فروش کشمش پلویی مشکی در بازار تهران با چه نرخی انجام می گیرد؟

کشمش پلویی مشکی یکی از محصولات پر فروش در بازار کشورمان می باشد که فروش آن را مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان استان قزوین در بازار تهران در حجم بالایی انجام می دهد. این محصول در واقع همان کشمش پلویی آفتابی است که در بازار تهران و کرج و استان های شمالی کشورمان در حجم وسیعی خرید و فروش آن صورت می گیرد.

کشمش پلویی سیاه یا مشکی

ابتدا باید عنوان کنیم تولیدکنندگان اصلی این محصول در کشورمان منطقه تاکستان استان قزوین و شهرهای اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه می باشد و نیز ملایر استان همدان که بیش از نیمی از تولیدات کشمش پلویی سیاه یا مشکی در کشورمان مربوط به همین دو منطقه است و جالب آن که در قالب دو کیفیت متفاوت هم آن را در اختیار خواهید داشت.

به این صورت اگر به دنبال خرید جنس باکیفیت و مرغوب این محصول هستید قطعاً باید از تاکستان استان قزوین و شهرهای اطراف آن که اشاره شد خرید خود را انجام دهید، در غیر این صورت تولیدات ملایر برای شما بسیار مناسب تر خواهند بود چرا که علاوه بر داشتن کیفیتی پایین تر قیمت آن نیز پایین تر می باشد.

روال تولید آن هم به این صورت است که وقتی باغدار و کشاورز انگور را در شهریورماه چید، برای تولید کشمش آفتابی آن را بر روی زمین پهن می‌ کنند تا طی نهایتاً ۱۵روز محصول آفتابی تولید شود که این کشمش دارای دم، شاخه و ضایعات بسیاری است که برای بوجاری کردن آن نیاز است که باغداران و کشاورزان آن را به کارخانه بفروشند تا این مراکز تولیدی کارهای فرآوری را روی آن انجام دهد.

کارهایی نظیر شستشو، دم کنی، روغن زنی، سورت کردن و در انتها بسته بندی روی این محصول انجام می گیرد که خروجی کار همان کشمش پلویی سیاه یا مشکی یا در واقع همان کشمش پلویی آفتابی است که برای استفاده در سالاد، طبخ در کنار برنج و تولید کیک و کلوچه و شیرینی بسیار کاربرد دارد.

به صورت کلی این محصول را فقط به صورت کارتونی می توانید از کارخانه های کشمش در ایران خریداری کنید، کارتون های سه یا پنج لایه ۹ کیلویی که در تاکستان وزن کارتون نیم کیلو است و در ملایر چون یقه هم استفاده می شود ۸۰۰ گرم است و مابقی، وزن کشمش خواهد بود و آن بسته بندی های سلفونی که شما در بازار و فروشگاه های زنجیره ای می بینید شرکت هایی نظیر برتر و گلستان هستند که بار را به صورت کارتونی از کارخانه ها خریداری کرده و در سلفون های خود در بازار عرضه می‌ کنند که البته قیمت بسیار گران تری هم دارند.

کشمش پلویی سیاه یا مشکی

قیمت امروز کشمش پلویی

در حال حاضر که در آبان ۱۴۰۱ هستیم نرخ کلی کشمش ها نسبت به مدت مشابه پارسال افت داشته و همین موضوع باعث داغ تر شدن بازار خرید و فروش انواع کشمش گردیده که البته همچنان در بازار داخل نه صادرات، چون برای صادرات بازار هنوز به رونق گذشته بازنگشته است و میزان صادرات نسبت به گذشته کمتر شده است.

اما مجموعه تولیدی کشمش آراد در بازار خانات تهران نمایندگی دارد و محصولات خود را به صورت مستقیم در آنجا عرضه می کند و به شخص دیگر بار نخواهد فروخت و عزیزانی که در تهران هستند می توانند به صورت مستقیم با نماینده این مجموعه وارد مذاکره و خرید و فروش شوند.

ویژگی که این مجموعه می تواند برای مشتری خود داشته باشد دارا بودن قیمتی رقابتی در کنار کیفیتی قابل ذکر است به گونه‌ ای که مشتری به راحتی امکان مانوردادن روی برند این مرکز را خواهد داشت که در حال حاضر کشمش پلویی مشکی در کارتون ۹ کیلویی که نیم کیلوی آن وزن کارتون است و مابقی وزن کشمش، ۵۴۰,۰۰۰ تومان فاکتور می شود در صورتی که به عنوان مثال برند صراف که آن هم در بازار تهران بسیار پرفروش است همین کیفیت را ۵۷۰,۰۰۰ تومان عرضه می کند و این اختلاف قیمت برای شخصی که به معنی واقعی بازار را می‌شناسد و قصد کارکرن دارد حاشیه سود بسیار مناسبی دارد.

اما اگر به دنبال خرید جنس ملایری هستید این را باید بدانید که به صورت کلی قیمت کشمش ملایر به علت اینکه کیفیت آن نسبت به تولیدات تاکستان در سطح پایین تری قرار می گیرد که حدود ۶ الی ۸ درصد ارزانتر است و همین محصول هم می تواند برای اشخاصی که دنبال خرید جنس ارزان تر هم می گردند مفید باشد چون به صورت کلی شما به عنوان یک فروشنده باید کیفیت های متفاوت از یک محصول را جلوی مشتری خود قرار دهید تا ایشان بتواند بهتر تصمیم گیری کند. یک خریدار ممکن هست به دنبال جنس مرغوب و باکیفیت باشد و خریدار دیگر ممکن است جنس ارزان و کم کیفیت برایش مشتری بیشتری به دنبال داشته باشد.

قیمت امروز کشمش پلویی

خرید کشمش پلویی سیاه

اگر قصد خرید کشمش پلویی سیاه یا مشکی را داشته باشید می توانید با مدیر فروش این مجموعه که شماره تماس ایشان قرار گرفته است ارتباط بگیرید و استعلام قیمت به روز را دریافت کنید که البته سیاست قیمت دهی به مشتریان به دو صورت در این مجموعه انجام می گیرد:

  • یا شما برای بالاتر از ۱۰۰ کارتون قصد خرید کشمش را دارید.
  • یا خرید شما کمتر از ۱۰۰ کارتون می باشد که البته لازم به ذکر است حداقل ارسال انواع کشمش برای بازار داخل در این مجموعه از ۲۰ کارتون شروع می شود و زیر ۲۰ کارتون اصلا ارسال نخواهد شد.

اگر قصد خریدتان عمده ای است یعنی بالاتر از ۱۰۰ کارتون قیمت کف کار به شما داده می شود، اما اگر پایین تر از این میزان بار بخواهید هر کارتونی ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت خواهد داشت و این یک بسته تشویقی برای کسانی است که حجم خریدشان را بالا ببرند.

با این اوصاف پس از استعلام قیمت قطعاً نمونه کارتون برایتان ارسال خواهد شد تا هم جنس کارتون را ببینید هم جنس کشمش های درون آن را و این تضمین را به شما می دهیم که قیمتی که در این مجموعه دریافت می‌ کنید در هیچ کارخانه کشمش دیگری در ایران نصیبتان نخواهد شد چون هدف این مجموعه تصرف بازار در شرایط کاملاً متعادل است و از دادن قیمتهای پرت و گران به مشتری پرهیز می کند و این موضوع را زمانی متوجه می شوید که کیفیت کشمش این مرکز را در کنار تولیدات سایر مراکز قرار می دهید و وقتی که قیمت ها را مقایسه می کنید به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد و تمام صحبت هایی که در بالا عنوان کردیم تحت هیچ عنوانی تبلیغ نیست و فقط برای دانستن شما از موضوع اشاره شده می باشد.

خرید کشمش پلویی سیاه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما