فروش کشمش طلایی قلمی کاشمر

فروش کشمش طلایی قلمی کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی در این مجموعه انجام می کیرد و مشتری اگر قصد خرید درب کارخانه را داشته باشد می تواند با واحد فروش این مرکز ارتباط تلفنی بگیرد.

 

محصول طلایی قلمی در کارتون ۵ کیلویی ⇓

فروش کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی قلمی در ایران

کشمش طلایی در کشورمان به دو دسته تقسیم می شود که یکی گرد و پلویی است و سایز آن از ۱۰ میل کمتر بوده که این محصول بی هسته و بی دانه می باشد و مورد دیگر به صورت قلمی و کشیده است و جنس دانه دار هم ممکن است در میان آن مخلوط شده باشد.

 

محصول اول از تولیدات استان قزوین، استان همدان و استان آذربایجان شرقی است اما محصول دومی از تولیدات انحصاری کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد که هر دو محصول بیشتر از آنکه برای بازار داخلی مورد استفاده قرار بگیرد جهت صادرات از آنها استفاده می کنند.

 

انگور محصول طلایی که به آن کشمش زرد قلمی هم گفته می‌شود ابتدا به مایع تیزاب آغشته شده و سپس آن را از داربست آویزان کرده و یا بر روی تورهای سیمی مشبک پهن می کنند تا عملیات گوگردزنی انجام شود که میزان آن هم باید بسیار بالا باشد تا رنگ مسئول زرد و طلایی شود.

 

به صورت کلی محصولات قلمی از تولیدات انحصاری مناطقی است که در بالا به آن اشاره شد و تقریباً هیچ جایی در ایران نیست که آن را تولید کند، منظور تولید ۰ تا ۱۰۰ آن است یعنی از انگور گرفته تا کشمش آماده شده، اما برخی از کارخانه ها در کشورمان برای تامین نیاز مشتری خود آن را در سبد عرضه خود دارند طبق همان روالی که در پایین به آن خواهیم پرداخت.

محصول سبز قلمی در کارتون ۱۰ کیلویی ⇓

فروش کشمش قلمی

فروش محصولات قلمی در این سایت

علاوه بر کشمش طلایی قلمی، کشمش سبز هم در این مرکز موجود است و مشتری باید بداند که این مجموعه در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را دارد و همانطوری که مستحضر هستید این منطقه از تولیدکنندگان محصولات قلمی نیست پس چگونه تولیدات قلمی را می توانید در این مجموعه خریداری کنید؟

 

همانطور که در بالا اشاره شد محصولات قلمی فقط اختصاص به استان خراسان رضوی و شهرهای اشاره شده دارد اما برای خریداران حجم بالا که عموماً هم برای صادرات هستند دو نمونه کشمشی که در بالا به آن اشاره شد یعنی سبز و طلایی هم در این مرکز موجود بوده و به این صورت که بار به صورت آماده شده اما فله ای و بدون بسته بندی کردن از مراکز تولیدی آن مناطق خریداری و در تاکستان کارهای بسته بندی آن انجام خواهد گرفت.

 

محصولات به صورت کلی در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی که به ترتیب وزن کارتون در آن ۲۵۰ و ۵۰۰ گرم است در آن کارخانه ها بسته بندی و به فروش می رسد اما اگر قرار باشد آن را در  این مجموعه خریداری کنید آنها در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی خواهند شد.

 

لازم به ذکر است از خریداران عمده این محصولات کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می باشند البته محصول سبز رنگ را نیز برای اروپا هم خریداری می‌ کنند که البته این اتفاق زمانی می‌افتد که نرخ آن با توجه به قیمت ارز متناسب باشد و هر زمان از این تناسب خارج شود امکان صادرات آن نیز به شدت پایین خواهد آمد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما