنگ زرد میان آنها بیشتر باشد طبیعتاً نرخ و کیفیتی بالاتر هم خواهد داشت.

نکته مهمی در مورد این محصولات را هیچ وقت فراموش نکنید:

اگر قرار باشد که تمام بار یعنی صد در صد دانه های کشمش، زرد رنگ باشد قیمت آن بسیار بالا خواهد رفت. چون این محصولات باید بارها و بارها از زیر دستگاه سورتینگ (کالر سورتر و سورت لیزری) عبور کند و به این صورت افت بار بسیار بالا خواهد رفت. اما عرف آن به گونه ایست که درصد زیادی باید زرد باشد و ممکن است میزانی از رنگ های سبز کمرنگ، قرمز کم رنگ و یا حتی بی رنگ در میان این محصولات باشد که متاسفانه درصد بسیاری از تولیدکنندگان، کارخانه داران و نیز عرضه کنندگان آن را در مقابل نور آفتاب و یا نور لامپ فیلم برداری می کنند و به مشتری خود نشان می دهند و این اطمینان را می دهند که تمام محصول زرد است در صورتی که این مورد کذب محض می باشد، پس بسیار دقت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما