قیمت کشمش پلویی صادراتی در عراق

قیمت کشمش پلویی زرد صادراتی در عراق که در کشورمان به آن محصول طلایی یا انگوری گفته می شود در این مرکز قابلیت استعلام داشته و مشتریان می توانند خرید محصول تولید ملایر، بناب و ملکان را که از تولیدکنندگان این محصول در کشورمان به شمار می روند انجام دهند.

قیمت کشمش صادراتی

کشمش پلویی در عراق

عراق یکی از واردکنندگان انواع کشمش از ایران محسوب می‌شود و سالیانه درصد بسیار زیادی از کشمش های ایرانی به این کشور ارسال می گردد. اما علاقه عرب ها به رنگ زرد باعث شده که بیشترین میزان واردات آنها کشمش پلویی زرد باشد که ما در کشورمان به آن کشمش طلایی یا انگوری می گوییم.

 

از آنجایی که وضعیت این کشور حالت نرمال ندارد و از نظر اقتصادی نیز شرایط مناسبی در آن حکم فرما نیست عموماً از کشمش ملایر خریداری می‌کنند که قیمت و کیفیتی پایین تر نسبت به تولیدات بناب و ملکان دارند. اما با این اوصاف همچنان خریدارانی از این کشور با ما تماس می گیرند و درخواست محصول باکیفیت و مرغوب را دارند و از آنجایی که کشمش طلایی تولید مجموعه آراد از تولیدات بناب و ملکان است لذا این امکان را داریم که نیاز این مشتریان را در هر حجمی که باشد تامین نماییم.

 

مجموعه تولید و بسته بندی این مرکز در تاکستان قزوین قرار داشته و انواع کشمش مورد نیاز مشتریان را قیمت درب کارخانه به خریداران اعلام می‌کند که می‌توانند این محصولات را در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص و یا ۵ کیلویی خالص (که البته این بسته بندی باید با هماهنگی با مدیر فروش انجام شود و به صورت پیش فرض در کارخانه های تاکستان موجود نیست) دریافت نمایند.

قیمت کشمش در عراق

قیمت کشمش صادراتی مناسب عراق

محصولی که در بالا به آن پرداخته شد در حال حاضر یعنی در اول بهمن ۱۳۹۹ کیلویی ۳۲۰۰۰ تومان در کارتون ۱۰ کیلویی قیمت می خورد. اما کشور عراق گاهی کشمش تیزابی نیز خریداری می کند که این محصول نیز در حال حاضر کیلویی ۲۷۰۰۰ تومان عرضه می گردد که هر دو جنس گفته شده با بهترین گرید ممکن آماده و بسته بندی می شوند.

 

اگر مشتری که بار را برای کشور عراق یا اقلیم در نظر داشته باشد قطعاً این مورد را می‌داند که عموماً این مناطق کشمش را در کارتون ۵ کیلویی دریافت می کنند که اگر این کار را نیز بخواهیم برایتان انجام دهیم کیلویی ۵۰۰ تومان به نرخ محصولات اضافه خواهد شد.

 

برای خرید هم شما می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید و هم اینکه اگر امکان این کار را ندارید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارش خود را ثبت و بار در هر گذرگاه مرزی که شما گفتید مانند پرویزخان به شما تحویل داده خواهد شد و قبل از تخلیه ابتدا تسویه نموده و مدارک که نظیر مجوز بهداشت و استاندارد می باشد همراه کل بار تحویل شما می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما