فروش کشمش تیزابی درجه یک در تناژ بالا

فروش کشمش تیزابی درجه یک در تناژ بالا در این مرکز که سایت یکی از کارخانه های تولید و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان قزوین می باشد انجام می شود و مشتریان می توانند خرید بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده داشته باشند.

کشمش تیزابی درجه یک

کشمش تیزابی درجه یک برای صادرات

شخصی که کشمش تیزابی را در تناژ بالا می خواهد قطعاً آن را برای صادرات در نظر دارد و از آنجایی که ایران یکی از تولید کنندگان اصلی این محصول در دنیا شناخته می شود شما قطعا می توانید به کیفیت های مختلف در کشورمان از مناطق مختلف دسترسی داشته باشید.

 

از این جهت که اگر کشمش تیزابی درجه یک و اعلا می خواهید قطعاً باید از تولیدات تاکستان قزوین خرید خود را انجام دهید ولی اگر به دنبال خرید کشمشی ارزانتر و قطعاً با کیفیتی پایین تر هستید تولیدات ملایر همدان و قوچان استان خراسان توصیه می گردد.

 

این مرکز نیز در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را دارد و شما با ارتباط گرفتن با جناب آقای مصطفی عینی می توانید استعلام قیمت نموده و در ابتدا فیلم واقعی بار را از ایشان در یکی از شبکه‌های اجتماعی دریافت نمایید.

 

در ادامه اگر اقدام به محاسبه قیمت از مبدا تا مقصد را داشتید و دیدید که برایتان به صرفه بود نمونه برایتان ارسال خواهد شد، اگر نمونه هم تایید گردید درب کارخانه منتظر حضورتان هستیم تا با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت و بارتان آماده گردد.

فروش کشمش درجه یک

فروش کشمش تیزابی درب کارخانه

از آنجایی که شما در این مرکز به صورت مستقیم با واحد فروش کارخانه برای استعلام قیمت و یا هر گونه سوال دیگری ارتباط می گیرید لذا لازم به ذکر است این مورد عنوان شود که قیمت ها نیز درب کارخانه برایتان لحاظ می گردد.

 

کشمش تیزابی که در این مرکز تولید می‌شود به صورت بی دانه و بی هسته بوده و در بهترین کیفیت ممکن تولید و بسته بندی آن انجام می گیرد. خط تولید این مرکز مجهز به دستگاه سورتینگ لیزری بوده و با دو بار سورت کردن کیفیت خروجی بار به بهترین حالت خود خواهد رسید از طرفی نوع بسته بندی این مرکز برای صادرات ۱۰ و ۵ کیلویی بوده که در کارتون های باکیفیت کره ای این کار انجام می شود.

 

مورد مهمی که وجود دارد این است که مشتریان لازم است این را بدانند که کشمش تیزابی بر دو دسته است یک حالت زمانی که به آن گوگرد می زنند که همین محصولی می شود که در بالا به آن پرداختیم و مورد دیگر زمانی است که به گوگرد آغشته نخواهد شد که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی می شود و این محصول هم برای صادرات مناسب است.

 

برای مشتریانی که خارج از ایران هم هستند امکان آن وجود دارد که از طریق یک صرافی مبلغی به عنوان بیعانه به حساب کارخانه واریز خواهید نمود و به طور معمول یک کانتینر سفارشتان طی یک هفته آماده خواهد شد در ادامه کارهای گمرک و استاندارد در همین مرکز و در شهر قزوین انجام شده بار پلمپ برایتان ارسال می گردد و شما البته قبل از رسیدن به گمرک یا هر نقطه مرزی تسویه را انجام می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما