فروش استثنایی کشمش پلویی تیزابی

فروش استثنایی کشمش پلویی تیزابی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین در این مرکز آغاز شده است و عزیزانی که به دنبال خرید این محصولات با کیفیت اعلا هستند می توانند از واحد فروش این کارخانه که در این سایت حضور دارند استعلام نرخ بگیرند.

 

کشمش تیزابی گوگردی ⇓

فروش کشمش تیزابی

تولید کشمش پلویی تیزابی

اگر قرار باشد بیشترین میزان صادرات کشمش را در ایران نام ببریم قطعاً باید نام کشمش تیزابی را در نظر داشته باشیم که به صورت پلویی به کشورهای وارد کننده آن که عموماً می توان به روسیه و اوکراین اشاره نمود صادر می گردد.

 

به کشمش تیزابی، سلطانی یا سلطانا هم گفته می‌شود اما وقتی که به آن واژه پلویی اطلاق می‌گردد یعنی سایز محصول از ۱۰ میل باید کمتر باشد و به صورت کلی مشتریان سایز پلویی بسیار بیشتر از نمونه خوراکی هستند که سایزی بیشتر از ۱۰ میل دارند.

 

تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند کشمش تیزابی هم تولید می شود و با وجود سختی تولید کشاورز و باغدار ترجیح می‌دهد محصولی را تولید کند که با افزایش نرخ ارز، قیمت آن نیز افزایش پیدا کند که از این طریق بتواند سود بیشتری عایدش کرد که البته متاسفانه در بازار آشفته ایران همیشه این اتفاق نخواهد افتاد.

 

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه ملایر استان همدان بیشترین میزان تولید این نوع محصول را در اختیار دارند که اگر به دنبال خرید بار لوکس و مرغوب هستید تولیدات تاکستان، در غیر اینصورت تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد که قیمتی پایین‌ تر هم دارد.

کشمش تیزابی بدون دود گوگرد (خرمایی) ⇓

فروش کشمش پلویی

فروش کشمش تیزابی با قیمت مناسب

از این جهت گفته می‌ شود که کشمش تیزابی در این مرکز با قیمت مناسب به مشتری تقدیم می گردد چون دقیقا همین کیفیتی که در این مرکز تولید می شود را کارخانه های همجوار در تاکستان که اسم و رسمی برای خود دارند هم آن را تولید می کنند اما با یک تفاوت بزرگ و آن اینکه به عنوان مثال در اوایل مهر ۱۴۰۰ کیلویی ۱۰۰۰ تومان گران‌ تر از این مرکز همین محصول را به مشتریان خود قیمت می دهند.

 

برای اینکه متوجه شوید که این مجموعه این حرف را درست یا غلط می زند کافیست از دو مجموعه اشاره شده نمونه به اندازه ۲۰۰ گرم دریافت کنید و اگر کیفیت محصول یکسان بود حال به بررسی قیمت آنها بپردازید، به خوبی متوجه این موضوع که در بالا گفته شد خواهید شد.

 

لازم به ذکر است که ما دو نوع کشمش تیزابی در ایران داریم که هر دو هم در این مجموعه با بهترین کیفیت ممکن آماده می‌شود که یکی گوگردی است و دیگری زمانی است که به آن دود گوگرد نمی زنند که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد.

 

بسته بندی محصولات اشاره شده در کارتون بوده که برای بازار داخل ۳ لایه و ۹ کیلویی است و بازار صادراتی ۵ لایه و ۱۰ کیلویی خالص. پس نوع بسته بندی سلفونی در این مجموعه وجود ندارد که باید به این موضوع هم توجه ویژه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما