مرکز فروش کشمش پلویی در مازندران و گیلان

مازندران و گیلان دو استان شمالی کشورمان در زمینه مصرف انواع کشمش پلویی که از کشمش پلویی در کارخانه بدست می آید سرآمد می باشد. مرکز فروش این محصول در این سایت قرار دارد و مشتریان می توانند خرید حضوری و غیر حضوری انجام دهند.

فروش کشمش پلویی

کشمش پلویی تاکستان قزوین

کشمش پلویی در ایران بسیار پرفروش است همان طور که این محصول برای صادرات در مقیاس بسیار پایینی مورد استفاده قرار می‌گیرد برای فروش در بازار داخلی در حجم وسیع عرضه می شود.

 

مناطق زیادی در کشورمان هستند که کشمش پلویی تولید میکنند اما مردمی که قصد خرید این محصول را دارند دو چیز از آن طلب میکنند:

  1. باید قند بالایی داشته باشد.
  2. و خوش رنگ باشد.

 

منطقه تاکستان، شال، اسفرورین و نرجه استان قزوین بهترین کشمش پلویی ایران را تولید میکنند از آنجایی که کارخانه تولید و بسته بندی این مرکز نیز در تاکستان واقع شده محصول پلویی را با کیفیت های اشاره شده در بالا تقدیم مشتریان خود در سراسر کشور می کند.

 

این محصولات را در کارتون های 9 کیلویی پر می کنیم به این صورت که 8.5 کیلو کشمش با 0.5 کیلو وزن کارتون در مجموع 9 کیلو محاسبه می شود که در حال حاضر یعنی در تاریخ 15 مهرماه 1399 هر کارتون 225 هزار تومان عرضه می گردد.

فروش کشمش در گیلان

عرضه مستقیم کشمش از کارخانه

اگر در استان های شمالی گیلان، مازندران و گلستان هستید و قصد خرید این محصول یعنی کشمش پلویی را دارید دو پیشنهاد برای شما خواهیم داشت:

1-اگر به دنبال بار ضعیف می گردید محصول ملایر را به شما توصیه می کنیم که در ازای کیفیت پایینتر قیمت پایین تری نیز خواهد داشت.

2-اما اگر به دنبال بهترین کیفیت میگردید که در ازای کیفیت در دریافتی بهترین قیمت آن را نیز پرداخت کنید محصول تاکستان را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

 

این مورد را بدانید که خرید شما در این مرکز می‌توانید هم به صورت حضوری در کارخانه باشد و هم اینکه که سفارش خود را در هر شهری که هستید بدهید:

  • اگر خرید شما غیر حضوری است میزانی از شما به عنوان بیعانه دریافت میگردد، بار با وانت یا باربری ارسال شده و زمانی که به مقصدتان رسید قبل از تخلیه تسویه مالی خواهید نمود.
  • اما اگر قصد خرید حضوری را دارید ابتدا با مدیر فروش مجموعه هماهنگ کرده و سپس برای حضور به کارخانه آدرس را دریافت و پس از بازدید خرید خود را به صورت نقدی انجام خواهید داد.

 

اما نکته مهمی که باقی می‌ماند که گفته شود این است که:

قیمتی که در این مرکز به مشتریان چه برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخلی داده می‌شود ارزانترین در ایران نیست بلکه قیمت کف بازار به شما داده خواهد شد و از آنجایی که شیوه عرضه در این مرکز به صورت مستقیم از تولید و مصرف است طبیعتاً برای شما سود آوری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما