فروش کشمش سبز قلمی یکدست عمده

فروش کشمش سبز و زرد قلمی به صورت عمده و جزئی و نیز یکدست در کارتون های 3 کیلویی و 5 کیلویی در این مرکز انجام می گیرد و خریدارانی که قصد تهیه این محصولات به صورت مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با قسمت فروش کارخانه در ارتباط باشند.

کشمش سبز عمده

کشمش سبز و زرد قلمی یکدست

یکی از موارد مهمی که درباره انواع کشمش بسیار مورد توجه قرار می گیرد علاوه بر قیمت و ظاهر محصول بحث یکدست بودن دانه های کشمش با یکدیگر است که در این جا می تواند به رنگ و سایز کشمش مورد نظر که در اینجا کشمش سبز و کشمش زرد قلمی می باشد خواهد بود.

 

این محصولات که از تولیدات استان خراسان رضوی و شهرهای کاشمر و خلیل آباد می باشد محصول انحصاری کشورمان بوده و به نوعی ایران به صورت منحصر در زمینه تولید آن فعالیت دارد. هر چند به تازگی کشوری مانند افغانستان اوایل فصل این محصولات را به اصطلاح جارو می کند و حتی اطلاعات مربوط به تولید آن را از باغداران می ‌گیرد و در حال حاضر کشور افغانستان نیز در زمینه تولید این محصول فعالیت می کند.

 

هر چند نمی توان جلوی انتقال اطلاعات را گرفت اما وقتی که باغدار و کشاورز از سمت مسئولین و از نظر مالی تامین گردند قطعاً بار خود را به کشورهای دیگر نمی فروشند و فقط آن را در بازار داخلی و جهت فروش به تجار ایرانی عرضه می کنند و به این صورت قرار نیست کشمش ایرانی با برند افغانی در بازار دنیا عرضه گردد و باز هم ناتوانی مسئولین در این موضوع مهم خود را نشان داده است.

فروش کشمش قلمی

فروش عمده انواع کشمش

فروش عمده انواع کشمش چه به صورت بسته بندی شده کارتونی و چه به صورت فله ای که در کیسه خواهد بود در این مرکز که خود کارخانه کشمش در تاکستان استان قزوین دارد انجام می گیرد و شما حتی می توانید کشمش سبز و کشمش زرد قلمی را که از تولیدات استان خراسان نیز هست در این مرکز خریداری کنید اما به چه صورت.

 

بار را به صورت فله از باغداران استان خراسان خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری و سورتینگ آن را انجام می‌دهیم و در همان کارتونی که شما مد نظر دارید آن را پر خواهیم نمود. دقیقا کاری که با مشتریان خود انجام می دهیم وقتی که از ما خرید این بار را طلب می‌کنند باید به این صورت تامین آن را انجام دهیم.

 

اما اگر قصد خرید هر نوع کشمشی را دارید از آن جایی که شماره تماس مدیر فروش در صفحات این سایت قرار داده شده شما به صورت مستقیم می توانید با ایشان ارتباط گرفته و علاوه بر استعلام قیمت به روز، نمونه محصول را نیز دریافت نمایید اگر مورد تایید بود برای بحث واریز بیعانه جهت تولید و یا ثبت سفارش می توانید به کارخانه تشریف فرما شوید و یا اینکه درخواست ارسال بار داشته تا هر جایی از ایران که هستید به دستتان برسد و شما قبل از تخلیه، تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما