قیمت کشمش پلویی ارگانیک

برای خرید و استعلام قیمت کشمش پلویی ارگانیک و طبیعی می توانید از طریق مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد اقدام نمایید. خرید این محصولات بدون واسطه و مستقیم از طریق کارخانه واقع در تاکستان استان قزوین صورت می گیرد.

خرید کشمش پلویی

کشمش پلویی ارگانیک

ابتدا لازم است که این مورد گفته شود، کشمشی که وارد مرحله فرآوری و شستشو نشود به آن کشمش ارگانیک می گویند. وقتی که می گویند کشمش پلویی ارگانیک منظور همان کشمش آفتابی ارگانیک است چون کشمش پلویی فرآوری‌ شده محصول آفتابی در کارخانه می باشد.

 

کشمش تاکستان نیز که از مرغوبترین و باکیفیت ترین انواع کشمش در کشورمان محسوب می شود مشتریان زیادی دارد و شما می توانید در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه این محصولات، خرید آن را انجام دهید حال یا به صورت فله ای و در کیسه و یا اینکه در بسته بندی کارتونی این کار انجام می گیرد.

 

کشمش ارگانیک ممکن است هم به‌ صورت هسته‌ دار باشد و هم به صورت بی هسته و مهم این است که در این محصولات از کود و سم غیر مجاز استفاده نشود و حتی اگر از انواع مجاز استفاده می گردد نباید از حد خود فراتر رود.

 

برخی از مشتریان وقتی که با ما تماس می گیرند به دنبال خرید محصولی هستند که در آن نه تیزاب نه گوگرد و نه روغن پارافین استفاده شده باشد.

کشمش پلویی ارگانیک

خرید کشمش و مویز ارگانیک با قیمت خوب

اما در اینجا نیاز هست که در مورد محصول دیگری که از تولیدات استان فارس می باشد و مویز قرمز و مویز سیاه هسته دار می باشد هم صحبت کنیم. این نوع محصول را در قالب مویز ارگانیک به چند کشور نیز صادر نموده ایم که از آن جمله می‌توان به انگلیس و عمان اشاره نمود.

 

در این محصول هیچ گونه کود و سمی استفاده نمی شود، انگور آن را آب نمی دهند و به صورت دیمی رشد می کند، هیچ دستگاهی آن را تمیز نمی‌کند بلکه توسط کارگر حتی دم آن گرفته می شود و در آخر اینکه قبل از بسته بندی آن در کارتون، به آن آب هم نمی زنند.

 

به صورت کلی میزان مصرف محصولات ارگانیک در کشورمان روز به روز بیشتر می شود، بیشتر مردم وقتی که فهمیده اند خیلی از محصولاتی که مصرف می‌کنند ناسالم است بیشتر به خرید مویز و کشمش ارگانیک روی آورده اند.

 

در این مرکز نیز شما می توانید نیازتان را به هر میزان که باشد از انواع این محصولات تامین نمایید حالا در کیسه و گونی بخواهید آنها را خریداری کنید و یا در بسته بندی کارتونی که حتی امکان صادرات آن هم وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما