فروشنده کشمش پلویی آفتابی تاکستان

فروشنده کشمش پلویی آفتابی و تیزابی و نیز زرد صادراتی از تولیدات ممتاز تاکستان قزوین و ملکان آذربایجان در این سایت حضوری داشته و محصولات خود را از کارخانه به صورت مستقیم برای مشتری ارسال می کند.

کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی آفتابی مناسب برای بازار ایران

تقریباً به هر محصولی که امکان پخت در کنار برنج داشته باشد کشمش پلویی می گویند. اما به صورت کلی به سه محصول زرد، قهوه ای و قرمز رنگ در کشورمان محصول پلویی گفته می‌شود که این محصولات علاوه بر عرضه در بازار داخلی برای صادرات نیز بسیار استفاده می‌شود.

 

کشمش زرد پلویی همان محصول کالیفرنیا یا انگوری می باشد کشمش قهوه‌ای پلویی همان محصول تیزابی و کشمش قرمز پلویی نیز همان کشمش آفتابی بوده که مناسب برای بازار داخل است. بحث ما در اینجا بیشتر همان کشمش قرمز پلویی است که تقریباً در سرتاسر ایران مشتری دارد و فروش بسیار بالایی به خود اختصاص می دهد.

 

بهترین تولیدکننده این محصول در ایران ابتدا تاکستان استان قزوین و سپس ملایر همدان می باشد که این دو منطقه به صورت کلی تقریباً دو سوم کشمش ایران را تامین میکنند. این مجموعه نیز کارخانه فرآوری و بسته‌بندی این محصولات را در تاکستان در اختیار داشته و محصولات خود را علاوه بر صادرات برای بازار داخلی نیز عرضه می کند.

 

کشمش پلویی آفتابی مناسب برای بازار ایران است و در کارتون های 9 کیلویی که در حقیقت 8.5 کیلو کشمش در آنجان جا گرفته به فروش میرسد. این محصول با 2 کیفیت سوپر و درجه یک آماده و عرضه می گردد که بار سوپر طبیعتاً یک دست تر و با کمترین میزان له شدگی و دانه دار در آن خواهد بود.

فروشنده کشمش آفتابی

بهترین کشمش پلویی تاکستان

در این مجموعه سعی شده کیفیت های مختلفی از یک محصول را به مشتری تقدیم کنند تا ایشان بنا به بودجه ای که دارند نسبت به خرید هر نوع محصول که مدنظرشان است اقدام نمایند. به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی 9 کیلویی سوپر در این مرکز در حال حاضر یعنی در تاریخ 15 شهریور 1399 معادل 185000 تومان است و می‌توان بار درجه یک را با قیمت 175000 تومان هم تقدیم کرد.

 

این که این دو محصول اشاره شده چه تفاوتهایی با هم دارند ذکر دو مورد زیر الزامی است:

  • اول اینکه کارخانه های کشمش در ایران کشمش فله را از باغدار می‌خرند و خودشان کشمش تولید نمی‌کنند و هر چقدر محصول ابتدایی با کیفیت تر باشد محصول خروجی نیز باکیفیت تر خواهد شد.
  • و دوم اینکه دستکاری هایی که در دستگاه سورتینگ لیزری کارخانه به عمل آورده می شود می ‌توان کیفیت محصول خروجی را ویرایش کرد به عنوان مثال جوری آن را تنظیم نمود که غوره های محصول را تا حد کمی بگیرد و یا اینکه محصول له شده را تا حد کمی قبل از ریختن در کارتون بگیرد. همین دو کار باعث می شود که محصول نهایی به جای محصولی سوپر، کشمش درجه یک شود.

 

پس سعی کنید که اگر کشمش پلویی می‌خواهید اول از تاکستان استان قزوین خریداری کنید و دوم اگر بهترین کیفیت موجود را می خواهید با مدیر فروش مجموعه مورد نظر، آن را در میان بگذارید تا بار را با بهترین کیفیت موجود به شما تحویل دهد که متعاقبا قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما