فروشنده کشمش پلویی ارگانیک در قزوین

مشتری می تواند در این سایت به صورت مستقیم با فروشنده کشمش پلویی ارگانیک از تولیدات ممتاز تاکستان قزوین وارد معامله شود و خرید خود را به صورت حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری به صورت سفارش اینترنتی انجام دهد.

کشمش پلویی قزوین

کشمش پلویی ارگانیک به جه محصولی می گویند؟

به هر نوعی کشمشی که برای استفاده در کنار پختن برنج و آشپزی مورد استفاده قرار گیرد، کشمش پلویی گفته می شود که در چهار رنگ مختلف در ایران تولید شده و از این محصولات برای فروش در بازار داخلی و یا امر صادرات استفاده می گردد.

 

اما منظور از کشمش پلویی ارگانیک چیست و چه رنگی دارد و بهترین منطقه تولید کننده آن کدام یک از مناطق کشمش خیز کشورمان می باشد.

 

در واقع به کشمش پلویی آفتابی محصول پلویی ارگانیک گفته می شود چرا که در تولید محصول ابتدایی و فرآوری نشده آن از مایع تیزاب استفاده نمی شود و در ادامه به آن گوگرد هم نمی زنند در واقع محصول ابتدایی کشمش آفتابی است و وقتی که برای فرآوری به کارخانه می آید کارهای شستشو، دم کنی و روغن زنی روی آن انجام گرفته و پس از سورتینگ محصول تبدیل به کشمش پلویی خواهد شد.

 

رنگ محصول فوق قرمز و سرخ است و به صورت بی دانه و بی هسته بوده و بیشتر از آنکه جهت صادرات از آن استفاده کنند برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

کشمش پلویی ارگانیک

فروشنده کشمش پلویی قزوین

مناطق زیادی نیستند که کشمش پلویی را با مشخصاتی که در بالا به آن پرداخته شد تولید کنند اما اگر قرار باشد دو منطقه اصلی تولیدکننده آن را نام ببریم باید به ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین اشاره کنیم که منطقه ملایر جنس با کیفیت متوسط و قیمتی ارزان تولید می کند و منطقه تاکستان جنسی لوکس و مرغوب با قیمتی درخور.

 

این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و قطعاً از تولیدات همین منطقه برای فرآوری و فروش استفاده می کنند.

 

در حقیقت شما در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه با فروشنده کشمش پلویی ارگانیک وارد معامله می شوید، استعلام‌ قیمت می گیرید و ثبت سفارش انجام داده که می توانید به صورت حضوری درب کارخانه و یا به صورت غیر حضوری سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران، نیاز خود را تامین کنید.

 

لازم به ذکر است که در اواخر مرداد ۱۴۰۰ هر کارتون ۹ کیلویی کشمش پلویی (که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است) از بهترین تولیدات تاکستان هر کارتون ۲۲۰ هزار تومان در این مرکز فاکتور می شود که بر روی جلد کارتون هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی نیست تا شما در هنگام فروش به مشکلی بر نخورید و اصطلاحاً از خریدارتان دور نخورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما