قیمت کشمش پلویی تاکستان

قیمت کشمش پلویی آفتابی و تیزابی و نیز خرمای تولید تاکستان که به صورت بی دانه و بی هسته می باشد در این مرکز قابلیت استعلام داشته و مشتریان می توانند خرید حضوری در کارخانه و نیز غیر حضوری داشته باشند.

قیمت کشمش پلویی تاکستان در بازار تهران بسیار معقول و اقتصادی می باشد، کشمش از جمله فرآوری های مهم انواع انگور می باشد، کشمش از جمله میوه های خشک می باشد که از زمان قدیم تا به امروز نیز مصرف زیادی داشته به طوری که از آن در طبخ انواع غذاها و کیک و دسر استفاده می شود، از این رو با توجه به نیاز بازار داخلی به این محصول، این مجموعه آن را با کیفیت حداکثری در سراسر کشور عرضه می کند.

قیمت کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی تولید تاکستان قزوین

کشمش پلویی تولید تاکستان قزوین تاکستان استان قزوین یکی از اصلی ترین تولید کنندگان انواع کشمش در ایران محسوب می شود و اگر قرار باشد محصول شاخص آن را نام ببریم قطعاً به نام کشمش پلویی بر خواهیم خورد این محصول قرمز یا سیاه رنگ به صورت بی هسته بوده و برای بازار داخلی بسیار کاربرد دارد.

مورد دیگر، این است که محصول پلویی فقط قرمز یا سیاه رنگ نیست بلکه دو حالت دیگر نیز وجود دارد که به رنگ‌های قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره نیز هستند و آنها نیز در بازار ایران با نام کشمش پلویی شناخته می‌شوند. محصولاتی که به آن اشاره کردیم به ترتیب با نام کشمش تیزابی و کشمش خرمایی نامیده می شوند که آنها هم برای مصارف پلویی و نیز در کنار برنج و نیز برای تولید کیک و کلوچه و شیرینی نیز کاربرد دارند.

اگر به دنبال خرید محصول پلویی هستید باید بدانید که این محصولات از کارخانه در کارتون های 9 کیلویی فرآوری و بسته‌ بندی می‌شوند و برای ارسال نیز به همان صورت انجام خواهند شد، اما شرکت‌های واسطه نظیر گلستان و برتر این محصولات را از کارخانه با کارتون خریداری کرده و سپس در بسته بندی های سلفونی 400 و 800 گرمی آنها را عرضه می‌کنند.

مورد مهم این است که به صورت کلی کشمش های تاکستان در ایران بی نظیر است و طبیعتاً قیمت کمی بالاتر نیز خواهند داشت که هم به خاطر کیفیت محصول ابتدایی است و هم نوع سورت کارخانه ها در این شهر به صورت دو بار سورت این محصولات را فرآوری می کنند.

معرفی بهترین نوع کشمش صادراتی مرغوب همان طور که می دانید، کشمش ها انواع مختلف دارند و هر کدام از آن ها با توجه به طعم، مزه و نحوه خشک شدن و نوع انگور به کار رفته در تولید، با یکدیگر متفاوت می شوند، در ادامه به چند مورد از انواع کشمش پلویی تاکستان مرغوب پرداخته می‌شود:

کشمش پلویی تیزابی: خشک کردن کشمش به روش تیزاب از جمله روش قدیمی در خشک کردن آن است، در واقع کشمش تیزابی به نحوه‌ی خشک کردن انگور مرتبط است که از ماده‌ی معدنی به نام تیزاب در تولید آن استفاده می شود که می توان انواع مختلف کشمش به این روش خشک شود.

کشمش پلویی صادراتی: این نوع کشمش از جمله کشمش های پرمصرف می باشد که از لحاظ ظاهری دارای رنگ قهوه‌ای تیره تا روشن است که اغلب در طبخ غذا از این نوع کشمش استفاده می شود.

قیمت کشمش پلویی تاکستان در 99/5/7

قیمت کشمش پلویی تاکستان در 99/5/7 شرایط بازار کشورمان به گونه‌ای شده است که باید به روز استعلام قیمت هر نوع محصولی را انجام دهید که کشمش نیز از این قاعده مستثنا نیست، به همین جهت شماره تماس و راه‌های ارتباطی شخص مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی را در پایین و در تمام صفحات سایت قرار داده ایم تا شما با ارتباط گرفتن با ایشان بتوانید این موارد را به روز انجام دهید.

تاکستان در ایران جزو شهرهای انگور خیر است که کشمش هایی با مرغوبیت بالا تولید می نماید. لازم به ذکر است که شهر تاکستان یکی از تولیدکننده های عمده کشمش پلویی است بنابراین دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند. فروش کشمش پلویی تاکستان در اکثر شهرهای ایران انجام می شود. شما خریداران به شکل عمده و فله می توانید کشمش مد نظر خود را تهیه کنید.

مشتریان برای خرید می توانند هم به صورت حضوری در کارخانه واقع در تاکستان تشریف بیاورند و هم این که سفارش اینترنتی و غیر حضوری داشته باشند که بار از طریق باربری در صورتی که مقادیر بالا نباشد و اگر تعداد کارتون ها و وزن بار زیاد باشد از طریق وانت یا کامیونت به سرتاسر ایران ارسال خواهد شد.

بیشترین تولید کشمش در کشور به صورت کشمش پلویی می باشد که از انگور ریز مناطق مرکزی کشور به دست می آید، به طور کلی استان های مرکزی کشور دارای رتبه های برتر در تولید کشمش، به خصوص کشمش پلویی می باشند. این این نوع کشمش ها را در سایه خشک می کنند که زمان خشک کردن آن ها نسبت به کشمش آفتابی بالاتر است و از طعم مطلوب تری برخوردار است و برای تعیین قیمت آن مواردی از قبیل، وزن، نوع کشمش پلویی و نوع بسته بندی آن در نظر گرفته می شود.

تحلیل نوسانات قیمت کشمش در بازار

تحلیل نوسانات قیمت کشمش در بازار همان طور که می دانید موارد بسیاری در نوسانات قیمت کشمش در بازار موثر است که ادامه به چند مورد از این نکات اشاره می کنیم:

کشمش بسته بندی می تواند از باکیفیت ترین نوع کشمش می باشد، بسته بندی کردن در هر محصول غذایی از جمله نکاتی است که تولیدکنندگان باید به آن توجه ویژه کنند، این امر در خصوص بسته بندی انواع کشمش نیز بیشتر قابل تامل است، بسته بندی سلفونی، بسته بندی کارتنی و بسته بندی در گونی کنفی و پلاستیکی از جمله انواع روش در بسته بندی کشمش است، به طور کلی یکی از مزایای ویژه بسته بندی کشمش، جلوگیری از ورود عامل های آسیب زا به کشمش چون کرم زده و گرد و غبار و بسیاری از ناخالص ها، چون گرد غبار و شن ریزه می باشد، علاوه بر این موضوع بسته بندی می تواند باعث افزایش قیمت کشمش شود.

دومین مسئله در عوامل موثر در نوسان قیمت کشمش پلویی فله، این نکته است که باید دانست در تولید کشمش با کیفیت، خشک کردن آن باید به صورت آفتابی و بدون مواد مضر شیمیایی باشد که نشان دهنده ارگانیک و سالم بودن کشمش صادراتی می باشد، این موضوع علاوه بر افزایش کیفیت کشمش، باعث افزایش قیمت آن نیز می شود.

نحوه صحیح قیمت گذاری کشمش

نحوه صحیح قیمت گذاری کشمش بررسی کیفی کشمش بسته بندی افزایش کیفیت از جمله مسائلی است که در مورد انواع مواد غذایی چون کشمش پلویی نیز صدق می کند، این مقوله در صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی اهمیت بیشتری می یابد. با توجه به این موضوع، در ادامه مطلب، به نحوه صحیح قیمت گذاری کشمش، پرداخته می شود.

قیمت گذاری ها در فروش داخلی و خارجی کشمش باید برحسب معیار های معقول چون، نوع کشمش، وزن کشمش، نحوه ی بسته بندی و کیفیت آن متغیر باشد.

سالانه مقادیر قابل ملاحظه‌ای کشمش در کارخانه های سراسر کشور تولید می شود، بخش بزرگی از این محصول، صرف نیاز بازار داخلی و مصارف داخلی می شود و بخشی دیگر به کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و… صادر می گردد.

بررسی قیمت کشمش پلویی در تاکستان

بررسی قیمت کشمش پلویی در تاکستان همان طور که می دانید، کشمش پلویی از جمله خشکبارهایی است که برای تعیین قیمت آن نیاز است به عوامل ویژه ای توجه کنیم که در ادامه بیشتر به این موارد می پردازیم:

ایرانی و خارجی بودن: کشور ایران از جمله چند کشور برتر در تولید با کیفیت ترین نوع انگور می باشد. به طوری که مرغوب ترین نوع کشمش در دنیا متعلق به ایران می باشد. از این رو کشمش ایرانی یکی از گرانبهاترین کشمش ها می باشد.

پس در هنگام تعیین قیمت کشمش در بازار این نکته را در نظر می گیریم که کشمش ایرانی همواره قیمت بالاتری نسبت به کشمش خارجی از جمله کشمش ترکیه، هندی و … دارد.

نحوه ی خشک شدن: کشمش تاکستان مرغوب به دو روش سنتی و صنعتی خشک و تولید می شود، خشک کردن کشمش به روش صنعتی به دلیل بهداشتی بودن، بسته بندی مناسب، دارای قیمت بالا تری است.

نوع، نژاد و محل جغرافیایی انگور کشمشی: علاوه بر خارجی و ایرانی بودن کشمش که در تعیین قیمت آن موثر است، کشمش ایرانی نیز خود دارای انواع مختلف می باشد که در قیمت گذاری آن تاثیر دارد.

قیمت کشمش پلویی اعلا در مراکز معتبر

قیمت کشمش پلویی اعلا در مراکز معتبر نوسانات اقتصادی از جمله مهم ترین موارد موثر بر قیمت کشمش پلویی اعلا با می باشد، همان طور که گفته شد، قیمت مواد اولیه ای که بر تولید کشمش اثر دارد می تواند بر قیمت کشمش قزوین اعلا نیز تاثیر گذار باشد. قیمت ارز نیز می تواند از عامل های مهم دیگر بر روی قیمت کشمش پلویی اعلا باشد؛ این نوع قیسی بدون شک با توجه به قیمت ارز، ارزش گذاری می شود، که بالا رفتن ارزش ارز بر قیمت نهایی آن نیز موثر است.

لازم به ذکر می باشد ارگانیک و غیر ارگانیک بودن خشک شدن کشمش ها نیز از جمله موارد موثر بر قیمت آن است. کشمش پلویی تاکستان اعلا و به اصلاح خشک شده به روش سنتی، دلیل سالم بودن و زحمت زیاد کشاورز، اغلب از قیمت بالاتری نسبت به نوعی که به صورت صنعتی‌ تولید می شود، برخوردار است‌.

این مجموعه علاوه بر فروش انواع کشمش چون کشمش پلویی ارگانیک در سطح بازار داخلی کشور، با افزایش کیفیت محصولات خود در انواع کشمش، آن را به نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای همسایه و حتی اروپایی صادر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما