فروش کشمش تیزابی قهوه ای

فروش کشمش تیزابی سلطانی قهوه ای در این مرکز که تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش در تاکستان استان قزوین است انجام می شود و مشتریان داخلی و صادراتی می توانند جهت خرید محصول با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول تیزابی گوگردی که به سلطانی مشهور است. ⇓

کشمش تیزابی قهوه ای

تولید کشمش تیزابی در حجم بالا

یکی از انواع کشمشی که در سرتاسر دنیا خریدار دارد و در حجم بالایی عرضه آن صورت می‌گیرد کشمش تیزابی سلطانی می باشد که ایران هم یکی از تولیدکنندگان اصلی آن در کنار کشور ترکیه بوده که درصد بسیار زیادی از نیاز مردم دنیا به این محصول از همین دو کشور تامین می شود.

 

در کشورمان سه منطقه وجود دارد که بالاترین درصد تولید کشمش تیزابی را به خود اختصاص می‌ دهند که به ترتیب منطقه تاکستان استان قزوین، قوچان استان خراسان و ملایر استان همدان قرار می گیرد که از نظر کیفیت هم به همین ترتیب که گفته شد خواهد بود یعنی منطقه تاکستان بالاترین کیفیت این نوع کشمش در کشورمان را تولید می کند.

 

البته لازم به ذکر است که  محصول اشاره شده بر دو نوع تقسیم می شود که یک حالت زمانی است که وقتی انگور را به وسیله تیزاب، تبدیل به کشمش کردند به آن گوگرد بزنند که مبدل به همین محصولی می‌شود که در بالا صحبت شد اما حالتی هم داریم که در ادامه به آن گوگرد نمی زنند که رنگ محصول هم قهوه ای تیره خواهد شد و به آن کشمش خرمایی می گویند.

 

به صورت کلی ما در کشورمان کشمش تیزابی دانه‌ دار موجود داریم و هم بدون دانه که طبیعتاً مشتریان و البته قیمت نمونه دانه دار بسیار کمتر از نمونه بی دانه می باشد.

محصول تیزابی بدون گوگرد که به خرمایی مشهور است. ⇓

فروش کشمش قهوه ای

فروش کشمش مستقیم از تاکستان

این که قصد شما از خرید کشمش چه نوع کیفیتی با چه رنج قیمتی باشد بسیار مهم است و همانطور که در بالا گفتیم اگر مشتریتان از شما جنس مرغوب با کیفیت خواست قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید و این مجموعه هم در تاکستان، مرکز تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد.

 

در حال حاضر یعنی اوایل آبان ۱۴۰۰ قیمت کشمش تیزابی برای بازار داخل در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص ۲۹۰ هزار تومان فاکتور می‌شود که برای صادرات این محصول را می توانید با قیمت ۳۴۰۰۰ تومان در کارتون ۱۰ کیلویی خالص خریداری نمایید.

 

متاسفانه در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ شرایط کشمش به شدت بحرانی است و قیمت ها برای کشمش تیزابی از شروع فصل تا الان که حدود ۶ هفته می گذرد ۳ مرتبه رشد داشته و این اصلاً برای این محصول استراتژیک و برای تولید کنندگان و صادر کنندگان اصلاً خبر خوبی نیست.

 

چون خرید شما در این مرکز و این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه است علاوه بر اینکه کیفیت تازه بار به دستتان می رسد بلکه با قیمت مناسب تری هم این اتفاق خواهد افتاد. شرایط بهتر زمانی اتفاق می‌افتد که شما محصول را برای صادرات بخواهید در این صورت تمام پروسه‌ های این موضوع اعم از بارگیری، ترانزیت، گمرک، بهداشت و استاندارد را خود این مجموعه برایتان انجام خواهد داد تا بار به دست خریدارتان در کشور مقصد برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما