خرید عمده کشمش زرد قلمی اعلا

امکان خرید عمده کشمش زرد قلمی با کیفیت اعلا در این مرکز ممکن شده است و مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم محصول از کارخانه هستند می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه نسبت به انجام همکاری مبادرت ورزند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش زرد

تولید کشمش زرد قلمی اعلا

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان (البته نه در مقیاس بالا) تولید می‌شود و هم جهت صادرات و هم فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد کشمش زرد قلمی از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد.

 

در این محصول که از مایع تیزاب به منظور نگهداری آن استفاده می شود میزان گوگردزنی در آن به حدی بالا است که محصول کاملاً طلایی رنگ و زرد رنگ می شود، محصولی که کشورهای عربی به شدت خواهان خرید آن می‌ باشند و بیشتر از آن که جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار گیرد برای صادرات از این محصول استفاده می‌ گردد.

 

به صورت کلی این محصول را با نام بی دانه و بی هسته می شناسند اما در میان دانه‌ های کشمشی که در کارتون وجود دارد، درصد قابل توجهی از همین محصول دانه دار و هسته دار هستند هم موجود بوده و این جزئی از طبیعت آن به شمار می رود.

 

کشمش زرد قلمی و کشمش سبز قلمی دو محصول انحصاری کشورمان در مناطق استان خراسان رضوی می باشد که اگر حمایت مسئولین از این دو محصول خوب بود به راحتی می توانستیم برند سازی بی‌نظیری در دنیا انجام دهیم، از این جهت که کشور افغانستان به خود این اجازه را می‌دهد که تاجران خود را مناطق کاشمر و خلیل‌ آباد می‌فرستد و این محصول را در حجم بالایی خریداری کرده و با مبدا افغانستان به کشورهای مختلف صادر می کند.

خرید کشمش قلمی

خرید کشمش زرد قلمی

مجموعه تولیدی کشمش آراد با وجود اینکه در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و این منطقه از تولید کنندگان کشمش طلایی یا زرد قلمی نمی باشد لذا برای تامین مشتریان این مرکز که از کشورهای مختلفی هم می باشند، این مجموعه مجبور است که بار را قبل از مرحله کارتون شدن از کارخانه‌ های کاشمر و خلیل‌ آباد خریداری کند و در کارتونهای خود و در تاکستان عمل بسته بندی و شیرینک را انجام دهد.

 

نکته مهم این است که دقیقا با همان قیمتی که کارخانه های اشاره شده به مشتری خود قیمت می دهند در این مرکز هم قیمت داده خواهد شد و این بدان معنی نیست که هزینه حمل، بر روی قیمت کشمش بیاید و این کار را فقط به این علت انجام می دهد تا نیاز مشتریان خود را تأمین کند و به دنبال سود از قبل فروش آن نخواهد بود.

 

کشمش زرد قلمی عموماً در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی در بازار ایران و امر صادرات موجود می باشد و لازم به ذکر است مشتریانی که به دنبال خرید عمده آن در اوزان دیگری هستند این امکان نیز برایشان مهیا می باشد که کافیست با مدیر فروش مرکز ارتباط بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما