قیمت امروز کشمش در بازار تهران

اگر در زمینه کشمش و انواع آن فعالیت دارید باید بدانید که بازار تهران یکی از مهم‌ ترین و پرحجم‌ترین از نظر فروش برای کشمش در کشورمان محسوب می‌شود و شما برای فعالیت اگر در این شهر هستید باید قیمت امروز کشمش را بدانید.

دو کیفیت با دو قیمت متفاوت کشمش پلویی مجموعه تولیدی کشمش آراد، توصیه می کنیم با دقت فیلم را ملاحظه کنید.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

انواع کشمش در بازار تهران

منظور از بازار تهران منطقه مولوی و بازار خانات انبار نفت می‌ باشد که بیشترین میزان خرید و فروش کشمش در کشورمان مربوط به همین منطقه از ایران محسوب می‌ شود، بنکداران بسیاری در این منطقه کار خرید و فروش این محصولات را در حجم وسیعی انجام داده و خرید خود را از کارخانه داران کشورمان صورت می‌ دهند.

همانطور که مستحضر هستید کشمش های بسیار متفاوتی در کشورمان تولید می‌ شود اما همه آنها را نمی‌توان در هر بازاری عرضه نمود، به عنوان مثال در همین بازار مولوی و خانات و انبار نفت بیشترین میزان خرید و فروش کشمش به کشمش پلویی سیاه برمی‌گردد همان محصول بی دانه‌ای که در تاکستان و ملایر در حجم قابل توجهی تولید می‌شود. رتبه بعدی به کشمش سبز می‌رسد که این محصول هم می‌ توان در این بازار پیدا کرد، محصولی که مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است و از آن به عنوان کشمش آجیلی هم یاد می شود. می‌توان برای رتبه بعدی کشمش خرمایی یا همان تیزابی بدون گوگرد و با گوگرد این محصول را ذکر نمود که البته خرید و فروش دو محصول اشاره شده در حجم کمی صورت می‌گیرد لذا شما اگر در این بازار فعالیت می‌ کنید همان دو نمونه اول را باید در نظر داشته باشید.

برای استعلام قیمت کشمش محلی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کشمش پلویی سیاه یا سرخ رنگ محصول آفتابی تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان است و بنکداران مناطق اشاره شده اگر به دنبال خرید جنس باکیفیت کشمش هستند از تاکستان خرید خود را انجام می‌ دهند و اگر به دنبال خرید محصولی ضعیف‌ تر با قیمتی پایین‌ تر می‌گردند از ملایر نیاز خود را تامین می‌ کنند. برای کشمش سبز هم که کار مشخص است کیفیت‌های متفاوتی از این محصول در همان کاشمر و خلیل آباد استان خراسان تولید می‌شود که به صورت کلی بسته‌ بندی آنها به صورت ۳ یا ۵ کیلویی همراه با وزن کارتون محاسبه می‌گردد.

خوب به تصویر پایین نظاره کنید: سمت راست محصول سوپر این مجموعه در کنار سمت چپ محصول پلویی احسان (به میزان رنگ بژ یا خرمایی درون کشمش اشاره شده دقت کنید.) ⇓

انواع کشمش در بازار تهران

قیمت امروز کشمش

در حال حاضر که در اواسط تابستان ۱۴۰۲ هستیم باید توجه داشته باشیم که میزان موجودی انواع کشمش در این زمان عموماً با کاهش شدید یا عدم موجودی مواجه است و همین موضوع باعث می‌گردد نرخ محصولات رشد داشته باشد آن هم برای محصولات پرفروش در بازار داخل.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی که پرفروش‌ترین نوع کشمش در بازار داخلی محسوب می‌شود در حال حاضر در بالاترین کیفیت ممکن بدون هیچ گونه رنگ خرمایی در کارتون‌های هشت و نیم کیلو خالص ۸۲۰ هزار تومان فاکتور می‌گردد اگر ۳۰ درصد خرمایی درون آن باشد ۷۹۰ تومان و اگر ۶۰ درصد خرمایی یا رنگ بژ درون کارتون باشد ۷۶۰ هزار تومان فاکتور خواهد شد.

لازم به ذکر است به علت گران شدن کشمش به خصوص بعد از عید ۱۴۰۲ خیلی از شرکت‌ها رنگ بژ یا خرمایی را از درون کشمش آفتابی نمی‌گیرند تا قیمت خود را پایین نگه دارند همین سیاست در این مجموعه هم انجام می‌شود به عنوان مثال برندی مانند احسان یا صراف محصولی که ۸۰۰ هزار تومان فاکتور می‌کنند حدود ۴۰ درصد خرمایی درون آن است در صورتی که در این مجموعه با ۳۰ درصد خرمایی ۷۹۰ هزار تومان فاکتور می‌شود و اگر شما در زمینه کشمش تخصص و تبحر داشته باشید و یا به کارخانه بیایید و یا اینکه بازاریاب شرکت را سمت شما بفرستیم متوجه تفاوت کیفیت و قیمت رقابتی این شرکت خواهید شد.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

در مورد کشمش سبز نمی‌توان اظهار نظر کرد چون اصلاً در این مجموعه نه تولید می‌شود و نه عرضه آن انجام می‌گیرد، البته زمانی که بازار داغ بود و خرید و فروش کشمش در حجم بسیار وسیع‌ تر انجام می‌شد که به حدود ۴ سال برمی‌گشت محصول سبز و زرد قلمی هم در این کارخانه فرآوری و بسته‌بندی میشد و برای بازار داخل یا صادراتی عرضه آنها انجام می‌گرفت اما به واقع در حال حاضر شرایط خرید و فروش کشمش خیلی بالا نیست به همین جهت امکان انجام این کارها هم برای کارخانه‌ها دیگر وجود ندارد.

کشمش پلویی آفتابی سایز ۸ این مجموعه (سمت راست) در کنار پلویی سایز ۹ و ۱۰ (سمت چپ) ⇓

قیمت امروز کشمش

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین

یکی از مجموعه‌ هایی که در کشورمان کار بوجاری و بسته‌ بندی انواع کشمش پلویی که در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سیاه موجود است را انجام می‌ دهد و در شهر تاکستان استان قزوین و شهرک صنعتی خرمدشت واقع شده، مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌باشد که بیش از ۸ سال سابقه فعالیت داشته و علاوه بر فروش در بازار داخلی به بیش از ۱۲ کشور کار صادرات این محصولات را نیز انجام می‌دهد.

موضوع بسیار مهمی که در این مجموعه وجود دارد این است که می‌ تواند طیف وسیعی از مشتریان خود را تامین کند هم آن دسته‌ای که جنس مرغوب و باکیفیت می‌خرند و هم مجموعه‌هایی که به دنبال خرید جنس کم کیفیت و ارزان قیمت هستند، مثالی می‌ زنیم تا بیشتر متوجه این موضوع شوید.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

کشمش تیزابی یا همان نوع گوگردی که رنگ قهوه‌ای روشن دارد در سه کیفیت در این مجموعه تولید می‌شود و در کارتون‌های ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم خالص عرضه می‌گردد که به ترتیب از بالاترین کیفیت ۷۰۰ هزار تومان، ۶۵۰ هزار تومان و ۵۹۰ هزار تومان فاکتور می‌ شود و اگر مشتری واقعا خریدار کشمش باشد باید یکی از آنها را انتخاب کند، تضمین بهترین قیمت را هم می‌دهیم تا خیالتان از این بابت راحت باشد که این کیفیت را ارزان‌ تر در هیچ کارخانه دیگری در تاکستان و ملایر پیدا نخواهید کرد.

البته نیاز است که این موضوع هم گفته شود که به عنوان مثال درصد قابل توجهی از کارخانه داران ملایری که با برندهای متعدد عددی کار می‌ کنند در همان نمونه ۵۹۰ هزار تومانی میزانی غوره قاطی کرده و خیلی راحت نرخ آن را پایین‌ تر هم می‌آورند به گونه‌ای که یکی از مشتریان تهرانی وقتی که با این مجموعه تماس گرفت، گفتند من کشمشی می‌ خواهم که شیرین باشد نه ترش، دیگر شمای مخاطب تا ته قضیه را بروید که در آن کارتون به جای اینکه کشمش فروخته شود فقط غوره قرار گرفته است.

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما