مرکز فروش کشمش زرد مرغوب

فروش کشمش زرد با کیفیت مرغوب و صادراتی که برای صادرات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد در این مرکز فرآوری و بسته بندی کننده این محصولات عرضه می شود و عزیزانی که قصد تهیه مستقیم آن را از کارخانه دارند با شماره های قرار گرفته شده تماس بگیرند.

کشمش زرد مرغوب

کشمش زرد محصولی مناسب برای صادرات

اگر در زمینه کشمش فعالیت می کنید باید بدانید که کشمش زرد یکی از محصولات ممتاز صادراتی می باشد این محصول که با کیفیت مرغوب در کشورمان تولید می شود در کشورهای بسیاری خریدار دارد، شاید به تازگی وضعیت تحریم ها به گونه‌ای عمل کرده است که در حال حاضر خریداران بین المللی کمتر برای تهیه آن اقدام می کنند اما این واقعیت که در تمام دنیا این محصول خریدار دارد را نمی توان نقض نمود.

 

همانطور که گفتیم خریدار برای کشمش زرد بسیار است اما شاید هیچ یک از آنها مانند کشورهای عربی (به غیر از عراق و سوریه) نمی باشد از این جهت که این کشورها بسیار به رنگ زرد علاقه داشته و این محصول را نیز برای مصرف در کنار برنج و خام خوری استفاده می کنند. شاید اگر کمی رابطه رابطه ما با این کشورها مناسبتر بود به راحتی می‌توانستیم بازار آنها را قبضه و میزان ارز بسیار بالایی را وارد کشورمان کنیم اما واقعیت متاسفانه چیز دیگریست.

 

از بهترین تولید کنندگان این محصول که به آن کشمش طلایی، کشمش انگوری و کشمش کالیفرنی نیز گفته می شود باید به ملکان، بناب، مراغه و ملایر اشاره نمود که محصول ملکان بالاترین کیفیت را در بین این مناطق به خود اختصاص می‌دهد. کشمش زرد هر چقدر زردتر و یکدست تر باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت که شیوه فرآوری نیز تاثیر مستقیم بر روی نرخ نهایی آن می گذارد.

مرکز فروش کشمش

نحوه بسته بندی و خرید درب کارخانه

یکی از موارد محصول صادراتی نوع بسته بندی آن است. لازم به ذکر است که درصد بسیار زیادی از کارخانه های کشمش در ایران جنس بسته بندی آنها از نوع کارتون است به این صورت که از کارتون های 4، 5، 9 و 10 کیلویی استفاده می‌کنند و تعداد بسیار کمی از آنان نیز از بسته بندی سلفونی زیر یک کیلویی بهره می برند.

 

این مجموعه نیز به مانند اکثر مراکز تولید کشمش از بسته بندی کارتونی استفاده می کنند مناسب ترین وزن و جنس کارتون برای صادرات 10 کیلویی و پنج لایه بوده که در انتها و پس از بسته بندی آن را شیرینگ نیز می کند تا احیاناً در اثر هم پاشیدگی کارتون در طی مدت زمان ترانزیت محموله، بار از هم باز نشود. اما به صورت کلی شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه می توانید هر نوع وزنی از این کارتون ها را بخواهید که طبیعتاً هر چقدر تعداد کارتون بالاتر رود میزانی هم به قیمت نهایی کشمش اضافه خواهد شد.

 

برای بحث خرید در حجم بالا و صادرات به دو صورت می توانید اقدام کنید:

  1. یا حضوری به کارخانه واقع در تاکستان قزوین تشریف بیاورید و خرید خود را پس از بازدید جنس انجام داده و قرارداد خود را بنویسید.
  2. و یا اینکه با پرداخت میزان کمی از بیعانه بار برایتان آماده و ارسال خواهد شد و در هر نقطه مرزی که خواستید با را در کشورمان به شما تحویل داده و تسویه حساب را در مقصد انجام خواهید داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما