فروشنده انواع کشمش پلویی ارگانیک

شما در این مرکز به صورت مستقیم از فروشنده انواع کشمش امروز کاشمر در رنگ های زرد، قهوه ای و سیاه این محصولات ارگانیک را خریداری خواهید نمود. این مرکز در تاکستان استان قزوین واحد تولیدی داشته و این محصولات را به صورت بسته بندی شده کارتونی در بازار داخل و یا صادرات به فروش می رساند.

فروشنده کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی تولیدی در ایران

کشمش پلویی محصولی که بارها نام آن را شنیده ایم و در بازار ایران در حجم وسیعی تولید می‌شود و علاوه بر اینکه در بازار داخلی فروش بسیار بالایی دارد جهت کشمش 10 کیلویی نیز از آن استفاده می کنند، هر چند که واژه پلویی برای کشور ایران و کشورهای عربی بیشتر شنیده آشنا می باشد.

 

تقریباً تمام مناطق تولیدکننده انگور و به دنبال آن کشمش، محصول پلویی نیز فرآوری می کنند اما ما در اینجا منظورمان کشمش بی دانه است که در رنگ های زرد، قهوه ای و سیاه تولید و بسته بندی شده و مردم کشورمان نیز آنها را با همین رنگ ها می شناسند:

  1. کشمش پلویی زرد: همان کشمش انگوری یا طلایی بوده که از بهترین تولیدات ملکان و بناب استان آذربایجان و نیز ملایر استان همدان می باشد.
  2. کشمش پلویی قهوه ای: همان کشمش تیزابی یا سلطانی بوده و از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد.
  3. کشمش پلویی سیاه: که در واقع همان کشمش آفتابی پلویی بوده و رنگ آن بین قرمز و سیاه است و از بهترین تولیدات تاکستان و ملایر می باشد.

 

بحث ما در اینجا مربوط به محصول سومی یا همان محصول آفتابی خواهد بود که با آفتاب و به صورت ارگانیک خشک می شود.

فروشنده انواع کشمش

خرید کشمش پلویی ارگانیک

برای خرید کشمش پلویی ارگانیک شما باید ابتدا این مورد را بدانید که ما دو نمونه از این محصول را داریم یکی زمانی که این محصول فرآوری می‌شود و دم و شاخه آن گرفته شده، شسته شده و در انتها روغن پارافین خوراکی به آن می زنند و در انتها در کارتون می ریزند و مورد دوم زمانی است که این محصول اصلا وارد کارخانه نمی شود و به صورت سنتی و با دست کارگر تمیز می شود پس طبیعتاً آب نیز نخواهد خورد. به هر دوی این محصولات به نوعی کشمش ارگانیک اطلاق می گردد.

 

حالا با توجه به اینکه اطلاعاتتان نسبت به این محصول بالا رفت می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفته و علاوه بر استعلام قیمت به روز انواع کشمش از جمله همین محصول ابتدا فیلم آن را در یکی از شبکه ‌های اجتماعی از ایشان دریافت نموده و سپس با تکیه به همان نمونه سفارش خود را ثبت نمایید.

 

تمامی بارها از مبدا تولید که همان تاکستان استان قزوین است به سراسر کشورمان با باربری ارسال می گردد و مشتریانی که قصد خرید حضوری کشمش را دارند با هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه می توانند نسبت به خرید این محصولات به این صورت اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما