فروش ویژه کشمش انگوری ملکان

فروش ویژه کشمش انگوری که به آن کشمش کالیفرنیا یا طلایی پلویی هم گفته می شود و از بهترین تولیدات ملکان، بناب و مراغه استان آذربایجان می باشد در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را برای صادرات دارند می توانند آنها را با کیفیت اعلا در این مرکز تامین نمایند.

فروش کشمش انگوری

کشمش انگوری تولید ملکان و بناب

منطقه ملکان، بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی بهترین تولید کننده کشمش انگوری نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا می باشد و کارخانه های بسیاری که در این شهرها واقع شده اند صادرات آن را به کشورهای زیادی که عموما بیشترین خریداران آن کشورهای عربی می باشند انجام می دهند.

 

این محصول که به آن کشمش طلایی و کشمش گلد هم گفته می شود در کنار کشمش تیزابی بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص می‌دهند و تقریباً تمام کسانی که در زمینه فروش این محصول در بازارهای جهانی فعالیت می کنند حتماً باید این محصولات را نیز در سبد عرضه خود داشته باشند.

 

ویژگی بارز کشمش انگوری زرد بودن آن است و اینکه چند بار به آن گوگرد می زنند و دو نوع شیوه تولید آن در کشورمان دارد که در مناطق استان آذربایجان آن را از بارگاه آویزان و سپس به آن گوگرد می زنند اما در ملایر که تولید کننده عمده این محصولات نیز محسوب می شود، درون سبد به آن گوگرد خواهند زد و چون دود حاصل به تمام نواحی کشمشی نمی‌رسد محصول خروجی کیفیت چندانی نخواهد داشت.

 

هر چقدر دانه های کشمش و به صورت کلی رنگ محصولات (به عنوان مثال در درونی کارتون) زردتر باشد قیمت این محصول نیز بالاتر خواهد رفت.

فروش کشمش ملکان

فروش ویژه کشمش انگوری

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان فعالیت تجاری دارد و این منطقه کشمش انگوری را با کیفیتی به مانند تولیدات استان‌ آذربایجان ندارد و از آنجایی که مشتریان این مرکز به دنبال خرید بهترین کیفیت این نوع بار هستند لذا ناچار هستیم با هزینه خود بار را به‌ صورت فله از باغداران و کشاورزان ملکان خریداری و در کارخانه خود کارهای فرآوری، شستشو و بسته بندی آن را انجام دهیم.

 

نکته جالب اینکه کیفیتی که ما در کارخانه تولید می‌کنیم در مقایسه با همین کیفیت در کارخانه های بناب و ملکان قیمتی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان ارزان تر است و این برای مشتریان می‌تواند یک فروش ویژه باشد.

 

برای مقایسه کیفیت محصولات این مرکز نیاز است که شما نمونه ای دریافت کنید و سپس از کارخانه های استان آذربایجان نیز نمونه دریافت کنید و دو محصول را در کنار هم قرار دهید، حال قیمت‌ ها را نیز مقایسه کنید متوجه این امر خواهید شد که با خرید از این مرکز می توانید به طور میانگین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان سود کنید و این میزان در حجم بالا بسیار خودنمایی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما