فروش کشمش سایه خشک ملایر

فروش کشمش سایه خشک تولید ملایر و تاکستان به صورت بی دانه و دانه دار در این مرکز آغاز شده است و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با کیفیت مناسب هستند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروش کشمش سایه خشک

کشمش های سایه خشک در ایران

یکی از انواع کشمشی که در ایران خرید و فروش می گردد کشمش سایه خشک نام دارد اینن محصول به همراه کشمش آفتابی به صورت ارگانیک و طبیعی خشک می‌شود و طبیعتاً ارزش خوراکی بالایی نیز خواهد داشت.

 

در ملایر و در تاکستان که از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش می باشند نیز این محصول تولید می گردد اما به صورت کلی آن را به صورت فله ای و در کیسه و گونی عرضه می‌کنند که به صورت طبیعی پاک و تمیز نیز می گردد و محصول فله آن طبیعتاً قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

 

این محصولات برای عرضه در بازار داخلی استفاده می‌شود و بیشتر جهت مصرف تازه خوری و به عنوان تنقلات مورد استفاده قرار می گیرد. در کشمش ها محصولات بی دانه را از طریق سایه، خشک می‌کنند اما در مویز ها ممکن است هم دانه‌دار و هم بین دانه دار را به این روش تولید کنند.

 

روال تولید آن هم بسیار آسان است و شما کافیست که یک انبار و یک محیط سرپوشیده داشته باشید که آفتاب به آن دسترسی نداشته باشند، با استفاده از سیم های مفتول به طرفین که وصل نموده ایم انگور را از این سیم ها آویزان کرده تا آرام آرام عمل خشک شدن آن انجام گیرد که ممکن است بین دو الی سه هفته این مورد نیز طول بکشد.

فروش کشمش ملایر

فروش انواع کشمش در پاییز سال 99

در حال حاضر در اواسط شهریور 1399 قرار داریم و با توجه به اینکه فصل جدید کشمش از اواخر شهریور و اوایل مهر ماه همین سال شروع خواهد شد لذا عملا سیستم فروش را تعلیق نموده ایم تا بار جدید آماده و سیستم قیمتی آن مشخص گردد.

 

در حال حاضر در شرایطی قرار گرفته ایم که اصلا مشخص نیست که قیمت محصولات در ابتدای فصل افزایش پیدا می‌کنند و یا کاهش، آن هم به دلیل شرایط اقتصادی است که در آن گرفتار شده ایم و قیمت تمام محصولات روزانه در حال افزایش هستند به همین جهت حتی اگر قیمت محصولات با وجود فراوانی بار گران شود باید به باغدار حق داد.

 

در هر صورت شماره تماس های مدیر فروش مجموعه در صفحات سایت قرار گرفته است و شما می توانید در هر زمانی استعلام قیمت انواع کشمش و البته شیره کشمش و شیره انگور را از ایشان دریافت نمایید و برای خرید هر محصولی چه برای صادرات باشد و چه برای عرضه در بازار داخلی، علاوه بر اینکه می توانید از ایشان استعلام قیمت نمایید بلکه امکان سفارش محصول از طریق ایشان برای شما فراهم شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما