فروش کشمش صادراتی به ارمنستان + خرید از کارخانه

در مجموعه تولیدی کشمش آراد انواع کشمش صادراتی با جنس بسیار مرغوب تاکستان قزوین و البته قیمت صد در صد تضمینی و مناسب برای صادرات به هر کشوری از جمله ارمنستان انجام می گیرد که ویژگی مهم این سایت و سایتهای دیگر این شرکت، خرید مستقیم از کارخانه خودشان است نه از واسطه یا دلال دیگر.

کشمش های صادراتی

ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش از جمله کشمش صادراتی در دنیا شناخته می شود و سالیانه حجم قابل توجهی از این محصول به کشورهای واردکننده آن ارسال می گردد که البته باید واقعیت را پذیرفت که به علت شرایط تولید سنتی و قدیمی باغداران و کشاورزان و البته گاهی اوقات نداشتن تناسب قیمت آنها با بازارهای جهانی در دهه اخیر از میزان صادرات آنها کاسته شده است.

یکی از مناطق تولیدکننده کشمش صادراتی در کشور ما منطقه تاکستان استان قزوین است که اگر جنس باکیفیت و مرغوب با رنگ و ظاهری عالی می خواهید، خرید از این منطقه و کارخانه های تولید آن به ۲۰ عدد می رسد بسیار توصیه می شود.

پلویی زرد ⇓

کشمش های صادراتی

انواع کشمش صادراتی تاکستان قزوین

به صورت کلی شهر تاکستان استان قزوین در زمینه تولید انواع کشمش پلویی که برای صادرات بسیار مناسب هستند فعالیت دارد که از آن جمله می توان به محصول پلویی زرد یا طلایی، پلویی قهوه ای روشن یا تیزابی و پلویی قهوه ای تیره یا خرمایی اشاره نمود.

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در همین شهر واقع شده و هر سه محصولی که در بالا به آن پرداخته شد و با کیفیت بسیار بالا در قالب کارتون های پنج لایه ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی آماده کرده و درب کارخانه به مشتری خود چه خارج از ایران و داخل از ایران قیمت می دهد.

انواع کشمش صادراتی تاکستان قزوین

قیمت کشمش صادراتی

در حال حاضر که در اوایل سال ۱۴۰۲ هستیم و نرخ ارز متشکل روی ۴۲ هزار تومان قرار دارد قیمت پلویی زرد صادراتی سوپر کیلویی ۹۵ هزار تومان، پلویی قهوه ای روشن کیلویی ۷۵۰۰۰ تومان و پلویی قهوه ای تیره کیلویی ۷۱ هزار تومان درب کارخانه با کیفیت بسیار بالا اعلام می شود.

در صورتی که همین بارها را با نرخ پایین تری بخواهید در شهری مانند ملایر که جنس ارزان و کم کیفیت تولید می‌کند به ترتیب کیلویی ۸۰ هزار تومان، ۶۹ هزار تومان و ۶۶ هزار تومان فاکتور می شود.

پلویی قهوه ای ملایر که کیفیت پایینی دارد. ⇓

قیمت کشمش صادراتی

خرید از کارخانه به صورت مستقیم

ویژگی منحصر به فرد این سایت و پنج سایت دیگری که متعلق به مجموعه تولیدی کشمش آراد است این می باشد که خود این مجموعه کارخانه کشمش در شهر تاکستان دارد و برعکس تمامی سایت های اینترنتی و مجازی، دلال و واسطه نیست که این می تواند از نظر قیمتی یک ویژگی عالی برای شما محسوب گردد که به صورت مستقیم با کارخانه وارد مذاکره خواهید شد.

خرید شما می تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه باشد و هم به مانند پارت های زیادی که به عنوان مثال از کشوری مانند ارمنستان داشتیم به صورت غیر حضوری و تنها با فرستادن فیلم و عکس واقعی محصول برای خریدار، ثبت کرد که در این صورت میزانی به عنوان بیعانه جهت ثبت سفارش دریافت می گردد و مابقی زمانی که وسیله نقلیه به گمرک که در واقع همان پل نوردوز می باشد رسید، تسویه صورت خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما