قیمت کشمش تیزابی ابهر + عکس

شهر ابهر از توابع استان زنجان یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش علی الخصوص کشمش آفتابی و کشمش تیزابی می باشد که امکان استعلام قیمت امروز آن در این مجموعه برای شما فراهم است و میتوانید در ادامه عکس و نرخ آن را در یکی از شبکه های اجتماعی از مدیر فروش کارخانه دریافت نمایید.

کشمش تیزابی ابهر

اگر در زمینه کشمش فعالیت کرده باشید به خوبی با نام ابهر از توابع استان زنجان آشنایی دارید چرا که کشمش تیزابی آن در کشورمان عرضه شده و برخی از کارخانه ها از محصولات این منطقه برای فرآوری، شستشو و بسته بندی استفاده می کنند.

اما نکته مهمی که در مورد محصولات این منطقه وجود دارد این است که کیفیت تولیدی آن پایین است و زمانی اگر کارخانه قصد تولید محصول را با قیمتی ارزان که طبیعتاً کیفیتی پایین هم دارد در نظر داشته باشد از تولیدات همین منطقه استفاده می کند.

کشمش تیزابی ابهر

مشخصه کشمش تیزابی ابهر

نکته مهمی که در مورد تولیدات ابهر علی‌ الخصوص کشمش تیزابی وجود دارد این است که از ظاهر مناسبی برخوردار نیست و طعم آن کمی به ترشی می زند آن هم به علت سرمای زودرسی است که قبل از مهرماه شروع می شود و همین امر موجب می گردد تا باغدار و کشاورز، انگور را زودتر بچینند تا تبدیل به کشمش کنند.

اگر قرار به مقایسه بین تولیدات این منطقه با منطقه ای نظیر تاکستان که بالاترین کیفیت کشمش تیزابی را در ایران به خود اختصاص می دهد باشد کافیست نمونه دو شهر را در کنار هم قرار دهید تا متوجه تفاوت کیفیت و رنگ و ظاهر محصول شوید.

مشخصه کشمش تیزابی ابهر

قیمت کشمش تیزابی ابهر

در حال حاضر که در آذر ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش تیزابی ابهر در واقع همان باری که از باغدار و کشاورز، کارخانه ها خریداری می کنند کیلویی ۳۵ هزار تومان می باشد در صورتی که به عنوان مثال در شهر تاکستان قزوین کیلویی ۳۸,۵۰۰ تومان این محصول خریداری می گردد.

لازم به ذکر است کارخانه ای در تاکستان (که اسم آن را نمی آوریم) حجم بالایی از شهر ابهر کشمش تیزابی می خرد و آن را در میان تولیدات تاکستان خود قاطی می کند و به این صورت باعث می گردد کشمش ارزان تری به دست مشتری برسد پکیجی که برخی از مشتریان به دنبال آن می باشند.

قیمت کشمش تیزابی ابهر

چرا کشمش تیزابی تاکستان؟

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین که برترین کیفیت کشمش تیزابی را در ایران به خود اختصاص می دهد فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد.

اما این نکته مهم را به شما می‌گوییم که اگر به دنبال خرید باکیفیت ترین جنس محصول اشاره هستید قطعاً باید از شهر تاکستان خرید خود را انجام دهید ولی اگر به دنبال خرید جنسی ارزان تر که کیفیتی پایین تر هم دارد باشید تولیدات ملایر، ابهر، قوچان و زنجان بسیار برای شما مناسب خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما