توزیع کشمش پلویی اعلا

در این مرکز که خود، تولیدکننده انواع کشمش از جمله کشمش پلویی اعلا برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی می باشد توزیع این محصولات از تولید به مصرف و با قیمت مناسب تر از بازار انجام می گیرد و مشتریان می توانند خرید حضوری و غیر حضوری داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

توزیع کشمش اعلا

کشمش پلویی اعلا

شاید خیلی‌ ها در ایران کشمش پلویی را همان کشمش پلویی آفتابی که قرمز و سرخ رنگ می باشد و عموما در کیک و کلوچه و یا استفاده در طبخ برنج از آن بهره می برند می شناسند در صورتی که همیشه این گونه نیست و حالت‌ های مختلفی از این محصول در ایران تولید و توزیع می گردد.

 

به صورت کلی به سایز ریز (بین ۷ الان ۹ میلیمتر) کشمش انگوری، کشمش تیزابی و کشمش آفتابی، کشمش پلویی گفته می شود و به نمونه درشت تر از این محصول هم کشمش خوراکی می‌گویند که البته مشتریان محصول درشت‌ تر کمتر از نمونه ریز می باشد.

 

در این مرکز که خود تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش در تاکستان استان قزوین است هر سه محصولی که در بالا به آن اشاره شد که به صورت کلی به آن کشمش پلویی می گویند با کیفیت اعلا تولید و بسته بندی می گردد.

 

در حالت کلی کشمش پلویی آفتابی و کشمش پلویی تیزابی برای بازار داخل و نیز کشمش پلویی تیزابی و کشمش انگوری پلویی هم برای صادرات بسیار مناسب می باشد.

توزیع کشمش پلویی

توزیع کشمش از تولید به مصرف

در این مرکز این امکان را دارید که خرید مستقیم از کارخانه داشته باشید، به این صورت از تولید به مصرف بار به دستتان خواهد رسید و علاوه بر اینکه کیفیت محصول تازه خواهد بود بلکه با قیمت مناسب تری هم برایتان تمام خواهد شد.

 

هر محصولی که در بالا به آن پرداختیم در کنار کشمش خرمایی که همان محصول تیزابی اما بدون گوگرد است با بهترین کیفیت در این کارخانه آماده می گردد و در کارتون های ۱۰ و ۵ کیلویی خالص برای صادرات و ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون در بازار داخلی عرضه آن انجام می شود.

 

کشمش هایی که در بالا به آن پرداخته شد همگی از تولیدات تاکستان استان قزوین که بهترین تولید کننده انواع کشمش در ایران می‌باشد خواهد بود اما چون این منطقه کشمش انگوری با کیفیت تولید نمی کند لذا برای تامین مشتریان خود، این محصول را به صورت فله و با دم از باغداران ملکان استان آذربایجان شرقی که بهترین تولید کننده این محصول می باشد خریداری کرده و در کارخانه مجموعه تولیدی آراد کارهای فرآوری و بسته بندی روی آن انجام خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما