فروش ویژه کشمش بناب در بازار

فروش ویژه کشمش بناب و ملکان که منظور ما در اینجا فقط کشمش طلایی می باشد با بهترین قیمت موجود در بازار در این مرکز انجام می شود و مشتریانی که به دنبال صادرات کشمش هستند می توانند از بهترین تولیدات این منطقه بهره ببرند.

فروش ویژه کشمش

انواع کشمش بناب و ملکان

نام بناب و ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی وقتی به گوش کسانی که در زمینه کشمش فعالیت می‌کنند می خورد اولین چیزی که به ذهن می آید صادرات محصولات این منطقه از ایران می باشد که در این زمینه در کنار ملایر همدان و تاکستان قزوین قرار می گیرند.

 

دو منطقه ای که به آن اشاره شد از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش محسوب می شود اما دو محصول اصلی آنها دارند که یکی کشمش طلایی یا انگوری می باشد و دیگری کشمش تیزابی که هر دوی این محصولات نیز بی دانه و بی هسته هستند.

 

مرکز تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین قرار دارد و این منطقه نیز در زمینه تولید و فرآوری و صادرات کشمش در ایران جزء ۳ منطقه اول از نظر میزان حجم صادرات و فروش در بازار داخلی محسوب می گردد و لازم به ذکر است بهترین کشمش تیزابی ایران مربوط به همین منطقه است.

 

اما برای تامین مشتریان خود که نیاز به کشمش طلایی دارند با وجود اینکه باغداران تاکستان نیز این محصول را تولید می کنند اما بهترین کشمش طلایی ایران مربوط به بناب و ملکان است لذا این محصول را از باغداران مناطق اشاره شده با دم و شاخه و به صورت فله و در کیسه خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام می دهیم به این صورت کشمش طلایی بناب و ملکان را با همان کیفیت کارخانه های این دو منطقه، اما با قیمتی پایین تر تقدیم مشتریان خود خواهیم نمود.

بازار کشمش بناب

فروش ویژه کشمش طلایی

کشمش طلایی درصد بسیار زیادی از آن فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و زمانی می توانیم برای مشتریان خود در داخل کشور این محصول را فراهم کنیم که حداقل سفارش آنها دو تن باشد یعنی حداقل یک نیسان بار را می توانیم برای این عزیزان تامین نماییم.

 

به واقع کشورهای زیادی هستند که به دنبال خرید محصول طلایی می باشند با توجه به اینکه دو منطقه اصلی تولید کننده این محصولات در کشورمان وجود دارد که یکی استان آذربایجان ‌شرقی و دیگری استان همدان است باید این مورد را ذکر کنیم که کیفیت تولیدی کشمش آذربایجان بالاتر از استان همدان و شهر ملایر است و به همین جهت نیز قیمت آن بالاتر خواهد بود.

 

نکته بسیار مهمی که برای این محصول وجود دارد این است که گاهی اوقات مشتریان، به اشتباه فکر می‌کند که صددرصد کشمش های داخل یک کارتون باید همگی زرد باشند در صورتی که چنین چیزی امکان پذیر نیست و حدود ۲۰ درصد محتویات یک کارتون رنگ سبز کمرنگ و یا بی رنگ نیز در آن باید موجود باشد که هر چقدر تعداد رنگ قرمز، سبز و یا بی رنگی در آن بیشتر گردد قیمت آن نیز کمتر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما